ژل پروفایلو چیست و برای لیفت صورت چه میکند؟

ژل پروفایلو چیست و برای لیفت صورت چه میکند؟


منبع: زیبامون

295

1398/11/5

18:51


در این مقاله از زیبامون میخواهیم شما را با ژل پروفایلو که انقلابی در زمینه عمل ها و پروسه های زیبایی ایجاد کرده است آشنا کنیم.

ژل پروفایلو چیست و برای لیفت صورت چه میکند؟

احتمالا اگر اهل دنبال کردن ترند های زیبایی و پوست باشید اسم این ژل به گوشتان خورده است. امروزه در دنیایی که هر چند وقت یک بار یک روش جدید برای زیبایی و جوان سازی و حل مشکلات پوستی به روی کار می اید. پیدا کردن یک مورد مناسب همیشه دشوار است. در این مقاله از زیبامون دات کام میخواهیم شما را با یکی دیگر از درمان های روی بورس برای پوست اشنا کنیم.  با کمک این ژل شما میتوانید از خیلی از مشکلات پوستی راحت شوید و دیگر مجبور نباشید چند وقت یه بار تن به انجام عمل های زیبایی مختلف بدهید.

ژل پروفایلو چه کارایی هایی دارد؟ 

ژل پروفایلو

این ژل یک درمان متفاوت و خاص برای ساختن دوباره پوست اسیب دیده است. در واقع کار اصلی این ژل بازسازی پوست شماست. این ژل از طریق ازاد سازی هیالورنیک اسید و کمک به تولید کلاژن و بالا بردن خاصیت کش سانی پوست با عث میشود نقاط مختلف پوست به حد خوبی اب رسانی شود و در نتیجه چین و چروک پوست کمتر شده و پوست جوانسازی شود. این ژل حالت مصنوعی سایر ژل های مخصوص لیفت صورت را ندارد و به نچرال ترین شکل ممکن باعث میشود نواحی مختلف پوست شما حالت بگیرد و به فرم و شکلی که مایل هستید دربیاید.

اگر از اثرات مخرب سایر ژل های موجود در بازار میترسید و نگرانید نتیجه مطلوب را نگیرید میتوانید نگرانی خود را با ژل پروفایلو کنار بگذارید. معمولا افراد پس از سی سالگی شروع به دیدن نشانه های پیری و چین و چروک ها در پوست خود میکنند و یا افرادی که سن بالایی دارند دچار افتادگی پوست در نواحی مختلف میشوند. ژل پروفایلو قابلیت این را دارد که در نواحی زیر پوست کاملا به صورت یکسان و یکنواخت به حد نیاز پخش شده و باعث شود پوست سفتی خود را دوباره به دست بیاورد و از حالت قبلی خارج شود. این درمان به پوست قابلیت الاستیکش را برمیگرداند و باعث میشود پوست پیر شده دوباره جوان شود.

پروفایلو چه مشخصات خاصی دارد ؟

ژل پروفایلو

  • مدت زمان طولانی ماندگاری ژل در زیر پوست :ترکیب خاص و قوی ژل پروفایلو باعث شده است که اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا تا 8 برابر بیشتر دربرابر تخریب مقاومت داشته باشد و در نتیجه خیلی دیر از بین برود و ماندگار باشد.
  • آسان بودن عمل تزریق : ژل پروفایلو میتواند هنگام تزریق به شدت راحت عمل کند و اسید هیالورونیک قابل تزریق با سوزن گیج 29 است. این مساله هم تزریق را با درد کمتر میکند هم توزیع اسید هیالورونیک در پوست بهتر میشود
  • ترکیب شدن سریع و اسان ژل پروفایلو با پوست: اسید هیالورونیک با وزن ملکولی پایین به آرامی از ترکیب پروفایلو جدا میشود و این باعث میشود که التهاب کمی ایجاد شود و سطح پوست بعد از عمل تزریق سریعا به حالت قبلی خود برگردد.
  • سازگاری زیاد: اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا توسط عوامل شیمیایی به هم متصل نشده بنابراین سازگاری آن با پوست بسیار زیاد میباشد و خیلی سریع تبدیل به بخشی از پوست میشود و احتمال حساسیت پوستی و واکنش نشان دادن پوست به ژل به شدت پایین است.

مزیت ژل پروفایلو به سایر ژل ها

ژل پروفایلو

برای افرادی که کم کم نشانه های پیری دارد در پوست انها ظاهر میشود این ژل بهترین روش است. در واقع این ژل برای افرادی که سن بالاتری دارند بهتر هم جوابگو است. قابلیت این ژل فقط جوانسازی است و در زمینه حجم دهی زیاد ماثر عمل نمیکند.

این ژل توانایی بالا بردن قوام و خاصیت کش سانی پوست را دارد. پوست را سفت تر و قوی تر میکند و باعث شفافیت و درخشندگی ان میشود. پوست شما را لیفتینگ میکند و افتادگی ان را برطرف میسازد و همچنین به حد بالایی پوست را ابرسانی کرده و تغذیه میکند. پروفایلو یک فرق اساسی با سایر ژل های تبلیغ شده و موجود در بازار دارد و ان این است که در واقع این ژل میتواند کاری کند که سلول های بنیادی پوست از نو ساخته شوند و بازسازی گردند. بر خلاف سایر ژل ها که فقط خاصیت پر کنندگی دارند این ژل پوست شما را تغذیه میکند و ان را از نو میسازد.

موارد استفاده ژل پروفایلو

معمولا از این ژل برای جوانسازی پوست صورت استفاده میشود اما این مورد تنها خاصیت این ژل معجزه بخش نیست. فرد میتواند در ناحیه گردن و بازو و شانه ها و حتی زانوها نیز از این ژل استفاده کند و نتایج بی نظیر ان را مشاهده کند. این ژل قابلیت حجم دهندگی ندارد و  نباید برای این مورد استفاده شود. وظیفه اصلی این ژل ابرسانی و تغذیه پوست پیر شده و افتاده و خسته است و در سایر موارد خوب عمل نمیکند. کار اصلی این ژل جوان سازی و بازیابی پوست است.افرادی که حس میکنند با بالا رفتن سن پوستشان دارند توانایی های خود را از دست میدهد و کیفیت قبل را ندارد و باعث شده پیر تر از سنی که هستند به نظر برسند بیشترین بهره را میتوانند از این ژل ببرند.

ژل پروفایلو

این ژل از سایر ژل ها و فیلر های پوستی بهتر عمل میکند.ژل پروفایلو با تحریک سلول های پوستی انها را وادار به تولید بیشتر کلاژن میکند که در شاداب سازی و جوانسازی پوست تاثیر به شدت بالایی دارد. سایر ژل ها این قابلیت را در خود ندارند و فقط صرفا وظیفه پر کردن پوست را انجام میدهند ولی ان را بازسازی نمیکند.

در دنیای امروز که تکنولوژی و عمل پیشرفت بسیار زیادی در زمینه انواع جراحی های پلاستیک و جوانی و پوست داشته است این ژل در نوع خود انقلاب محسوب میشود. حد ابرسانی این ژل از تمام درمان های موجود در بازار بالاتر و موثر تر است. این ژل توسط شرکت خارجی Bisa برای اولین بار به بازار عرضه شد و موفق جایزه خلاقیت در زمینه تحول های ارایشی را در سال عرضه اش از ان خود کند.

مدت زمان دوام ژل پروفایلو

ژل پروفایلو

این ژل پس از تزریق شدن به پوست به مدت چهار هفته فعالیت دارد و سلول های پوستی را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک میکند و معمولا نتایج ان تا شش ماه روی پوست به صورت فعال باقی میماند. ولی این مسئله در هر فرد با هر فرد دیگر به شدت متفاوت است.به محض انجام شدن چند تزریق از این ژل که معمولا با فاصله 4 هفته ای انجام میشود فرد میتواند تاثیرات بی نظیر ان را مشاهده کند.پوست شخص درخشان تر میشود و چین و چروک ها از بین میروند.

چگونی تزریق پروفایلو

ژل پروفایلو

این ژل در پنج نقطه از صورت که توسط متخصصان پوست به عنوان نقاط زیبایی زیستی شناخته میشوند تزریق میشود. این نقاط از پوست که به انها BAP (BIO AESTHETIC POITNS) گفته میشود دارای عصب ها و رگ های به شدت مهمی هستند و همچنین بالاترین حجم تولید اسید هیالورونیک که وظیفه ابرسانی پوست را به عهده دارد نیز هستند. در این نقاط در حد دو دهم سی سی از ژل داخل پوست تزریق میشود و به علت استفاده از سوزن های خاص و مخصوص این ژل درد بسیار کمی را برای مراجعه کننده به همراه دارد.

نقاط تزریق ژل پروفایلو در نواحی زیر است :

  • برامدگی گونه که دو سانتی متر از گوشه خارجی چشم فاصله داشته باشد.
  • پایه بینی
  • کناره لاله گوش به سمت داخل صورت
  • چانه
  • انتهای خط فک

ژل پروفایلو

تزریق در این نواحی خاص باعث میشود روند پیری در این نواحی کاهش پیدا کرده و پوست به طور چشم گیری به سمت جوانی دوباره برود.انعطاف پذیری پوست مراجعه کننده بعد از دو دوره تزریق به وضوح بالاتر میرود و همچنین چروک های سطحی و خط خنده نیز محو میشود.

توصیه های لازمه قبل از تزریق ژل

قبل از اینکه ژل به صورتتان تزریق شود حتما 24 ساعت قبل از ان هیچ گونه نوشیدنی الکی ای استفاده نکنید. اگر نیاز مبرم پزشکی ندارید چند روز قبل از تزریق ژل از مصرف اسپیرین و سایر داروهای استروئیدی هم اجتناب کنید. در صورت استفاده از این داروها ممکن است در محل تزریق کبودی مشاهده کنید.

ژل پروفایلو

پس از درمان و تزریق ژل پروفایلو باید چه مراقبت هایی انجام داد.

فرد پس از درمان میتواند به راحتی به زندگی روزمره خود برگردد. ولی بهتر است در ان روز از رفتن به باشگاه، سونا، سونای بخار و یا استخر شنا پرهیز کند. همچنین فرد باید از لمس نواحی تزریق نیز اجتناب کند.ممکن است بعد از تزریق در محل ان برامدگی های موضعی ای که تا 6 ساعت بعد یا کمتر باقی میمانند ظاهر شود که فرد نباید به انها دست بزند. گاهی این برامدگی ها تا 24 ساعت بعد هم باقی میمانند اما این امر بسیار نادر است. نیازی نیست فرد بعد از درمان استراحت خاصی داشته باشد اما بهتر است از انجام فعالیت های سنگین نیز دوری کند و تا 48 ساعت بعد نیز از انجام فرایندهای مربوط به زیبایی نیز در ناحیه تزریق خودداری کند.

عوارض جانبی تزریق ژل پروفایلو به پوست

 ژل پروفایلو و هیالورنیک اسید به خوبی جذب پوست میشوند و قابلیت همراه شدن با پوست و سلول ها را به شدت در خود دارند. تزریق این ژل بسیار ساده است و از سال 2015 تا به حال در سرتاسر دنیا استفاده میشود و هیچ گونه مشکل خاصی برای هیچ کدام از افراد تحت درمان قرار گرفته گزارش و مشاهده و ثبت نشده است. نهایت عوارضی که ممکن است فرد تجربه کند کبودی و کمی تورم در ناحیه تزریق است و نه بیشتر.

ژل پروفایلو

این ژل توانایی سازگاری زیستی بالایی دارد و تبدیل به بخش مفیدی از پوست شما میشود و سلول های پوستی شما رو فعالتر و جوانتر میکند. هیالورنیک اسید استفاده شده در این ژل طبیعی به دست میاید و منبع شیمیایی ندارد و در نتیجه عوارض سنگین سایر ژل ها را به دنبال ندارد. معمولا ممکن است مراجعه کننده در حدی بعد از درمان دچار التهاب و تورم و کبودی شود و ممکن است در صورت لمس محل درمان شده و یا تزریق حساسیت حس کند اما این عوارض عادی و بخشی از پروسه درمان هستند و تا یک هفته کاملا برطرف میشوند. در صورت بروز این علائم جدی باید با پزشک خود در ارتباط قرار بگیرید.

  • اگر با گذشت زمان تورمتان بدتر شد.
  • با گذشت زمان میزان دردی که در ناحیه تزریق حس میکردید زیادتر شد.
  • با گذشت زمان در محل تزریق احساس شدید گرما کردید و ناحیه قرمز شده بود و بهتر نمیشد.
  • در ناحیه حس شدید درد داشتید یا پوست نقطه تزریق شده سفید یا خاکستری شده بود.
  • در روزهای بعد از درمان حس بیحالی و ناخوشی و بی قراری داشتید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو