بازیگران سریال ملکاوان +زمان پخش

بازیگران سریال ملکاوان +زمان پخش


منبع: ساتین

242

1398/11/4

22:23


ملکاوان نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری پور است. این سریال هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش می شود. تصویربرداری این سریال در شهرستان های تهران و چالوس انجام شده است.

تیتراز پایانی مجموعه تلویزیونی «ملکاوان» را محمد معتمدی با شعری از یلدا انگاری خوانده و آهنگسازی آن برعهده مهیار علیزاده بوده است.

فیلم و سریال آی فیلم غزل نظر کیست سریال ملکاوان سریال جدید احمد معظمی رضا مولایی کیست جدول پخش آی فیلم بیوگرافی نازنین فراهانی بیوگرافی پانته آ سیروس بازیگران سریال ملکاوان اخبار فیلم و سریال آسو پاشاپور کیست آرین اویسی کیست

خلاصه داستان ملکاوان

«ملکاوان» سریالی در ژانر اجتماعی- معمایی است که از فضای امنیتی در کارهای قبلی من مانند «سارق روح» و «ترور خاموش» بیرون آمده است و فضای متفاوتی دارد.

وی ادامه داد: فیلمنامه این سریال توسط سمیه تاجیک و پویا نوشته شده است. زمانی که پیشنهاد ساخت این سریال به من داده شد نظرات خود را در بازنویسی فیلمنامه که ۳۰ قسمت آن به طور کامل آماده بود اعمال کردم و با فیلمنامه ای کامل سراغ ساخت این مجموعه متفاوت که حدود ۸ ماه تصویربرداری آن به طول انجامید، رفتیم.

معظمی درباره دلیل انتخاب نام این سریال عنوان کرد: «ملکاوان» منطقه ای وسیع در شمال کشور است که از جنگل های بزرگ و سرسبزی تشکیل شده است. با توجه به قصه این سریال که درباره یک ملک بزرگ در این منطقه است و ماجراهایی که در آن ملک اتفاق می‌افتد، نامش بر اساس آن منطقه انتخاب شد.

وی در پاسخ به این پرسش که داستان «ملکاوان» شبیه «یادآوری» است یا نه، اظهار کرد: ژانر این دو سریال با یکدیگر متفاوت هستند. «ملکاوان» مجموعه ای قصه‌گو است که شروع خوب و پایانی درست دارد و تماشاچی با یک قصه جذاب رو به رو است. همچنین فیلمنامه این سریال جزو فیلمنامه هایی است که شخصیت ها شناسنامه دار هستند.

کارگردان «ملکاوان» افزود: از آنجا که این سریال پس از مجموعه «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل دومین سریال تولیدی شبکه آی‌فیلم است سعی کرده‌ایم کار متفاوتی را به مخاطبان ارایه دهیم و فکر می‌کنم «ملکاوان» پتانسیل آن را دارد که به مجموعه ماندگار تبدیل شود.

معظمی در پایان درباره ترکیب بازیگران این مجموعه نیز مطرح کرد: این سریال بازیگر زیاد دارد. ترکیب بازیگران «ملکاوان» ترکیبی از بازیگران سریال «ترور خاموش» و بازیگران دیگری مانند داریوش فرهنگ، میثاق زارع، غزال نظر است. همچنین سه بازیگر جدید نیز در این سریال معرفی می‌شوند. اینکه چرا برخی از بازیگران «ترور خاموش» در این سریال حضور دارند به دلیل آن است که این بازیگران امتحان شان را پس دادند و من نیز در کار با آن ها راحت هستم.

ساعت پخش و تکرار

این سریال هر شب به جز پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و در ساعت‌های ۰۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ بعداز ظهر روز بعد تکرار می‌شود.

نازنین فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ایفای نقش خود در سریال «ملکاوان» که هر شب از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود، بیان کرد: اینکه چرا این نقش را بازی کردم، به دلیل فیلمنامه خوب و نقش پیچیده «مهسا» بود. «ملکاوان» قصه متفاوتی دارد و این تازگی برایم بسیار جذاب بوده است.

«مهسا» نقش پرتنش اما جذابی است

وی ادامه داد: «مهسا» شخصیتی چند لایه دارد و پیدا کردن این لایه‌ها هم سخت و هم لذت‌بخش بود. هر چه قصه پیش می رود، این کاراکتر نیز با مسایل بیشتری رو به رو می‌شود و در این برخوردهاست که ما با لایه های روانی این شخصیت بیشتر آشنا می‌شویم. «مهسا» نقش پرتنش اما جذاب برای هر بازیگری است که علاقه‌مند به تجربه چنین نقش‌‌هایی است.

«ملکاوان» قصه جذابی دارد

فراهانی در پاسخ به این پرسش که آیا سریال «ملکاوان» با توجه به اینکه ژانری جنایی-معمایی دارد و در تلویزیون کمتر کار شده است دیده خواهد شد، ذکر کرد: از آن جایی که «ملکاوان» قصه جذابی دارد، تماشاگر آن را دنبال می‌کند مگر اینکه مخاطب تلویزیون این ژانر را دوست نداشته باشد، اما می‌دانم که این ژانر همیشه و در همه جای دنیا پرمخاطب بوده است.

این بازیگر از تعامل و ارتباط میان بازیگران سریال «ملکاوان» نیز اینگونه گفت: قبل تر با برخی از بازیگران این سریال همبازی بوده‌ام. بازیگری بده بستان است و در سریال «ملکاوان» ما این تعامل را همه با هم داشتیم به همین دلیل فکر می‌کنم در این مورد اتفاق درستی افتاده است.

«ملکاوان» مخاطب را درگیر می‌کند

وی درباره بازخورد مخاطبان این سریال توضیح داد: تاکنون کسانی که من می‌شناسم و «ملکاوان» را تماشا کرده‌اند از آن راضی بوده اند و دوستش داشته‌اند. فکر می‌کنم وقتی قصه درست باشد، به ویژه در این ژانر مخاطب را درگیر می‌کند همچنین که «ملکاوان» نیز قصه خوبی دارد و به عقیده من خوب ساخته شده است. درباره این موضوع من نباید بگویم اما به هرحال نتیجه کار را که می‌بینیم به نظرم اتفاق درستی افتاده است.

بازیگران ملکاوان و نقش هایشان

بازیگرنقشتوضیحات
نازنین فراهانیمهسا ساعدنیانقش اصلی
داریوش فرهنگپلیس
امین زندگانیمهردادشوهر مهسا
رضا مولاییوحیددوست مهرداد
پرویز فلاحی پورسلیمپدر شوهر مهسا
فریبا متخصصپریدخت ماندگارمادر شوهر مهسا
علی سلیمانیمسعوددوست وحید و مهرداد
صفا آقاجانیعادلهخدمتکار پری
پانته آ سیروسشیداخواهر مهسا
افسانه ناصریمریمصاحب باغ رستوران
معصومه آقاجانی
کمند امیرسلیمانیآرزوهمسر وحید
غزال نظرباراندختر مریم
جلال فاطمی
سعید امیرسلیمانیپدر سولماز
حسن اسدیعلیصاحب باغ رستوران
الهام شعبانیسولماز
میثاق زارع
آسو پاشاپورپونهدختر مهسا
آریا جوکارسپهرپسر مهسا
نرگس امینیخدمتکار پری و برادر زاده عادله
حمید شریف زادهسعید
هادی نوریمنصورشوهر الی
بهناز نادریالی
فاطمه مرتاضیپیرزن مخالف ملکاوان
آرین اویسیجعفر
بهار قاسمی
بهزاد داوریسهیلشوهر شیدا
ریحانه رضی
فرید قبادی
سمیه تاجیک

عوامل

دیگر عوامل سریال «ملکاوان» عبارتند از تهیه کننده: محمد مصری پور، کارگردان: احمد معظمی، نویسنده: سمیه تاجیک، تصویر بردار: احمد گودرزی، صدابردار: مهرداد دادگری، صداگذار: احسان افشاریان، طراح صحنه: محمد صادقی، طراح لباس: مهشید صادقی، طراح گریم: محمد رضا ملکی، تدوین: حسین مرشد شیرازی، اصلاح رنگ و نور: محمد حسین بزرگیان، جانشین تهیه کننده: مصطفی ساریخانی، مدیران تولید: اکبر مصری پور و محمد مرشدی.

ساتین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو