قیمت پراید ۱۱۱ نسبت به هفته گذشته ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و به قیمت ۵۸.۵۰۰ رسیده است و قیمت پراید ۱۳۱ نیز ۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان افزایش یافته است و به قیمت ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ فول آپشن نیز ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و به قیمت ۹۴ میلیون تومان رسیده است و قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ فول آپشن نیز تغییری نکرده است و با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

دنا معمولی نیز ۱ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۲ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۱۷۹ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۰۸ نیز ۱۰ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۹۸ میلیون تومان رسیده است.

خودرو دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس ۲ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۱۶۸ میلیون تومان رسیده است و خودرو چانگان نیز تغییری در قیمتش نداشته است و با قیمت ۲۱۵ میلیون به فروش می رسد.

ساینا ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و خودرو رانا نیز ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومین گران شده و به قیمت ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و سمند ای اف ۷ تغییری در قیمتش نداشته است و با قیمت ۱۰۱ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

رنو ساندرو استپ وی نیز ۷ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۲۳۴ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز قیمتش تغییری نکرده و با قیمت ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.