چگونگی شرکت در مسابقه پنج ستاره + شرایط، راهنمایی و نحوه دریافت اپلیکیشن

منبع: کولاک

91

1398/11/5

14:27


نحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره مشخص شد. مسابقه پنج ستاره به کارگردانی مصطفی امامی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، در چارچوب یک برنامه ی تلویزیونی رقابتی به صورت مسابقه و بازی است که عموم مردم ایران می‌ توانند با شرکت در این برنامه ی تلویزیونی و همچنین حضور در آن، یکی از مهم ترین چالش های خود را تجربه نمایند.

مسابقه تلویزیونی

در این مسابقه ی تلویزیونی، شرکت کنندگان تلاش می‌ کردند با استفاده از اطلاعات عمومی و دانش پایه ی خود، به سوالات مجری برنامه پاسخ دهند و جایزه ۵۰ میلیون تومانی مسابقه را به دست آورند! علاوه بر این، این برنامه ی تلویزیونی یک رقابت بین آن دسته از افراد می باشد که همزمان با شرکت کننده ی تلویزیونی، به صورت زنده به سوالات پاسخ می‌ دادند و برنده ی قرعه کشی می‌ شدند.

لازم به بیان است امکان حضور عموم مردم ایران در مسابقه ی پنج ستاره؛ به عنوان تماشاگر وجود داشت.

در ابتدا اجرای برنامه پنج ستاره را  اشکان خطیبی بر عهده داشت؛ و فصل اول مسابقه پنج ستاره نیز با اجرای اشکان خطیبی در زمستان سال ۱۳۹۶ شمسی آغاز شد. اما به دلیل درگیری وی در تولید برنامه ی خندوانه و همچنین اجرای تئاتر و کنسرت‌، حمید گودرزی جایگزین اشکان خطیبی شد.

مسابقه پنج ستاره در سری های گذشته ی خود، هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه و در ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌ رفت.

در جدیدترین خبر منتشر شده درباره مسابقه پنج ستاره، قنبری، تهیه کننده ی برنامه های تلویزیونی در یکی از گفت و گوهای خود، خبر از بازگشت این مسابقه با حمید گودرزی به تلویزیون را داده است!

او در این باره گفته است: ” ما این روزها در حال آماده سازی دکور مسابقه پنج ستاره هستیم که با ساختاری متفاوت روی آنتن شبکه ی پنج سیما می رود. لازم به بیان است مجری این برنامه تغییر نخواهد کرد و این مسابقه همچنان با اجرای حمید گودرزی پخش می شود. “

حمید گودرزی

نحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره

مسابقه پنج ستاره دارای یک اپلیکیشن اختصاصی می باشد که امکان شرکت در مسابقه هفتگی را برای علاقمندان فراهم می نماید. دقت داشته باشید عموم مردم می توانند با نصب و همچنین بازی در اپلیکیشن پنج ستاره و کسب امتیاز کافی به این مسابقه تلویزیونی راه یابند و به عنوان شرکت کننده و یا تماشاگر در آن حضور داشته باشند.

هر هفته، پنج نفر اول این اپلیکیشن اختصاصی، مجوز شرکت در مسابقه تلویزیونی پنج ستاره را دریافت خواهند کرد و پنج نفر دوم نیز برنده جایزه نقدی یک میلیون تومانی پنج ستاره خواهند بود!

پنج ستاره

نحوه دریافت اپلیکیشن اختصاصی پنج ستاره

برای دریافت اپلیکیشن پنج ستاره، شما می توانید علاوه بر وب سایت رسمی این برنامه ی تلویزیونی، از طریق تماس با کد #۵۵۵*۳* لینک نصب را دریافت نمایید و پس از دانلود کردن اپلیکیشن، گزینه نصب را انتخاب نمایید و اپلیکیشن را باز کنید.

توجه داشته باشید برای دریافت اپلیکیشن پنج ستاره، بایستی گوشی تلفن همراه شما متصل به اینترنت باشد.

اما برای آغاز دریافت و نصب، اطلاعات و شماره تماس خود را به صورت کامل وارد کنید تا کد برای شما ارسال شود. پس از دریافت کد فعال‌ سازی اپلیکیشن از طریق پیامک، آن را وارد نمایید و دکمه‌ ی ” فعال‌ سازی ” را بزنید.


همچنین بخوانید:

زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید مسابقه پنج ستاره با اجرای حمید گودرزی

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو