فعالیت آقای تبریزیان در حوزه طب سنتی و اسلامی غیرقانونی است +سند

منبع: ساتین

74

1398/11/4

20:24


مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت در نامه‌ای فعالیت‌های آقای تبریزیان و شاگردان وی را غیرمجاز اعلام کرد و آن را مصداق صریح دخالت در امر درمان و تهدید علیه سلامت جامعه خواند.

در بخشی از نامه دکتر علیرضا عسگری آمده است: افراد مذکور در برخی موارد در پوشش لباس روحانیت و با استفاده از اماکن مقدس نسبت به ارائه خدماتی به نام طب اسلامی با فروش کتاب و داروهای ساختگی اقدام می‌کنند و تبلیغات محیطی خود را به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گسترش و با ترفند درمان رایگان و ارائه طب اسلامی، بیماران را جذب و از اعتماد جامعه به روحانیت و طب غنی ایرانی سو‌ء استفاده می‌کنند و این در شرایطی است که اقدامات و مداخلات درمانی نامبرده به استناد نامه شماره ۱۸۳/د/۱۲۲ مورخ ۲۵/ ۲/ ۹۶ مشاور وزیر و مدیرکل دفترطب ایرانی به هیچ‌وجه مورد تایید نیست.

در ادامه این نامه عنوان شده است: عدم اخذ مجوزهای قانونی (مجوز فعالیت، صلاحیت حرفه‌ای و مجوز تبلیغات) مصداق صریح دخالت در امر درمان و تهدید علیه سلامت جامعه خواهد بود. لذا خواهشمند است هر گونه فعالیت تبلیغاتی و عملکرد مداخله‌ای ایشان و افراد منتسب به نامبرده را در حوزه نظارتی تحت پوشش آن دانشگاه رصد کرده و با تهیه مستندات لازم و استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، متخلفین را به حوزه‌های قضایی، تعزیرات و سایر مراجع ذیصلاح معرفی و گزارش آن را به این دفتر اعلام کنید.

متخصص طب اسلامی علیرضا عسگری کیست درمان شدگان آیت الله تبریزیان بیوگرافی آیت الله تبریزیان اخبار وزارت بهداشت

منبع آنا

سایت دیدار نیوز در شهریور ۱۳۹۸ حکم زیر را منتشر کرده است

متخصص طب اسلامی علیرضا عسگری کیست درمان شدگان آیت الله تبریزیان بیوگرافی آیت الله تبریزیان اخبار وزارت بهداشت

 

نظرات


تصویری


ویدئو