دانلود بازی The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Editon برای کامپیوتر

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Editon برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

155

1398/11/5

22:56


استودیوی بازیسازی CD Projekt RED با عرضه بازی The Witcher 2 یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی را در سال ۲۰۱۱ اخیر راهی بازار کرد. بازی The Witcher 2 یک بازی بسیار فوق العاده بود و بازیکنان را با دنیایی کهن و حماسی روبرو می کرد. این بازی را می توان ترکیب بسیار خوبی از داستان های فانتزی، مبارزه های حماسی و صحنه های بسیار هیجان انگیز دانست که در کمتر عنوانی می توان مانند آن را پیدا کرد.

اگر نسخه اول بازی را تجربه کرده باشید شما در شخص گرالت (Geralt) به ایفای نقش می پرداختید و ادا (Adda) دختر پادشاه شهر تمریا فولتست (Foltest) را نجات دادید و توانستید اعتماد وی را به خود جلب کنید، روح وجسم ادا توسط یک سری از هیولاها تسخیر شده بود و خوی آن ها را به خود گرفته بود ولی گرالت با داشتن قدرت جادویی خود توانست هیولاهای درون وی را نابود کند و روز بعد پس از بیدار شدن ادا، فهمید که وی به یک انسان کامل تبدیل شده است.

The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Editon MULTi14 PC-PROPHET

به همراه نسخه GOG و نسخه فشرده FitGirl

دانلود-بازی-The-Witcher-2

مطالب مرتبط

بازی The Witcher 2 تقریبا از اواخر نسخه اول شروع می شود، جایی که بین فولتست و خانواده اش جنگی صورت می گیرد در این جا است که فولتست از گرالت برای کمک استفاده می کند تا به این جنگ خاتمه دهد. شاید در نگاه اول داستانی کلیشه ای را داشته باشیم داستانی که در اکثر بازی های قدیمی روایت می شود، جنگی رخ داده است و یک قهرمان در میان سربازان پیدا می شود، قهرمانی که از قدرت های ما فوق طبیعت تبعیت می کند.

قهرمان این نوع داستان ها با پیروزی در جنگ به احتمال زیاد به عنوان جانشین بعدی پادشاه انتخاب می شود و یک باره ثروتمند می گردد. ولی در داستان بازی The Witcher 2 از این خبر ها نیست، بازی از جایی شروع می شود که گرالت در زندان به سر می برد و پس از شکنجه دیدن، توسط یکی از دوستان اش به نام روچ (Roche) مورد بازجویی قرار می گیرد و وی از گرالت می خواهد تا داستان زندانی شدن اش را مو به مو برای وی تعریف کند و وی شروع به تعریف می کند.

سازندگان با استفاده از موتور بازیسازی اختصاصی خود که RED Engine نام دارد، عنوانی بسیار زیبا و چشم نوازی را ساخته اند. محیط های بازی از قسمت های بزرگی تشکیل شده اند که همه آن ها از جزئیات بسیار زیادی برخوردار هستند و کم و کاستی در آن ها دیده نمی شود. نورپردازی از قسمت هایی است که باعث شده محیط بازی بسیار زنده و زیبا به نظر برسد و باعث به وجود آمدن سایه هایی بسیار خوب شده است.

بازی از بافت های بسیار باکیفیتی برخوردار است و این موضوع باعث شده تا جزئیات به خوبی در بازی دیده شوند. فیزیک عالی از دیگر قسمت های جالب توجه بازی است. تخریب پذیری های بسیار خوبی را در این بازی شاهد هستیم که در سطح وسیعی صورت می گیرند. حال زمانی که این تخریب ها با چند افکت تصویری دیگر مانند آتش و گرد و خاک ترکیب می شوند، صحنه ای حیرت انگیز را در بازی به وجود می آورند.

ویژگی های نسخه FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی GOG v3.4.0.25 فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  •  آپدیت ورژن ۳٫۴٫۴٫۱ به همراه تمامی بسته های الحاقی منتشرشده در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • حجم بازی از ۱۷٫۳ گیگابایت به ۱۰٫۴ گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۵ الی ۴۵ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۲۵ گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

The second installment in the RPG saga about professional monster slayer Geralt of Rivia, The Witcher 2: Assassins of Kings spins a mature, thought-provoking tale to produce one of the most elaborate and unique role-playing games ever released on PC.

A time of untold chaos has come. Mighty forces clash behind the scenes in a struggle for power and influence. The Northern Kingdoms mobilize for war. But armies on the march are not enough to stop a bloody conspiracy…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7

Processor: Intel 2.2 GHz Dual-Core or AMD 2.5 GHz Dual-Core

Memory: 1.5 GB (Win XP), 2GB (Win Vista/Win 7)

Graphics: GeForce 8800 (512 MB) or Radeon HD3850 (512 MB). Resolution: 1280×720.

DirectX®: DirectX 9.29 has to be installed.

Hard Drive: 25GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7

Processor: Intel or AMD Quad-Core

Memory: 3 GB (Win XP), 4GB (Win Vista/Win 7)

Graphics: GeForce 260 (1 GB) or Radeon HD 4850 (1 GB). Resolution: 1440×900.

DirectX®: DirectX 9.29 has to be installed.

Hard Drive: 25GB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده ( برای نسخه PROPHET ) پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) برای نسخه PROPHET فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.

دانلود بازی The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Editon برای کامپیوتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو