بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی و گذری به زندگی شخصی و هنری وی + عکس

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی و گذری به زندگی شخصی و هنری وی + عکس


منبع: آرگا

804

1398/11/5

21:45


برای خواندن بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی بازیگر شناخته شده کشورمان به همراه کارنانه کاری و تصاویر دونفره وی در کنار همسرش، می توانید در ادامه این بخش از آرگا همراه ما شوید.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر توانای تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ در رامسر متولد شده است. وی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی و از دانش آموختگان کلاس بازیگری زنده یاد حمید سمندریان می باشد، ضمن اینکه او همسر امین زندگانی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان است.

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی به همراه تصاویر جدید

الیکا عبدالرزاقی دارای اصالت شمالی و متولد رامسر است. وی دارای دو برادر به نام های بورژین و مانلی بوده و ارتباط صمیمانه ای با آنها دارد، گویا برادرانش نیز در عرصه هنر فعالیت می کنند.

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا بازیگری را همزمان با دوران دانشگاه و با پیشنهاد مادرش با ثبت نام در کلاس های بازیگری استاد سمندریان آغاز کرد. اولین فعالیت وی در زمینه بازیگری در تلویزیون در سال ۱۳۷۷ و با بازی در سریال «گمشده» به کارگردانی مسعود نوابی اتفاق افتاد. در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی همچون مهناز افشار، دانیال حکیمی، رویا تیموریان، شهرام پور اسد و … ایفای نقش می کردند. ضمن اینکه وی همزمان با این کار در نمایش «دایره گچی» به کارگردانی حمید سمندریان نیز حضور پیدا کرد.

تصاویر و زندگی نامه الیکا عبدالرزاقی

با وجود اینکه وی از شروع بازیگری خود در مجموعه ها و فیلم های سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است، اما همکاری او با مهران مدیری و بازی زیبایش در مجموعه های طنزی مثل قهوه تلخ، شوخی کردم و … وی را به بازیگری شناخته شده در بین مردم تبدیل کرد.

زندگینامه جدید الیکا عبدالرزاقی

حضور در سریال نمایش خانگی «ساخت ایران» ساخته محمد حسین لطیفی با بازی بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، امین حیایی و محمدرضا گلزار یکی دیگر از کارهای شاخص وی می باشد که در کشور های ایران، لبنان و فرنسه فیلمبرداری شده بود.

سرگذشتی از الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی چند سالی است که با بازیگر مشهور کشورمان امین زندگانی ازدواج کرده است. وی در مورد نحوه آشنایی و سپس ازدواجشان اینگونه توضیح می دهد :

داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

بازی خوب الیکا عبدالرزاقی در سریال پر بازیگر قهوه تلخ موجب شد تا وی در دوازدهمین جشن سینمایی، تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ)، تندیس حافظ برای بهترین بازیگر زن کمدی را از آن خود نماید.

زندگینامه درباره الیکا عبدالرزاقی

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی می توانید در ادامه تصاویر متنوع و خانوادگی وی را که برای این مطلب گردآوری کرده ایم به همراه فیلم شناسی اش را ملاحظه نمایید.

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی+عکس

عکس الیکا عبدالرزاقی و همسرش در برنامه خندوانه

سرگذشت جالب الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی در کنار هوادارانش

تصاویر جدید الیکا عبدالرزاقی

عکس و زندگینامه الیکا عبدالرزاقی

شرح حال و زندگی نوشته الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی و همسر و برادرش

عکس الیکا عبدالرزاقی و همسرش

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در کنسرت بهنام بانی

زندگی نوشته جذاب الیکا عبدالرزاقی

عکس جدید الیکا عبدالرزاقی

زندگی نوشته خواندنی الیکا عبدالرزاقی

عکس جالب الیکا عبدالرزاقی

عکس الیکا عبدالرزاقی

عکس سلفی الیکا عبدالرزاقی

زندگی نوشته و عکس الیکا عبدالرزاقی

عکس خانوادگی الیکا عبدالرزاقی در کنار دریا

سرگذشت الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی و نفیسه روشن

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

عکس جالب الیکا عبدالرزاقی در کنار سحر جعفری جوزانی

همه چیز درباره الیکا عبدالرزاقی

امین زندگانی و همسرش با لباس محلی

زندگینامه جذاب الیکا عبدالرزاقی

عکس الیکا عبدالرزاقی در کنار مادرش

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

عکس دونفره الیکا عبدالرزاقی و همسرش

زندگینامه خواندنی الیکا عبدالرزاقی

تیپ الیکا عبدالرزاقی در جشن حافظ

زندگینامه جالب الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی در کنار مهران مدیری

زندگینامه الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی و برادرش مانلی

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

فیلم شناسی الیکا عبدالرزاقی

فیلم های سینمایی

زنان ونوسی مردان مریخی (۱۳۹۱)، فرزند صبح (۱۳۸۷)، نسل جادویی (۱۳۸۵)، جایی برای زندگی (۱۳۸۲)، مومیایی ۳، فیلم های کوتاه : دندان آبی، یک منهای بی نهایت، صفر، دعوت، تله فیلم : اینجا آسمان همیشه ابری نیست (۱۳۹۲)، مردان زمین (۱۳۹۰)، یک اشتباه کوچولو (۱۳۸۹)، حق السکوت (۱۳۸۹)، ماه از روی سکو (۱۳۸۷)، همچون یک رویا (۱۳۸۷)

گالری تصاویر الیکا عبدالرزاقی

مجموعه های تلویزیونی

سرباز (۱۳۹۷)، آرماندو (۱۳۹۷)، هیئت مدیره (۱۳۹۶)، روز های بهتر (۱۳۹۶)، دورهمی (۱۳۹۵)، حالت خاص (۱۳۹۴)، گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۴)، در حاشیه (۱۳۹۳)، شوخی کردم (۱۳۹۲)، ویلای من (۱۳۹۱)، ساخت ایران (۱۳۹۰)، بمب خنده (۱۳۸۹)، قهوه تلخ (۱۳۸۹)، قسم (۱۳۸۹)، خرده ستمگران (۱۳۸۷)، مرد هزار چهره (۱۳۸۶)، گنج مظفر (۱۳۸۶)، باغ مظفر (۱۳۸۵)، باران بهاری (۱۳۸۴)، مزرعه کوچک (۱۳۸۳)، این سه نفر (۱۳۸۲)، وارث (۱۳۸۲)، تلخ و شیرین (۱۳۸۲)، جستجو در شهر (۱۳۸۱)، خانه مهر (۱۳۸۱)، آواز مه (۱۳۸۰)، دختران (۱۳۷۹)، گم شده (۱۳۷۷)، نمایش خانگی : شوخی کردم (۱۳۹۲)، قهوه تلخ (۱۳۸۹)، ویلای من (۱۳۹۱)، در حاشیه (۱۳۹۴)

شرحال الیکا عبدالرزاقی

تئاتر

دن کامیلو (کوروش نریمانی، ۱۳۹۳)، پرواز به تاریکی (افشین هاشمی، ۱۳۹۲)، ۳۳ درصد نیل سایمون (افسانه ماهیان، ۱۳۹۱)، بازرس هاند واقعی (بورژین عبدالرزاقی، ۱۳۹۱)، ملاقات با بانوی سالخورده (حمید سمندریان، سال ۱۳۸۷)، گفتگوهای پس از یک خاکسپاری (بورژین عبدالرزاقی، ۱۳۸۷)، امروز دوستت ندارم (علی هاشمی، جشنواره بانوان ۱۳۸۶)، از خواب تا مهتاب (علی هاشمی، جشنواره بانوان ۱۳۸۵)، الوتریا (وحید رهبانی، محمد رضا جوزی، ۱۳۸۳)، مرد اتفاقی (وحید رهبانی، ۱۳۸۳)، اتوبوسی به نام هوس (افسانه ماهیان، ۱۳۸۰)، بهجت (حسین عاطفی، ۱۳۸۰)، نقش زن (علی هاشمی، ۱۳۷۹)، دایره گچی قفقازی (حمید سمندریان، ۱۳۷۷)

سرگذشت خواندنی الیکا عبدالرزاقی

در پایان امیدواریم، مطالعه بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی برای علاقمندان و دوستداران وی جذاب بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین تصاویر و زندگینامه هنرمندان ایرانی و خارجی مشهور می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو