بازی های ذهنی که مردان با زنان راه می اندازند !

بازی های ذهنی که مردان با زنان راه می اندازند !


منبع: نمناک

241

1398/3/28

10:00


بعضی از مردان به دلایل مختلفی ناگهان شروع به بازی های ذهنی با زنان و اذیت و آزار آنان می کنند که ممکن است علت آن فقط تفریح برای مردها باشد.

بازی های ذهنی که مردان با زنان راه می اندازند !

علاقه مردها به بازی های ذهنی با زن ها

مردان علاقه زیادی به انجام بازی های ذهنی با زن ها دارند که گاهی درک مفهوم این بازی ها برای زنان مشکل است . بازی های ذهنی انواع مختلفی دارند ولی آنچه در همه آنها مشترک است ، فرستادن سیگنال های مختلط برای بازی کردن با احساسات فرد مقابل است .

باید بدانید که گاهی اوقات مردها بدون هیچ دلیلی از نظر زن ها بازی های ذهنی به راه می اندازند. اگر می خواهید بدانید بازی های ذهنی که مردان تمایل دارند با زن ها انجام دهند کدامند و به چه دلیل این بازی ها را انجام می دهند چیست ، برای رسیدن به پاسخ این بخش از نمناک را مطالعه کنید.

دلیل انجام بازی های ذهنی مردان با زنانشان

بازی های ذهنی که مردان با زنان راه می اندازند دلایل مختلف دارند. پس اگر می خواهید درک کنید که چطور و چرا این بازی ها را همسرتان با شما انجام می دهد ، سه دلیل اصلی این بازی های ذهنی فریبنده را دریابید:

1. اولین دلیل این است که مرد می خواهد عشق ، وفاداری ، توانایی احساسی ، درک و هوش همسرش را امتحان کند.

2. دلیل دومی این است مرد می خواهد چیزی از طرف مقابل خود به دست آورد و از راه احساسات او می تواند او را متقاعد به انجام آن کند. این مردها می دانند که احساسات تا چه اندازه فرد را آسیب پذیر می کند .

3. بعضی مردها هم فقط محض تفریح دست به این بازی ها می زنند و خارج کردن همسرشان از حالت متعادلش برای آنها رضایت بخش و جذاب است.

با اینکه این بازی ها بسیار مفرحند اما باید مردان بدانند که گاهی این بازی ها نتیجه بدی دارند و می توانند منجر به دعوا، فحاشی، جدایی، طلاق و ... شوند بنابراین به آقایان عزیز توصیه می شود دست از این بازی ها بردارند.

اذیت کردن زنان

بازی های ذهنی بی مورد مردان با زنان

مردها چگونه این بازی ها را با شما انجام می دهند؟

در ادامه این بخش از نمناک به چند علامت هشدار اشاره می کنیم:

درخواست خواسته هایی غیرمنطقی یا عجیب

اگر همسرتان از شما درخواست های عجیب و غریب و غیرمنطقی کند واز شما بخواهد ملاقات کسانی بروید که شما هیچ علاقه ای به دیدن آنها ندارید یا برنامه ورزشی موردعلاقه اش را با او تماشا کنید و یا اجازه ندهد کارهایی که به طور معمول انجام می دادید را انجام دهید یا از خانه خارج شوید.

احتمالاً او می خواهد قدرت اراده، انعطاف پذیری شما را امتحان کند. پس واکنش بیش از حد نشان ندهید و فقط به او نشان دهید که درکتان بالا است و سیاست دارید.

قطع یکباره رابطه یا عدم برقراری تماس

اگر پسری که به شما علاقه دارد ناگهان ارتباطش را با شما قطع کند و تماس نگیرد ، شما ممکن است بسیار کلافه و دچار افکار ترسناک گردید و دچار تردید گردید که آیا این پسر واقعاً به شما علاقه دارد یا نه و یا با کس دیگری وارد رابطه شده ، مریض شده و ... .

در این مواقع وحشت نکنید، شاید او برای سنجش اینکه شما تا چه اندازه به او نیازمند هستید و اگر دیگر نباشد چه اندازه دلتان برایش تنگ می شود ، یا اینکه بفهمد تا چه اندازه به او علاقه دارید و تا چه اندازه به او متعهد هستید و اینکه آدم شکاکی هستید یا نه این بازی را راه انداخته باشد .

پس رفتارتان ممکن است همه چیز را برایتان بدتر کند. پس وحشت نکنید و واکنش افراطی نشان ندهید و فقط به او پیام دهید که برایتان مهم است و اگر دوست داشته باشد شما نیز تمایل دارید کنارش باشید اما او را محبور به این کار نکنید.

سکوت یا تلگرافی جواب دادن

اگر همسرتان پاسخ شما را کوتاه و مختصر می دهد ، حتما مشکلی وجود دارد. اگر همسرتان این بازی را با شما آغاز نمود باید بدانید که او کاملاً آگاه است و فقط می خواهد توانایی تحمل شما را بسنجد ، پس به اعصابتان مسلط باشید و به او حرف بدی نزنید و پرخاش نکنید تا بعدا پشیمان گردید .خودتان را نیازمند نشان ندهیداما به او نشان دهید که دوستش دارید.

پرخاشگری بی دلیل

برخی مردان برای اینکه شهامت و قدرت همسرشان را امتحان کنند تبدیل به یک مرد خشن می شوند که نه تنها رفتار خشونت آمیزی با شما می کنند بلکه این خشونت آنان دامان همه نزدیکانش را نیز می گیرد . این بازی افتضاح به آسیب رساندن به شما انجام نمی شود بلکه هدف امتحان کردن تان است.

همسرتان می خواهد بداند که شما چقدر مقاوم و شجاعید و تا چه اندازه شوکه شدن را تاب می آوریدزیرا او دوست ندارد همسرش یک فرد ترسو باشد. او می خواهد بفهمد که در مواقع لزوم می تواند به شما پناه بیاورد یا خیر . اگر رفتارتان در این مواقع موفق بود او در می یابد که شما زنی قوی و شجاع هستید.

پرخاشگری مردان

علت اصلی بازی ذهنی مردان با زنان

چرا مردان با زنان بازی ذهنی انجام می دهند؟

عدم تحسین و تعریف از شایستگی ها

زن ها عاشق این هستند که همسرشان از آنها تعریف و تمجید کند مثلا دوست دارند که به آنها بگویند چقدر فلان لباس به آنها می آید و یا وقتی خود را به زیبایی آراسته ، دوست دارد مردش به او بگوند که چقدر زیبا شده اند، یا مهارت آنان در آشپزی یا حتی در رابطه جنسی خوب است .

اما اگر مرد طوری رفتارکند که انگار متوجه هیچ چیز نیست و زن وجود ندارد شما مطمئنا عصبانی می شوید اما دست نگه دارید شاید هدف همسرتان از این رفتار انجام یک بازی با شماست و او می خواهد بفهمد که فردی طبیعی هستید یا نه و اینکه می توانید وقتی فردی واکنش موردانتظارتان را ندارد، با اوضاع کنار بیایید پس داد و غال راه نیندازید و بازی را به نفع او تمام نکنید.

مقایسه با دیگران

بدترین نوع بازی های ذهنی که مرد از آن برای نشان دادن نقص ها و اشتباهات استفاده می کند ، مقایسه کردن منفی یک زن با زنان دیگر است.

همه افراد اشتباهاتی در زندگی دارند ولی نشان دادن اشتباهات آنان با مقایسه او با دیگران زشت ترین کار ممکن است . اگر همسرتان شما را با زنان دیگر مقایسه کرد کمی فکر کنید زیرا شاید هدف او این باشد که بداند آیا شما فرد قابل اعتمادی هستید یا خیر .

برخی از زنان پس از مقایسه شدن با فرد دیگر ، برخی از اسراری که درباره آن زن می دانند را برملا می سازند و خیلی زود و راحت کسانی که به آنها اعتماد کرده اند را زیر پا له می کنند. پس بهتر است خونسرد باشید و به انتقاد او فکر کنید و رفتارتان را تغییر دهید.

طنازی با دخترهای دیگر

برخی از مردان به این دلیل که می دانند همسرشان مراقب رفتار آنان با زنان دیگر هستند ، با دختران دیگر طنازی میکنند و به دیگران بیشتر از شما توجه و علاقه نشان می دهند. این کار آنها سه دلیل می تواند داشته باشد:

1. او به این دلیل طنازی می کند که در شما حس حسادت برای بیشتر کردن علاقه تان ایجاد نماید . اگر کار او به این دلیل بود، به او بفهمانید دوستش دارید.

2. او با زن های دیگر طنازی می کند تا واکنش شما را ببیند و دریابد می تواند مرزهایش را زیر پا بگذارد و با دختر دیگری رابطه برقرار کند یاخیر. اگر کار او به این دلیل بود، به او بگویید می دانید برای تفریح اینکار را می کند ولی این چیزها حد و مرزی دارد. او وقتی ببیند که شما بازی او را خوانده اید ، او در می یابد که شما زنی باهوش، با درک بالا، مسئول و باتوجه هستید.

3. او می خواهد رابطه اش را با شما تمام کند و زمان اعتراض شما بگوید که نمی تواند با رفتار انحصارطلبانه شما کنار بیاید. اگر کار او به این دلیل باشد کاری از دست شما ساخته نیست . بهتر است بدانید رفتار انحصارانه با مردها ، ممکن است آنها را از شما متنفر کند.

پرخاشگری بی دلیل

بازی های ذهنی مردان علیه زنان

بازی های ذهنی که مردان روی زنان آزمایش می کنند

عجیب شدن یکباره و مرموز شدن

اگر همسرتان یکدفعه بسیار مرموز شد و ابتدا به بعضی از سوالاتتان پاسخ نداد و دوست نداشت فکرهایش را با شما درمیان گذارد و ترجیحش بر تنهایی بود . همه این رفتارها عدم علاقه به شما را نشان می دهد . باید بدانید ممکن است این نوع رفتارها یک بازی باشد تا او بداند که شما قابل اعتماد هستید یا خیر .

می خواهد ببیند واکنش شما دربرابر غیبت ها و شایعات چیست و او دوست دارد بداند که آیا می توانید خودتان مستقل فکر کنید و با جدا کردن واقعیت از شایعات بتوانید حقیقت را درمورد او بفهمید یا نه.

زیرا زنانی که علاقه زیادی به همسرانشان دارند در این مواقع که مردان این رفتار را از خود بروز می دهند ، نگران می شوند و به دنبال پیدا کردن این علت ها بر می آیند . این زنان هیچگاه از همسرشان دور نمی شوند و دور شدن همسرشان باعث نمی شود که آنها علاقه شان به او از بین برود.

زن علاقه مندی به همسرش در پی یافتن دلیل رفتار همسر بر می یاید و با نشان دادن وفاداری خود به او، به او می فهماند که طاقت دیدن مشکل او را ندارد. در پی بروز این رفتار زن مرد در می یابد که برای همسرش مهم است.

اما اگر زن در برابر این رفتار همسرش نگرانی از خود نشان ندهد، مرد در می یابد که زن توجهی به او ندارد وفادار و قابل اعتماد نیست. بنابراین چنانچه در این بخش جالب از نمناک اشاره شده است باید مراقب واکنشی که نسبت به این شرایط نشان می دهید ، باشید و بدانید یک حرکت اشتباه شما باعث برچسب سرد بودن یا غیرقابل اعتماد بودن به شما می شود.

علاقه نداشتن به برقراری رابطه جنسی

رابطه جنسی از سلاح های خانم ها در قبال مردان است. مردها برای برقراری رابطه جنسی بسیار مشتاق و سیری ناپذیرند. دعوا، مشاجره و کینه هم باعث نمی شود که مردان رابطه جنسی برقرار نکنند. اگر مردی که قبلا تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی داشته دیگر نمی خواهد با شما رابطه برقرار کند ، احتمالاً مشکلی وجود دارد.

در این صورت این مردان انتظار دارند همسرشان درباره مشکلی که موجب عدم برقراری رابطه جنسی می شود ، سوال نمایند . اگر همسر آنها این کار را نکند ، آنها فکر می کنند که حواس همسرشان به او نیست و نیازهایش برای او اهمیتی ندارد اما اگر همسر در این مورد سوال کند ، نشان می دهد که برای حل مشکلاتتان مایلید با هم گفتگو کنید.

علت توجه مردان به زنان دیگر

بازی ذهنی مردان با زنان و دلایل آن

حرف آخر درباره بازی ذهنی مردان با زنان:

مراقب علائم و نشانه های این بازی ها باشید

برخی از خانم ها از این فکر که کسی با آنها بازی می کند و سوءاستفاده قرار می گیرند ، متنفرند . بازی های ذهنی بسیار خطرناک و ریسکی هستند و شما گاهی نمی توانید بفهمید که همسرتان چه بازی ای با شما می کند و این یعنی یک حرکت اشتباه رابطه تان را به طور کل بر هم می زند.

بنابراین باید مراقب علائم و نشانه های این بازی ها باشید و به رفتار همسرتان دقت کنید و با مشاهده تغییری در رفتار همسر خود آماده شوید پس هیچوقت چیزی نگویید یا کاری نکنید که بعداً پشیمان شوید زیرا گاهی مردها فقط به دنبال بهانه های احمقانه برای جدایی هستند. گاهی نیز این بازی ها می توانند رابطه شما را مستحکم تر کنند و بفهمید با چه کسی در رابطه سروکار دارید. 

 

دلیل و نشانه های بازی های ذهنی مردان با زنان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو