مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌ها در سال ۲۰۲۰ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)

مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌ها در سال ۲۰۲۰ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)


منبع: فوت و فن

220

1398/11/5

14:37


مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌ها در سال ۲۰۲۰ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)

بدون شک اتومبیل‌ها کالا‌های گران قیمتی هستند. میانگین قیمت معامله یک خودرو جدید در حال نزدیک شدن به رقم ۴۰,۰۰۰ است که به این معناست که در هنگام خرید یک اتومبیل جدید احتمالاً با قیمت سنگینی دست و پنجه نرم خواهید کرد.

مسئله‌ی دیگری که خریداران خودرو با آن مواجه خواهند شد رسیدن به خودرو مورد نظر خود و متعادل ساختن آن با بودجه خرید خود به شمار می‌رود.

شاید در ابتدا قیمت پایه‌ی یک خودرو مناسب به نظر برسد اما با این حال این احتمال نیز وجود دارد که اضافه کردن تنها چند ویژگی از لیست آپشن‌ها منجر به افزایش چشمگیر قیمت خودرو شود.

با این وجود فرایند خرید خودرو نباید شما را دلسرد کند. چرا که خودرو‌های استثنایی نیز وجود دارند که احتمالاً با بودجه‌ی شما همخوانی داشته و ما این جاییم تا به شما در شناسایی آن‌ها کمک کنیم.

اتومبیل‌ها، شاسی بلند‌ها، و مینی ‌ون‌هایی که موفق به کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو وبسایت یو اس نیوز شده‌اند نشانگر بهترین ترکیب کیفیت و ارزش در کلاس‌های مربوط به خود به شمار می‌روند.

کیفیت هر مدل به وسیله‌ی امتیاز کلی که در رتبه بندی‌های خودرو این وبسایت به آن اعطا می‌گردد، تعیین خواهد شد.

به علاوه این امتیاز توسط عواملی از جمله اطلاعات مربوط به ایمنی و قابلیت اطمینان و همچنین نقد و بررسی‌های انجام شده توسط متخصصین مورد احترام در صنعت خودرو مشخص خواهد شد.

ارزش هر خودرو نیز به وسیله‌ی مجموع هزینه‌ی مالکیت پنج ساله‌ی خودرو که توسط وبسایت Vincentric.com گزارش شده‌اند و همچنین قیمت حقیقی معامله‌ی هر خودرو که توسط وبسایت TrueCar.com برآورد شده‌اند، تعیین خواهد گردید.

برندگان جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو وبسایت یو اس نیوز به یازده کلاس مختلف در صنعت خودرو تعلق دارند که نیاز‌ها و بودجه‌ی شما در طی فرایند خرید خودرو را در اولویت قرار خواهند داد.

ممکن است پیش از این متوجه برخی از برندگان امسال این عنوان نشده باشید اما بهتر است نگاه دوباره‌ای به آن‌ها داشته باشید تا دریابید که آیا شایسته‌ی حضور در لیست خرید شما را دارند یا خیر.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۲۰ بیش از پیش آشنا شوید:

مقرون به صرفه‌ترین خودرو ساب کامپکت: هوندا فیت ۲۰۲۰

اگر به دنبال خودرو ساب کامپکتی هستید که ارزش فوق العاده‌ای برخوردار باشد گزینه‌ای بهتر از هوندا فیت ۲۰۲۰ نخواهید یافت.

این ششمین بار متوالی است که هوندا فیت به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو ساب کامپکت برگزیده می‌شود و همچنین این خودرو در مجموع هشت بار موفق به کسب این جایزه شده است.

هوندا فیت شاید یک هاچ بک کوچک با ابعادی جزئی به نظر رسد اما با ورود به کابین این خودرو با اتاقی جادار و با کیفیت مواجه خواهید شد که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب ۵۲.۷ فوت مکعب فضای حمل بار را در اختیار شما قرار خواهد داد.

این خودرو همچنین به امکانات تکنولوژی و ایمنی کاربردی نیز مجهز شده است.

به غیر از مدل پایه‌ی این خودرو تمامی مدل‌های هوندا فیت از قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو و همچنین یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی بهره مند خواهند بود.

علاوه بر این دو مدل برتر این خودرو نیز به صورت پیش فرض به همراه مجموعه‌ی Sensing کمپانی هوندا که شامل تکنولوژی‌های کمک راننده می‌شود عرضه خواهند شد.

هوندا فیت همچنین با ارائه‌ی مصرف سوخت ۳۳ مایل بر گالن در شهر و ۴۰ مایل بر گالن در بزرگراه، راندمان سوخت فوق العاده‌ای را نیز ارائه خواهد داد.

مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند ساب کامپکت: کیا سول ۲۰۲۰

این چهارمین بار پیاپی است که کیا سول موفق به دریافت جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو می‌شود و مدل ۲۰۲۰ این خودرو که اخیراً برای بار دیگر طراحی شده نیز همانند مدل‌های قبلی خود از ارزش فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد.

از جمله امکانات تکنولوژی بصری این خودرو می‌توان به قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو به صورت پیش فرض اشاره کرد که هر دو آن‌ها از طریق یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی کنترل می‌شوند.

علاوه بر این تمامی مدل‌های کیا سول به جز نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو به همراه لیست بلندی از امکانات ایمنی فعالی همچون سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری خودکار روانه‌ی بازار خواهند شد.

علیرغم اینکه این خودرو از ابعاد کوچکی برخوردار است اما با این حال سرنشینان این خودرو با اتاقی جادار و راحت پذیرایی خواهند شد.

با ورود به این خودرو با فضای سر و پای فراوان در هر دو ردیف مواجه خواهید شد و با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب این خودرو ۶۲.۱ فوت مکعب فضای حمل بار در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

کیا سول ۲۰۲۰ تمامی این ویژگی‌ها را در کنار کمترین هزینه‌ی مالکیت و با پایین‌ترین شروع قیمت در این کلاس خودرو یعنی ۱۷,۴۹۰ دلار، بدون در نظر گرفتن هزینه‌های تحویل خودرو برای مشتریان خود فراهم خواهد کرد.

مقرون به صرفه‌ترین خودرو کامپکت: کیا فورته ۲۰۲۰

اگر قصد خرید در کلاس خودرو‌های کامپکت را دارید گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند اما با این حال خودرو‌های انگشت شماری هستند که ارزشی همانند کیا فورته ۲۰۲۰ داشته باشند.

به طوریکه به محض ملاحظه‌ی قیمت کیا فورته متوجه ارزش آن خواهید شد، چرا که فورته پایین‌ترین شروع قیمت در کلاس خود را ارائه می‌دهد.

کیا فورته که برنده‌ی عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو ما شده با مصرف سوخت ۳۱ مایل بر گالن در شهر و ۴۱ مایل بر گالن در بزرگراه نسبت بسیاری از رقبای خود خودرو بهینه‌تری به شمار می‌رود.

در حالیکه این ویژگی‌ها کیا فورته را ظاهراً خودرویی صرفه جو نشان می‌دهند اما با این وجود این خودرو به صورت پیش فرض از امکانات تکنولوژی داخلی و ایمنی فراوانی بهره می‌برد.

تمامی مدل‌های سدان فورته به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی از جمله سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر عرضه می‌شوند در حالیکه یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی کاربر پسند به همراه تکنولوژی شبیه سازی تلفن همراه نیز لذت بردن از پلی لیست مورد علاقه شما را به امری آسان تبدیل خواهد کرد.

علاوه بر این صندلی‌های به کار رفته در کیا فورته جادار و راحت بوده و آپشن‌های سطح بالایی همچون صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه نیز امکاناتی لوکس برای کلاس خودرو‌های سایز کوچک به شمار می‌روند.

مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند کامپکت: هوندا ۲۰۲۰ CR-V

شاسی بلند کامپکت هوندا بدون شک خودرو بسیار ارزشمندی در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو هفت بار موفق به کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند کامپکت شده و مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو چهارمین برد پیاپی این خودرو را تجربه می‌کند.

از نقاط قوت هوندا CR-V 2020 می‌توان به اتاقی جذاب و با کیفیت و کارایی بسیار خوب اشاره کرد.

با خواباندن صندلی‌های عقبی این خودرو که دارای قابلیت تقسیم فضای ۴۰/۶۰ هستند با ۷۵.۸ فوت مکعب فضای حمل بار مواجه خواهید شد که نسبت به بسیاری از شاسی بلند‌های سایز کوچک دیگر برتری دارد.

تمامی مدل‌های CR-V به همراه مجموعه‌ی Sensing کمپانی هوندا که شامل تجهیزاتی همچون کروز کنترل منطبق شونده، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری خودکار عرضه خواهند شد.

هوندا CR-V در جاده با ویژگی‌هایی همچون سواری راحت و راندمان سوخت مناسبی که برابر با ۲۸ مایل بر گالن در شهر و ۳۴ مایل بر گالن در بزرگراه برآورد شده، شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

قیمت پایه‌ی این خودرو شاید برای این کلاس خودرو کمی بالا در نظر گرفته شود اما هزینه‌های مالکیت پایین و لیست بلند ویژگی‌های مثبت این خودرو این هزینه‌ی اضافه را جبران خواهند کرد.

مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز متوسط: تویوتا کمری ۲۰۲۰

از نقاط قوت تویوتا کمری ۲۰۲۰ می‌توان به سواری نرم، سیستم هدایت واکنشی، و هندلینگی که برای سرگرم نگه داشتن تجربه‌ی رانندگی به اندازه‌ی کافی تحت کنترل است، اشاره کرد.

تویوتا کمری همچنین به عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز متوسط در سال ۲۰۲۰ نیز برگزیده شده که باعث شده تا این خودرو در مجموع هفت بار و سه مرتبه به صورت پشت سر هم برنده‌ی این جایزه باشد.

علاوه بر این، تویوتا کمری ۲۰۲۰ به لحاظ قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز امتیاز خوبی را کسب کرده و راندمان سوخت درخشان این خودرو نیز در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۹ و ۴۱ مایل بر گالن برآورد شده است.

تویوتا کمری از قیمت پایه‌ی بالایی برای این کلاس خودرو برخوردار است اما این اختلاف قیمت توسط هزینه‌ی مالکیت پایین‌تر از اکثر رقبای سایز متوسط دیگر جبران شده است.

این خودرو همچنین به همراه لیست بلندی از امکانات پیش فرض عرضه می‌شود که به این معناست که نیازی به صرف هزینه‌های زیاد برای اضافه کردن آپشن‌های گران قیمت وجود نخواهد داشت.

حتی در مدل پایه‌ی این خودرو نیز شاهد وجود امکانات ایمنی مانند نور بالای خودکار، کروز کنترل منطبق شونده، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو هستیم.

علاوه بر این، اتاق این خودرو نیز به امکاناتی مانند سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، اندروید اتو، و آمازون الکسا تجهیز شده است.

مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند دو ردیفه: هیوندا سانتافه ۲۰۲۰

با ترکیب شروع قیمت پایین و لیست بلندی از امکانات پیش فرض می‌توان به راحتی دریافت که چرا هیوندا سانتافه ۲۰۲۰ خودرویی با ارزش بالا در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو همچنین سواری نرم و راندمان سوخت مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که همین ویژگی‌ها سبب شده تا سانتافه به همراهی لذت بخش در جاده تبدیل شود.

برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند دو ردیفه‌ی ما به صورت پیش فرض به امکانات تکنولوژی ایمنی فراوانی مانند کروز کنترل منطبق شونده، سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو به همراه سیستم تشخیص عابرین پیاده مجهز شده است.

این خودرو همچنین از امکاناتی همچون یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی با کاربری آسان و مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز بهره می‌برد.

سانتافه با ارائه‌ی امکانات فراوان و پایین‌ترین هزینه‌های مالکیت در کلاس خود، به راحتی چهارمین جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو را برای هیوندا به خانه می‌برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو