شش مکان بی نظیر در سفر به کشور هفتاد و دو ملت

شش مکان بی نظیر در سفر به کشور هفتاد و دو ملت


منبع: زیبامون

204

1398/11/5

18:51


برای آشنایی با آن دسته از جاذبه های گردشگری ناشناخته هند که کمتر کسی در سفر به هند از آن ها آگاه است، با ما همراه باشید.

شش مکان بی نظیر در سفر به کشور هفتاد و دو ملت

هند هفتمین کشور بزرگ جهان است که از کوههای مرتفع هیمالیا تا مناطق سرسبز گرمسیری کرالا و از منطقه مقدس گنگ گرفته تا ماسه های کویر تار امتداد دارد. بیش از یک میلیارد نفر از ساکنان آن به دو هزار گروه قومی تقسیم می شوند و به بیش از 200 زبان مختلف صحبت می کنند که این مقدار با اندازه و جمعیت خود هند نیز مطابقت دارد.

هند تقریبا از تعداد بی پایانی از فرهنگ ها، مناظر، بناهای تاریخی و مکان های گوناگونی برای گشت و گذار با تور هند برخوردار است. از بین ویرانه های باستانی، سازه های مذهبی جذاب، شهرهای عجیب و غریب و منظره ها و سواحل متنوع، مجموعه بی نظیری از جاذبه های گردشگری هند وجود دارد که هرگز از هیبت و تعداد بازدید کنندگان آن کاسته نمی شود. برای آشنایی با آن دسته از جاذبه های گردشگری ناشناخته هند که کمتر کسی در سفر به هند از آن ها آگاه است، با ما همراه باشید.

 

جزیره هاولوک، بزرگترین مجمع الجزایر ریچی

اکوتوریسم در جزیره هاولوک، بزرگترین جزیره در مجمع الجزایر ریچی در جزایر اندامان، بسیار دیدنی است. اگرچه به اندازه سایر جزایر آسیا شلوغ نیست، اما با برخورداری جزیره هاولوک از سواحل عالی، فضای بی نظیر و فرصت غواصی، تعداد بازدید کنندگان آن در حال افزایش است. بهترین زمان برای بازدید از این جزیره زیبا از اواسط ژانویه تا اواسط ماه مه است که هوایی آفتابی و دریاهای آرام تر در انتظار گردشگرانی می باشند که با تور هند به آنجا سفر کرده و خود را به این جزیره زیبا می رسانند. ساحل Redhanagar در این مکان یکی از بهترین سواحل آسیا محسوب می شود.

 

جزیره هاولوک

 

بازدید از تیسوادی در سفر به گوا

تیسوادی اکثر جاذبه های گردشگری فرهنگی گوا را در خود جای داده است. تیسوادی دارای تعدادی روستای زیبا و سواحل بکر می باشد. در تیسوادی از کلیسا بوم عیسی که شامل مقبره و بقایای سنت فرانسیس خاویار یا محله فانتین هاس گوا که در بخش لاتین این منطقه قرار گرفته است دیدن کنید یا در سواحل بکر و ماسه های سفید این منطقه قدم بزنید و لذت ببرید.

 

تیسوادی

 

گردش در بهترین سواحل خانوادگی کاناکونا

کاناکونا گوا سواحلی آرام و تمیز و همچنین خلوت دارد و بهترین مکان برای خانواده است. کاناکونا زیباترین سواحل گوا را در خود جای داده است و با طیف گسترده ای از تفریحات دیگر یکی از مناطق گردش در گوا می باشد. در کاناکونا گوا جاذبه های گردشگری بسیاری برای گشت و گذار وجود دارد. رفتن به پارک ملی کوتیگائو و دیدن جنگل ها و حیوانات مشهور هند را از دست ندهید.

 

سواحل خانوادگی کاناکونا

 

گردش در سواحل بکر و زیبای سالست

سالست در شمال گوا یکی از بهترین مکان های گردش در گوا می باشد. در سالست گوا جاذبه هایی برای هر سلیقه گردشگری وجود دارد و در آن می توانید از شهرهای شلوغ گرفته تا سواحل بکر و زیبا را پیدا کنید. کلیساهای بزرگ و مکان های تاریخی بسیاری نیز در این منطقه پذیرای گردشگران تور گوا می باشند.

 

سواحل سالست

 

لمس طبیعت با کایاکینگ در گوا

گوا یک اکو سیستم طبیعی که بسیار به خوبی حفظ شده است را ارائه می دهد. گوا مقصد مهمی برای علاقه مندان به کایاک می باشد. کلیه تجهیزات از جمله کایاک حرفه ای، قایق های خوب، کاپشن های گرم و ضد آب و بسیاری تجهیزات دیگر توسط برگزار کنندگان تور های کایاک سواری گوا ارائه می شود. برای این کار می توانید ساحل پالولم، دونا پالا یا هولنت بیچ را انتخاب کنید. بهترین زمان برای کایاکینگ در گوا از ماه اکتبر تا ماه مه در نظر گرفته شده است.

 

کایاکینگ

 

رفتینگ مهیج در گوا

قایقرانی رودخانه های خروشان یا همان رفتینگ، به یک ورزش بسیار محبوب در گوا تبدیل شده است. همچنین این ورزش در حال تبدیل شدن به اولین انتخاب برای گردشگران تور های گوا می باشد. برای این کار می توانید رودخانه تیلاری را انتخاب کنید زیرا پوشش گیاهی زیبا و درختان سبز در سواحل این رودخانه ها منظره ای دلربا را برای شما به وجود می آورد. از ماه جولای تا اکتبر بهترین زمان برای رفتینگ مهیج در رودخانه های گوا می باشد.

 

رفتینگ

 

کشور هند دارای بسیاری جاذبه های گردشگری شگفت انگیز دیگری نیز می باشد که برای بازدید و گشت و گذار در آنها نیازمند بهترین تورهای مسافرتی به هند می باشید. الفبای سفر بهترین گشت و گذار را برای شما رقم خواهد زد. تنها کافیست به https://www.alefbatour.com مراجعه و سفر خود را آغاز نمائید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو