دانلود بازی Hot Shot Burn برای کامپیوتر

دانلود بازی Hot Shot Burn برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

154

1398/11/4

05:15


اگر می خواهید یک بازه چندنفره را با دوستان خود تجربه کنید که ساعت ها شما را سرگرم کند، Hot Shot Burn یکی از بهترین گزینه هاست! شاید باورتان نشود ولی اکثر منتقدین و طرفداران این بازی می گویند که دلتان لک می زند تا دوستانتان را دعوت کنید، دور هم جمع شوید و مسابقات چالش برانگیزی باهم داشته باشید. فضای بازی از شوخی های جالب مملوء است و نیروهای شانسی خنده داری در اختیار گیمرها قرار می گیرد که می تواند هیجان بازی را برای شما دوچندان کند. این اثر موفق، بدست Artifex Mundi توسعه یافته و در سبک اکشن و ایندی شکل گرفته است. بازی Hot Shot Burn را هم می توانید به صورت آنلاین هم به صورت آفلاین تا حداکثر ۴نفر (در حالت آفلاین به صورت اسپلیت-اسکرین) تجربه کنید. بازی Hot Shot Burn در نمایشگاه گیمزکام بخش ایندی ارنا توانست جایزه بهترین اثر مالتی پلیر سال را بدست آورد. هم چنین در چندین جشنواره متعدد دیگر توانسته جایزه های بسیار زیادی بدست آورد که گویا به حق بوده و با یک اثر فاخر مواجه هستیم.

دوربین بازی Hot Shot Burn به صورت بالا به پایین می باشد و شما در نقش گلادیاتورهایی هستید که در کهکشانی بی نهایت به مبارزات خونین و ورزشی مشغول هستند. از کاراکترهای جنون آمیز تا قاتلین بی رحم در این بازی طراحی شده اند تا بتوانید شخصیت مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده و در مسابقات شرکت کنید. هرکدام از کاراکترها مهارت ها و شیوه ی بازی منحصر به فرد خود را دارند که هواداران مختص خود را خواهند داشت. قوانین فیزیک یا قوانین مشخص برای بازی دوستانه در مبارزات شما جایی ندارند! چرا که شما آمده اید و پیروز میدان شوید. هیچ چیزی با ارزش تر از پیروزی در مبارزات مهیج و چالش برانگیز نیست! مهارت های خود را افزایش دهید و دوستان خود را نابود سازید.

Hot Shot Burn PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Hot-Shot-Burn

info

Hot Shot Burn is a top-down, hilariously violent party brawler where space gladiators compete in the galaxy’s ultimate televised blood sport. Grab some popcorn, invite up to 4 friends, and experience crazy couch battles full of ridiculous flukes and insane skill shots. Can’t invite friends to come over? No problem! Just set up a game night and seamlessly play online.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, 10 (64 bit only)

Processor: Intel, AMD 2 core CPU @ 2Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA or Radeon card with 2 GB VRAM, Intel UHD 620 for laptops with no dedicated GPU

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, 10 (64 bit only)

Processor: Intel, AMD 2 core CPU @ 3Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Dedicated Nvidia or Radeon card with 2 GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Hot Shot Burn-DARKSiDERS با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو