اینستاگرام نقاشی چه کسی را فالو کنیم؟ + معرفی ۱۵ صفحه خوب

اینستاگرام نقاشی چه کسی را فالو کنیم؟ + معرفی ۱۵ صفحه خوب


منبع: بیتوته

123

1398/11/5

11:54


اینستاگرام نقاشی چه کسی را فالو کنیم؟ + معرفی ۱۵ صفحه خوب



اینستاگرام نقاشی,معرفی صفحات خوب اینستاگرام نقاشی,صفحات اینستاگرام نقاشی پرمخاطب

صفحات اینستاگرام نقاشی

 
اینستاگرام نقاشی چه کسی را فالو کنیم؟ دنبال یک منبع خوب برای یادگیری نقاشی هستید؟ نظرتان در باره اینستاگرام نقاشی چیست؟ اینستاگرام یکی از رسانه‌های اجتماعی است که بیش از میلیون‌ها کاربر دارد. به گفته ورد استریم یک سوم این کاربران را نوجوانان تشکیل می‌دهند. به همین خاطر بیشتر مطالب و محتواهای اینستاگرام برای این سنین طراحی و منتشر می‌شوند. بنابراین به راحتی میتوانید از اینستاگرام برای مهارت آموزی استفاده کنید.


کافی است نگاهی به پست‌های ترند و پرمخاطب بیاندازید. در بین این محتواها بیشتر به موضوعات هیجان انگیزی اشاره می‌شود که مورد پسند جوان‌ها است و میتواند شور و نشاط را به آنها القا کند. از طرف دیگر کمک میکند تا انگیزه و خلاقیت خودشان را هم به کار بگیرند.
اینستاگرام نقاشی کمک می‌کند تا مهارت نقاشی کردن را یاد بگیرید و زمینه مورد علاقه‌تان را کشف کنید. در این مطلب قصد داریم در مورد صفحات اینستاگرام نقاشی پرمخاطب و محبوب صحبت کنیم. با ما همراه باشید.


یاد گیری نقاشی با اینستاگرام
اینستاگرام فقط یک ابزار سرگرمی و وقت گذرانی نیست. خیلی از افراد از این رسانه اجتماعی استفاده‌های گوناگونی می‌کنند. مهارت اموزی یکی از این کاربردها است. اما چطور از اینستاگرام، نقاشی کردن یاد بگیریم؟


برخی از کاربردهای اینستاگرام برای یادگیری نقاشی و کارهای هنری عبارت هستند از:

 

اینستاگرام نقاشی,معرفی صفحات خوب اینستاگرام نقاشی,صفحات اینستاگرام نقاشی پرمخاطب

صفحات اینستاگرام برای یادگیری نقاشی

 

1.    انتخاب سبک‌های نقاشی مورد علاقه‌تان
قبل از اینکه سراغ یادگیری نقاشی بروید باید یک سبک نقاشی را انتخاب کنید. از میان رنگ روغن، پاستل گچی، نقاشی با ابرنگ و.. کدام را بیشتر دوست دارید؟ بازدید کردن از صفحات اینستاگرام نقاشی یک راه مقرون به صرفه و ساده برای انتخاب سبک نقاشی مورد علاقه‌تان است. بسیاری از هنرمندان اثار نقاشی و کارهای هنریشان را در صفحه رسمی اینستاگرامشان منتشر می‌کنند. میتوانید سبک‌های مختلف را ببینید و کم کم به علاقه هنری خود در زمینه نقاشی پی ببرید. قطعا بعد از انتخاب سبک مورد نظرتان پیمودن مسیر یادگیری خیلی ساده‌تر خواهد بود.

2.    یادگیری تکنیک‌ها و نکات پایه
درست است که بیشتر پست‌های اینستاگرام را تصاویر و فیلم‌ها تشکیل می‌دهند ولی نمیتوان نقش رسانه‌های تصویری را در یادگیری نقاشی بدون اهمیت دانست. در واقع یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری تکنیک‌های جدید، اموزش‌های تصویری هستند. صفحات مناسب را در اینستاگرام نقاشی پیدا کرده و آنها را فالو کنید. با این روش میتوانید هم از اموزش‌های ساده نقاشی و تکنیک‌های پایه بهره مند شوید و هم روی انگیزه یادگیری‌تان اثرگذار است.


3.    گرفتن راهنمایی و مشورت از افراد باتجریه
اگر به سبک خاصی از نقاشی علاقه مندید، با دنبال کردن صفحات اینستاگرام نقاشی هنرمندان میتوانید برای یادگیری مهارت نقاشی از تجربیاتشان استفاده کنید. برخی از هنرمندان علاوه بر کارهایشان بخشی از نکات یا تجربیات خود را در قالب پست‌های مختلف منتشر می‌کنند. این پست‌ها منبع خوبی برای شروع  یادگیری هنر نقاشی هستند.
همچنین از طریق این هنرمندان میتوانید مراکز اموزشی معتبر را شناسایی کرده و برای یاد گرفتن تکنیک‌های حرفه‌ای نقاشی مورد نظرتان در آن ثبت نام کنید.


4.    ایده پردازی و خلاقیت
فکر میکنید بزرگترین نویسنده‌های دنیا چطور ایده‌های جدید به ذهنشان می‌رسد؟ شاید برایتان عجیب باشد ولی نویسنده‌ها معمولا بعد از نوشتن بیشترین زمان خود را صرف خواندن کتاب می‌کنند. آنها با خواندن اثار و کتاب‌های نویسنده‌های مختلف خلاقیتشان شکوفا می‌شود.


این قاعده برای نقاش‌ها هم وجود دارد. کسی که نقاشی از طبیعت را دوست دارد زیاد به دل طبیعت می‌رود یا به تابلوها و منظره‌های طبیعی نگاه می‌کند. دیدن اثار نقاشی هنرمندان کمک میکند تا ایده‌های تازه و بکری برای کشیدن نقاشی به ذهنتان برسد.


با فالو کردن اینستاگرام نقاشی هنرمندان میتوانید به قدرت خلاقیتتان بال و پر بدهید. این پرواز های کوتاه شما را به ایده‌هایی بزرگ و بکر می‌رسانند.


معرفی هشت صفحات اینستاگرام نقاشی و طراحی‌های معروف
با باز کردن اینستاگرام با صفحاتی پر از ایده‌های طراحی، غذا، لباس و.. مواجه می‌شوید. طوری که پیدا کردن صفحات رسمی و خاص برای یادگیری مهارتی مثل نقاشی خود به تنهایی یک چالش است.  در این مطلب برخی از این صفحات محبوب را جمع آوری کردیم. در ادامه هشت صفحه اینستاگرام نقاشی و طراحی از هنرمندان معروف و توضیح مختصری از سبک هنری آنها آورده شده است:


1. اینستاگرام نقاشی سالومه مسچیان (saloomeh.messchian @)

 

اینستاگرام نقاشی,معرفی صفحات خوب اینستاگرام نقاشی,صفحات اینستاگرام نقاشی پرمخاطب

صفحه اینستاگرام نقاشی سالومه مسچیان

 
سالومه مسچیان یکی از هنرمندان ایرانی است که در صفحه اینستاگرام نقاشی‌اش میتوانید اثاری از سبک های مختلف نقاشی را ببینید. فرقی نمیکند به کدام سبک نقاشی علاقه دارید، در این پیچ  حتما نقاشی‌هایی با سلیقه خودتان را پیدا می‌کنید. نقاشی در مدیوم‌های بزرگ و کوچک، با سبک پاستل گچی، رنگ روغن و اکرلیک و.. قسمت کوچکی از جذابیت‌های این اینستاگرام نقاشی هستند.


از همه مهمتر اینکه در این صفحه میتوانید مراحل کشیدن نقاشی را به صورت ویدئو مشاهده کنید. همینطور گاهی پست‌هایی برای اموزش نکات نقاشی در آن منتشر می‌شود. اگر از علاقه مندان سبک نقاشی ترکیبی یا میکس مدیا هستید؛ دنبال کردن این صفحه را فراموش نکنید.
همچنین جالب است بدانید که این هنرمند (سالومه مسچیان) اخیرا موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره بین المللی المپیا آرت شده است.


2. خلاقیت ویلی وست (@wyliewestcreative)
Boo Simms کسی است که صفحه اینستاگرام خلاقیت ویلی وست را اداره می‌کند. این صفحه بخاطر ایده‌های جالبش در طراحی و تصاویر دیواری معروف است. او از این طراحی‌ها برای کاربردهای شخصی یا کسب و کار مثل نقش روی سبد و.. استفاده می‌کند. اگر به نقاشی‌های ابرنگی سبک روستیک علاقه دارید این صفحه دنبال کنید.


3. طیف مخملی (velvetspectrum@)
این صفحه  جزو لیست هنرمندان خلاق و زنده اینستاگرام است. طیف مخملی در حقیقت نام استودیوی طراحی لوک چویس در لوس آنجلس است که این صفحه را مدیریت می‌کند. او با مارک‌ها و برندهای بزرگ و معتبر دنیا مثل نایک در زمینه تصویرسازی، انیمیشن و تایپوگرافی همکاری دارد. در این صفحه میتوانید در کنار تصاویر رنگارنگ، نکات و ترفندهای تصویرسازی را مشاهده کنید.

4. ابی دیاموند (finchfight@)
ابی دیاموند تصاویری که می‌کشد را به صورت کارت، پرینت یا نقاشی‌های اوریجینال در مغازی می‌فروشد. همینطور از صفحه اینستاگرام نقاشی برای نشان دادن اخرین خلاقیت‌های خودش استفاده می‌کند. در این صفحه میتوانید تعداد زیادی از نقاشی‌های بی‌نظیر ابرنگی از مناظر و حیوانات را ببینید.


5. جوزف گرازی (josephgrazi@)
یکی از هنرمندان نیویورکی است که قطعات هنری بزرگ، نقاشی و مجسمه سازی انجام می‌دهد. اثار او اغلب رنگارنگ و گاهی دارای تم تاریکی هستند. در صفحه اینستاگرامش میتوانید تصاویر جالبی از اسکلت، خفاش‌ها و شیرهای عصبانی را مشاهده کنید.

 

اینستاگرام نقاشی,معرفی صفحات خوب اینستاگرام نقاشی,صفحات اینستاگرام نقاشی پرمخاطب

صفحات اینستاگرام نقاشی پرمخاطب

 
6. اندی دیکسون (andy.dxn@)
اندی دیکسون یک هنرمند کانادایی و طراح گرافیک مستقل است. اثار صفحه اینستاگرام او به شدت رنگارنگ هستند. میتوان گفت که در کارهایش عاشق سایه‌های صورتی است. همچنین این هنرمند تصاویر نقاشی‌های بزرگ، تصویرگری و کارهای گرافیکی‌اش را در گالری هنری هم به نمایش می‌گذارد.

7. پاتریسیا وگاس( parimastudio@)
صفحه ای لطیف و خوش رنگ با خلاقیت عکاسی از سبک زندگی یک نقاش


8. کریستین تکسیرا (  kristintexeira@)
بازی با انواع اشکال ریاضی را در صفحه کریستین میتونین ببینین.


9.  امیلی جفورد ( emily_jeffords@)
امیلی هم از آن دسته نقاش های حرفه ای با یک صفحه ی زیبا و درست است که حتما باید دنبال کنید


10. کینداه خلیدی( kindahkhalidy@)
یک صفحه ی فانتزی با تم کودکانه و نقاشی های ساده

 

اینستاگرام نقاشی,معرفی صفحات خوب اینستاگرام نقاشی,صفحات اینستاگرام نقاشی پرمخاطب

صفحات اینستاگرام نقاشی

 
11. الکسا میاده( alexameadeart@)
الکسا با تیک آبی اینستاگرام و بیش از ۲۴۴ هزار دنبال کننده یک صفحه ی حرفه ای نقاشی و تخصصی دارد که حتما توصیه می شود آن را دنبال نمایید.


12. کورتنی بردن( myfriendcourt@)
یک خانم پر از انرژی و پر از هیجان با سبک زندگی پرنشاط و صفحه ای خوش آب و رنگ


13. زیو زیگلر (zioziegler@)
یک صفحه پر از جزییات و شلوغی و واپیچیدگی های یک نقاش


14. بریت باس (brittbass_@)
صفحه ای با تم کرم و سفید و فوق العاده زیبا

 

اینستاگرام نقاشی,معرفی صفحات خوب اینستاگرام نقاشی,صفحات اینستاگرام نقاشی پرمخاطب

صفحات خوب اینستاگرام نقاشی

 
15. کلار السیزر ( clareelsaesser@)
اگر یک مادر نقاش رو که از فضای کودک هم عکس میگذاره و هم نقاشی میکنه رو میخواهین دنبال کنین این صفحه به شما معرفی میشه.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو