پروژه تازه دواین جانسون جلوی دوربین رفت/ همکاری با رایان رینولدز و گل گدوت

منبع: ایران آرت

338

1398/11/5

12:30


دواین جانسون با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice که قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود، خبر داده است.

ایران آرت، تیرماه امسال بود که شبکه نت‌ فلیکس اعلام کرد حقوق ساخت و انتشار فیلم Red Notice (اعلان قرمز) را از شرکت یونیورسال پیکچرز دریافت کرده است. دواین جانسون، رایان رینولدز و گل گدوت، سه بازیگر نقش‌های اصلی این فیلم هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن و کمدی آغاز شده است. جانسون با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice خبر داد. این تصویر حاوی نکته خاصی نیست و بازیگری نیز در آن مشاهده نمی‌شود و علاوه‌بر کلاکت فیلمبرداری، یک جت شخصی در تصویر قابل مشاهده است. بااین حال، تاکنون حضور هیچ بازیگر دیگری در فیلم Red Notice تایید و اعلام نشده است. جانسون پیش از این در فیلم Fast Five (سریع پنج) با گدوت و در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) با رینولدز همکاری کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم اعلان قرمز

به گزارش زومجی، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Red Notice بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، است و طبق توصیفات منتشر شده از این فیلم بلاک‌باستری نتفلیکس، این فیلم کمدی اکشن قرار است داستان یک دزدی که در آن شخصیت جانسون، گدوت و رینولدز حضور دارند، را دنبال کند. در فیلم «اعلان قرمز» جانسون نقش مامور اینترپل را بازی می‌کند که وظیفه دارد تا بهترین دزد آثار هنری در جهان را دستگیر کند. نام فیلم Red Notice در واقع اشاره‌ای به جدی‌ترین اخطارهای سازمان اینترپل دارد که مربوط به دستگیری مجرمان تحت تعقیب است. گدوت نیز نقش بزرگترین دزد آثار هنری در جهان را بر عهده دارد و رینولدز نیز نقش بزرگترین حقه‌باز و کلاهبرادر جهان را بازی می‌کند.

بودجه فیلم Red Notice چیزی در حدود ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون دلار برآورد شده که انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. رینولدز پیش از این همکاری موفقی را با نتفلیکس در فیلم Six Underground (شش زیرزمینی) داشته است. پس از فیلم Red Notice، انتظار می‌رود که جانسون برای بازی در فیلم Black Adam (بلک آدام) جلوی دوربین برود.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو