ارزان‌ترین هتل‌های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند، هند در تورهای نوروزی

ارزان‌ترین هتل‌های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند، هند در تورهای نوروزی


منبع: فرزند

236

1398/11/6

13:05


ارزان‌ترین هتل‌های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند، هند در تورهای نوروزی

اگر شما هم دلتان می خواهد که نوروز امسال به یک سفر خارجی بروید، اما دغدغه اصلی تان مسائل مالی سفرتان است؛ به شما توصیه می کنیم که با انتخاب یک هتل ارزان، هزینه های سفرتان را به میزان چشمگیری کاهش دهید.

شما می توانید با رزرو یکی از هتل های ارزان استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و یا هند به یکی از این مقاصد گردشگری ایده آل نوروزی سفر کنید و در عین حال، از نظر هزینه ای نیز خیلی متحمل فشار نشوید. در ادامه ارزان ترین هتل های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از همین حالا برای سفر ارزان به هر کدام از آن ها برنامه ریزی های لازم را داشته باشید درضمن میتوانید با تماس با آژانس هواپیمایی زیما سفر سفر نوروزی خود را رزرو کنید.

ارزان‌ترین هتل‌های استانبول

استانبول یک شهر کاملا توریستی است و به خاطر همین هم هست که تعداد بسیار زیادی هتل در گوشه کنار آن ساخته شده است. هتل هایی که هر کدامشان رنج قیمتی خاص خودشان را دارند و شما می توانید بنا بر شرایط خودتان، اقدام به رزرو یکی از آن ها در تور استانبول  نوروز ۹۹ کنید. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال تجربه یک سفر ارزان به استانبول هستید و دلتان می خواهد که با کمترین هزینه ممکن با تور استانبول سفر کنید، دور هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره استانبول را خط بکشید و در یکی از ارزان ترین هتل های استانبول مثل هتل اوسن استانبول، هتل فاید استانبول، هتل هرتون استانبول یا هتل گالاتا گریس استانبول اقامت کنید و بدین شکل همراه با یک تور ارزان استانبول راهی این شهر زیبا و توریستی شوید.

ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا

آنتالیا از آن شهرهایی است که اکثر توریستان ترجیح می دهند یک هتل لوکس را در آن برای اقامت خود رزرو کنند تا موجبات تفریح و سرگرمیشان در تور آنتالیا فراهم باشد. اما ما به شما توصیه می کنیم که اگر قصد سفر ارزان به آنتالیا را دارید، برنامه تفریحات خود را به شکل دیگری در آنتالیا تدارک ببینید و با انتخاب و رزرو یک هتل ساده، تفریحات تان را محدود به تفریحات داخل هتل نکنید. در واقع ما به شما توصیه می کنیم که در یکی از ارزان ترین هتل های آنتالیا مثل هتل یازار لارا آنتالیا، هتل گلدن اورنج آنتالیا، هتل زل آنتالیا یا هتل ساوا آنتالیا اقامت کنید و بعد برای تفریح به خارج از هتل بروید و از جاذبه های گردشگری آنتالیا و اماکن تفریحی آنتالیا در تور آنتالیا نوروز ۹۹ دیدن کنید.

ارزان‌ترین هتل‌های دبی

دبی شهری است که بخشی از مشهوریتش را مدیون هتل های لوکسی است که در آن ساخته شده اند. اما با این حال، توصیه ما به شما این است که اگر مسائل مالی سفرتان به دبی برایتان اهمیت دارد، از اقامت در هتل های لوکس دبی صرف نظر کنید و اقامت در یکی از ارزان ترین هتل های دبی را در تور دبی انتخاب کنید. اگر شما هم می خواهید که نوروز امسال با تور ارزان دبی راهی این شهر زیبا و توریستی شوید، به شما توصیه می کنیم که یکی از ارزان ترین هتل های دبی مثل هتل روو مارینا دبی، هتل لاوندر دبی، هتل سان اند سندز داون تاون دبی یا هتل ایبیس البرشا دبی را برای اقامت چند روزه تان در تور دبی نوروز ۹۹ رزرو کنید.

ارزان‌ترین هتل‌های تایلند

بسته به اینکه شما می خواهید به کدام شهر تایلند سفر کنید، می توانید یکی از هتل های زیر را برای اقامت چند روزه تان در تور تایلند رزرو کنید. از ارزان ترین هتل های پوکت در تور ارزان تایلند می توان به هتل های ۳ ستاره ای مثل هتل بارامی ریزورتل پوکت، هتل ارکید کلیم بی پوکت و هتل  ایبیس پوکت پاتونگ اشاره کرد. در پاتایا نیز یک سری هتل ارزان وجود دارد که معمولا کسانی که بودجه محدودی برای سفر به پاتایا با تور پاتایا را دارند، در آن ها اقامت می کنند. از جمله هتل های ارزان پاتایا می توان به هتل گلدن بیچ پاتایا، هتل گرند دی نایت پاتایا و هتل ولکام پلازا پاتایا اشاره کرد. اگر هم قصدتان این است که نوروز امسال در بانکوک اقامت کنید، به شما توصیه می کنیم که در یکی از ارزان ترین هتل های بانکوک مثل هتل اچ رزیدنس ساتورن بانکوک، هتل جی تو اس پراتونم بانکوک یا هتل هیپ بانکوک در تور تایلند نوروز۹۹ اقامت کنید.

ارزان‌ترین هتل‌های هند

هند کشور عجایب است و به همین دلیل هم معمولا هر توریستی که به دنبال کسب تجربه های جدید است، تور هند را برای خود رزرو می کند. در هند سه شهر مهم و توریستی با نام های آگرا، جیپور و دهلی وجود دارد که با نام تور مثلث طلایی هند شناخته می شوند و هر کدامشان از دیگری زیباتر و جذاب تر هستند.

این سه شهر به قدری زیبا و شگفت انگیز هستند که واقعا حیف است کسی در تور هند نوروز ۹۹ فرصت بازدید از هر کدام از آن ها را از دست بدهد. به همین دلیل هم معمولا تورهای هند با عنوان تور ترکیبی هند یا تور مثلث طلایی هند تشکیل می شوند تا توریستان بتوانند بیشترین استفاده را از سفرشان به هند داشته باشند و دید کامل تر و جامع تری به هند پیدا کنند. هر کدام از این سه شهر هتل های متعددی را در خود جای داده اند که یک سری از آن ها برای سفرهای ارزان مناسب هستند. از ارزان ترین هتل های دهلی، آگرا و جیپور می توان به ترتیب به هتل هایی مثل هتل پیکاسو دهلی، هتل پیرل بلو آگرا و هتل رد فاکس جیپور اشاره کرد.

زیما سفر مجری تورهای خارجی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو