همسرکشی به خاطر میهمانیِ دخترعمو

منبع: برترین ها

100

1398/11/6

05:51


مردی که 4 سال پیش در جریان یک بحث خانوادگی همسرش را به‌قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

ایران: مردی که 4 سال پیش در جریان یک بحث خانوادگی همسرش را به‌قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 94 با کشف جسد زنی جوان به‌نام ناهید به جریان افتاد. پس از بررسی اولیه مشخص شد که او توسط همسرش سینا که پسرعمویش هم بوده به قتل رسیده است. بدین ترتیب سینا به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

او پس از دستگیری در مورد شب حادثه به مأموران گفت: پدر و مادرهمسرم چند روزی بود که از شهرستان به خانه ما آمده بودند. تا اینکه شب حادثه خواهرزنم تماس گرفت و آنها را برای شام به خانه‌اش دعوت کرد. اما من و همسرم را دعوت نکرد. خیلی ناراحت شدم. دقایقی بعد همسرم من را به داخل اتاق صدا زد و گفت که باید ما هم به خانه خواهرم برویم اما من به خاطر آنکه دعوت نشده بودیم گفتم ما نمی‌رویم.

این موضوع باعث شد تا بحث و کشمکش بین ما بالا بگیرد بچه‌ام در اتاق خواب بود و من در تاریکی اتاق ناهید را هل دادم که روی زمین افتاد و سرش به تخت خورد بعد شروع به جیغ و داد کرد. من هم برای آنکه عمو و زن عمویم متوجه دعوای ما نشوند جلوی دهانش را گرفتم که ناگهان فهمیدم همسرم دیگر نفس نمی‌کشد. من قصد کشتن او را نداشتم.

این متهم که یکبار در دادگاه به قصاص محکوم شده و پای چوبه دار هم رفته بود با مهلتی یک ماهه که عمویش - پدر مقتول- به او داد به زندان برگشت. تا اینکه صبح دیروز وی بار دیگر در شعبه 2 دادگاه کیفری محاکمه شد و توانست با پرداخت 800 میلیون تومان به‌عنوان دیه رضایت خانواده همسرش را جلب کرده و از قصاص نجات پیدا کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو