پسر سه ساله، صاحب شرکت واردات مکمل غذایی!

منبع: برترین ها

44

1398/3/28

09:53


فرزند یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو از سه سالگی صاحب ۹۰ درصد سهام یک شرکت واردات مکمل بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: فرزند یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو از سه سالگی صاحب ۹۰ درصد سهام یک شرکت واردات مکمل بوده است.

بر اساس اطلاعات شرکتی که این آقازاده سهام دار بزرگ آن است، در سال ۸۹ و ۸ سالگی این پسر بچه ۸۰۰ هزار بسته مکمل غذایی به ارزش ۲.۷ میلیون یورو و در سال ۹۶ و ۱۰ سالگی سهام دار بزرگ آن ۵.۳ میلیون بسته مکمل به ارزش ۱۸.۱ میلیون یورو با نرخ دلار آن زمان وارد کرده و ۱۲۹ میلیارد تومان فروش مکمل غذایی داشته است.

سال گذشته و در ۱۱ سالگی این آقازاده این شرکت وارد کننده مکمل‌های غذایی، ۶۵۶ هزار یورو ارز دولتی و ۴.۲ میلیون یورو ارز نیمایی برای واردات مکمل‌ها دریافت کرده است.

قسمت جالب ماجرا این است که این پسر بچه میلیاردر دارای ۳۹ پروانه مکمل وارداتی غذا و دارو با بیش از ۲۰ میلیون مصرف کننده است و داروهای برند مشهور اروپایی و آسیایی را وارد می‌کند.

سرپرست سازمان غذا و دارو درباره سهامداری یک پسربچه دوازده ساله بر یک شرکت واردکننده دارو اظهار کرد: ما همم این خبر را شنیده ایم، این موضوع بحث مالکیتی است و ما در سازمان غذا و دارو بر کیفیت دارو‌های وارداتی و تولیدی تمرکز می‌کنیم و بر مسائل اقتصادی و حتی سوء استفاده‌های مالی نظارتی انجام نمی‌دهیم.

وی تاکید کرد: سازمان غذا دارو ابزار‌های نظارتی لازم در مسائل مالی شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی را ندارد و نظارت بر این مسائل در حیطه وظایف سازمان غذا و دارو هم نیست و دستگاه‌های متولی باید در این زمینه پاسخگو باشند.

سرپرست سازمان غذا و دارو تاکید کرد: ما بر کیفیت و سلامت دارو‌های تولیدی و وارداتی نظارت می‌کنیم تا دارو‌ها به درمان بیماری‌ها کمک کنند و اثربخشی لازم را داشته باشند و بیماران پس از مصرف دارو با عارضه‌ای مواجه نشوند.

رکودر آقازاده‌های میلیاردر زده شد/ پسربچه‌ای که از سه سالگی صاحب یک شرکت واردات مکمل غذایی است

سازمان غذا و دارو با مسئولان فنی شرکت ها طرف حساب است

شعیبی سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره اینکه اگر تخلفی صورت گیرد یا بخواهید برخوردی از نظر نظارتی با این شرکت یا شرکت های امثال آن داشته باشید، وضعیت چگونه است؟ پاسخ داد: ما ۱۲ هزار واحد تولیدی غذایی و ۴۰۰ واحد تولیدی مکمل و تعداد بسیاری شرکت واردکننده دارو و مکمل غذایی و گیاهی داریم و طرف حساب سازمان غذا و دارو مسئولان فنی این شرکت‌ها هستند.

وی ادامه داد: مسئولان فنی شرکت‌ها و کارخانه‌های دارویی و غذایی تعهدنامه محضری به سازمان غذا و دارو می‌دهند تا پایند اصول سازمان غذا و دارو باشند و مطابق منافع ما و سلامت مردم عمل کنند و کاری با سهامداران و بحث‌های مالی نداریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو