زمان پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری Better Call Saul+ داستان و معرفی بازیگران

منبع: کولاک

89

1398/11/5

11:43


زمان پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری Better Call Saul مشخص شد.  شبکه AMC تایید کرده که دستور ساخت سریال تلویزیونی “بهتره با سال تماس بگیری” (Better Call Saul) برای فصل ششم و البته آخرین فصل داده شده است. پیتر گولد، شورانر “بهتره با سال تماس بگیری” روز پنج شنبه گذشته در تور رسانه ای زمستانی انجمن منتقدان تلویزیون این خبر را اعلام کرده و تصریح کرد: “بسیار ماده شادی بود که به تیمی بسیار بااستعداد در بهتره با سال تماس بگیری همکاری داشتیم که در ۵ فصلی که تاکنون ساخته شده یکی از بهترین روایت های داستانی و بازی های با جزییات زیبای این روزهای تلویزیون در آن ارائه شده است. ما به وینس (گیلیگان)، پیتر ، تهیه کنندگان و نویسندگانمان و بازیگران سریال که در این مدت طولانی کار کرده اند تبریک گفته و منتظریم که این فصل پایانی را با طرفداران به اشتراک بگذاریم”.

زمان پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری

زمان پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری

به گزارش روزیاتو، در حالی که این خبر در ذات خود هم تلخ و هم شیرین است اما پایان سریال در فصل ششم اطلاعات جدیدی نیز در خود دارد و آن اینکه جیانکارلو اسپوزیتو (که در سریال بریکینگ بد نقش گوستاوو فرینگ را بازی می کرد) در فصل ششم در داستان حضور خواهد داشت. در حالی که قرار است پخش فصل پنجم “بهتره با سال تماس بگیری” در ۲۳ فوریه سال جاری از شبکه AMC آغاز شود، می توان انتظار داشت که در فصل پایانی، گیلیگان و تیم تولید سریال بر تنش داستان در شرایطی که جیمی بیش از پیش وارد دنیای تولید و فروش مواد مخدر در نیومکزیکو می شود بیفزایند و اضافه شدن شخصیت گوستاوو فرینگ به داستان نیز در همین راستا به نظر می رسد.

اگر از دوستداران سریال بریکینگ بد بوده اید اما تاکنون “بهتره با سال تماس بگیری” را ندیده اید باید این سهل انگاریتان را هر چه سریع تر جبران کنید. کمتر کسی باور می کرد که یک سریال اسپین آف مجزا در مورد شخصیت سال گودمن بتواند به خودی خود سریال موفق و پرطرفداری باشد اما اکنون در آستانه پخش فصل پنجم بسیاری مشتاقند که بدانند شرایط برای جیمی، نامدزش کیم و بقیه شخصیت های سریال چگونه پیش خواهد رفت.

طرفداران سریال خلاقانه و پرطرفداری که باعث تولد “بهتره با سال تماس بگیری” شد می دانند که ورود جیمی به دنیای مواد مخدر صنعتی او را در مسیر مواجهه با والتر وایت (برایان کرانستون) قرار داده و در این اسپین آف شاهد اتفاقاتی هستیم که قبل و بعد از دنیای زمانی “بریکینگ بد” برای جیمی رخ می دهد.

بدین ترتیب در سریال “بهتره با سال تماس بگیری”، علاوه بر جیمی شاهد شخصیت هایی مانند مایکل ارمنتراوت، توکو سالامانکا، هکتور سالامانکا و اکنون گاس فرینگ بوده ایم یا خواهیم بود که همگی از شخصیت های اصلی و آشنای “بریکینگ بد” به شمار می آمدند. همچنین تایید شده که در فصل پنجم “بهتره با سال تماس بگیری” شاهد حضور شخصیت هانک شریدر، باجناق والتر وایت و مامور مبارزه با مواد مخدری که در سریال “بریکینگ بد” کشته شد، خواهیم بود.

با این وجود هنوز هم می توان امیدوار بود که شخصیت های والتر وایت و جسی پینکمن را نیز در فصل پنجم یا ششم داستان دید. می توان انتظار داشت که “بهتره با سال تماس بگیری” با رویارویی اولیه جیمی و هایزنبرگ به پایان برسد هر چند گیلیگان به عنوان خالق و نویسنده سریال هنوز چنین چیزی را تایید نکرده است.

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو