بیوگرافی سید جواد هاشمی و نگاهی به ابعاد مختلف زندگی وی + عکس

بیوگرافی سید جواد هاشمی و نگاهی به ابعاد مختلف زندگی وی + عکس


منبع: آرگا

304

1398/11/6

21:45


سید جواد هاشمی یکی از بازیگران معروف و سرشناس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی می باشد که وی را در بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی دیده اید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سید جواد هاشمی آشنا شوید.

سید جواد هاشمی پور اصل هنر پیشه سرشناس و دوست داشتنی ایرانی می باشد. وی علاوه بر بازیگری نویسنده، کارگردانی و مجری تلویزیونی نیز فعالیت می کند. ایشان اولین فعالیت خود را در عرصه بازیگری در سال ۱۳۵۸ با تئاتر حج ابراهیم، حج عاشورا با کارگردانی کمال الدین قراب آغاز نمود و تا کنون در این حرفه فعالیت دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه سید جواد هاشمی همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی سید جواد هاشمی همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی

  • نام و نام خانوادگی: سید جواد هاشمی پور اصل
  • تاریخ تولد: ۲۷ دی ماه سال ۱۳۴۴
  • زادگاه: بندر انزلی
  • شغل: بازیگر، نویسنده، کارگردان و مجری
  • همسر: ربابه پور حسینی اناری
  • فرزند: سید محسن، فاطمه سادات

عکس + بیوگرافی سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی پور اصل هنرپیشه، کارگردان، مجری تلویزیون و سینما ایرانی متولد ۲۷ دی ماه سال ۱۳۴۴ که هم اکنون وی ۵۴ سال سن دارد در شهر بندر انزلی چشم به جهان گشود. همچنین فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد که ایشان در سال ۷۳ فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی سید جواد هاشمی بازیگر سرشناس ایرانی

عکس و بیوگرافی سید جواد هاشمی

زندگینامه خواندنی و کامل سید جواد هاشمی

عکس خاص و متفاوت سید جواد هاشمی بازیگر معروف ایرانی

شرح زندگی سید جواد هاشمی بازیگر دوست داشتنی

جواد هاشمی نخستین فعالیت خود را از سال ۵۸ در سن ۱۴ سالگی با تئاتر نمایشی حج ابراهیم، حج عاشورا با کارگردانی کمال الدین قراب در تئاتر شهر آغاز نمود. سپس او در سال ۶۳ به عنوان معلم در آموزش و پرورش انتخاب شد. وی در کنار شغل معلمی اش در زمینه های های سرود و آهنگ های انقلابی نیز فعالیت می کرد. تا اینکه در سال ۶۲ در سن ۱۸ سالگی به نویسندگی و کارگردانی در تئاتر نیز پرداخت.

تاریخچه زندگی سید جواد هاشمی + همسرش

سید جواد هاشمی بازیگر موفق ایرانی در سال ۶۵ در سن ۱۵ سالگی به جبهه رفت اما به دلیل کوتاه بودن قدش به شادگان رفت تا در آنجا با تیپ خوزستان اعزام بشود. او مدتی در قسمت تبلیغات گردان محمد رسول الله بود و سپس به جبهه رفت. وی در جبهه با آقای رسول ملاقلی آشنا شد و سپس در سال ۶۵ در سن ۲۱ سالگی با فیلم سینمایی پرواز در شب به کارگردانی رسول ملاقلی پور پا به سینما گذاشت. سپس بعد از یک سال (۱۳۶۶) نخستین تجربه تلویزیونی اش را با سریال سیمرغ به دست آورد.

بیوگرافی سید جواد هاشمی + عکس جدید

عکس سید جواد هاشمی و سعید شیخ زاده مجری برنامه تلویزیونی

شرح زندگی جالب و جذاب سید جواد هاشمی

عکس سید جواد هاشمی در یک جشنواره برای فیلم پیشونی سفید

شرح حال خواندنی سید جواد هاشمی

عکس سید جواد هاشمی در کنار همسر و پسرش

بیوگرافی سید جواد هاشمی + عکس جدید

ازدواج و همسر سید جواد هاشمی

در ادامه بیوگرافی سید جواد هاشمی، این بازیگر سال هاست که با خانم ربابه پور حسینی متولد ۱۳۴۸ ازدواج کرده است ایشان دارای دیپلم تجربی و خانه دار هستند و همچنین حاصل این ازدواج یک پسر به نام سید محسن و یک دختر به نام فاطمه می باشد. محسن متولد ۱۳۷۰ و فاطمه متولد ۱۳۷۴ است.

بیوگرافی سید جواد هاشمی + همسرش

عکس سید جواد هاشمی در کنار ارسلان قاسمی

زندگینامه کامل سید جواد هاشمی کارگردان و بازیگر

عکس سید جواد هاشمی در کنار بازیگران محبوب همچون لیدا کیانی، نرگس محمدی، محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی

پدر و مادر جواد هاشمی از یکدیگر جدا شده و در آن دوران به اصرار مادرش راهی جبه شد ولی پدرش حاضر بود یک ماشین مدل بالا زیر پایش قرار دهد ولی به جبهه نرود.

از هم دانشگاهی های محبوب سید جواد هاشمی در دانشگاه تهران می توان به سعید آقا خانی، حمیرا ریاضی، علیرضا اوسیوند و.. اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که بازیگران محبوب همچون عباس غزالی و علی سلیمانی و در حوزه موسیقی آقای علی لهراسبی، امیر بکان، شهناز حقیقی و علی تفرشی نیز از شاگردان سید جواد هاشمی بودند.

شرح حال خواندنی و زیبا سید جواد هاشمی

عکس یادگاری سید جواد هاشمی در کنار بهاره رهنما و رضا صادقی

زندگینامه جذاب و دیدنی سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی

شرح زندگی سید جواد هاشمی + همسرش

شاید کمتر کسی صدای سید جواد هاشمی را در تیتراژ تلویزیونی شنیده باشد. خوب است بدانید که وی تجربه خوانندگی تیتراژ فیلم تشه به کارگردانی حسین قاسمی جامی را داشته است.

در ادامه بیوگرافی سید جواد هاشمی آمده که وی در سال ۸۵ – ۸۹ در فیلم سینمایی اخراجی های ۱ ۲ ۳ با کارگردانی مسعود ده نمکی به ایفای نقش پرداخت. که در این سریال وی به شهرت باور نکردنی دست یافت. در این فیلم سینمایی بازیگرانی محبوبی همچون اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیر باز، محمدرضا شریفی نیا، منوچهر آذر، نیوشا ضیغمی، مریلا زارعی، شهره لرستانی، عبدالرضا اکبری،نگار فروزنده، قاسم زارع، مهران رجبی، حسام نواب صفوی، بهنوش بختاری، سید جواد رضویان، مهراوه شریفی نیا، محمود مقامی، لیلا بلوکات، رضا رویگری، نیما شاهرخ شاهی، امیر نوری، ابوالفضل همراه، مریم سلطانی، حلیمه سعیدی، احمد ایراندوست، مینا جعفر زاده، شیلا خداد … نیز در این فیلم ها بازی می کردند.

شرح زندگی سید جواد هاشمی + عکس جدید

زندگینامه جامع سید جواد هاشمی

زندگینامه جامع و کامل سید جواد هاشمی

بیوگرافی سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سرشناس ایرانی

بیوگرافی سید جواد هاشمی + گالری زیبا

از دیگر فیلم های سینمایی و سریال های مشهور سید جواد می توان به معراجی ها به کارگردانی مسعوده ده نمکی، فوتبالی ها با کارگردانی عباس خواجه وند، موج و سخره با کارگردانی مجید صالحی، وضعیت سفید با کارگردانی حمید نعمت الله، دارا و ندار با کارگردانی مسعود ده نمکی، مختارنامه با کارگردانی داوود میر باقری و …. اشاره کرد.

شناخت بیشتر با زندگینامه سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی در کنار مجید اکبری

شرح حال خواندنی و جالب سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی در کنار حسام نواب صفوی و هومن حاجی عبداللهی

بیوگرافی سید جواد هاشمی + زندگی شخصی وی

عکس سید جواد هاشمی، ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

کارنامه هنری سید جواد هاشمی

فیلم های سینمایی آقای هاشمی

پسر تهرونی، ترور، راه طی شده، تورنادو، پیشونی سفید ۲ به عنوان ( نویسنده و کارگردان) فوتبالی ها، اختاپوس به عنوان ( نویسنده و کارگردان)، هشتگ، فیلسوف های احمق به عنوان ( بازیگر و تهیه کننده)، پیشونی سفید ۳ به عنوان ( نویسنده و کارگردان)، اخراجی ها، پرواز روح، لاک پشت، سجاده آتش، آخرین شناسایی، جان سخت، اخراجی ها ۲، اخراجی ۳، معراجی ها، چشم شیشه ای، تعقیب سایه ها، خسته نباشید، حماسه مجنون، سجاده آتش، سرعت، افق، انسان و اسلحه، سیمرغ، پرواز درشب، سکوت، الماس بنفش

زندگینامه سید جواد هاشمی + تصاویر شخصی

تصویر جالب جواد هاشمی و دخترش

شرح حال سید جواد هاشمی + همسرش

عکس سید جواد هاشمی و مادرش

تاریخچه زندگی سید جواد هاشمی

نمایش های سید جواد هاشمی

کارگردانی در نمایش “پنجره فولاد” سال ۱۳۸۲، کارگردانی در نمایش “پنجره فولاد” سال ۱۳۹۰، بازی در نمایش “حج ابراهیم ـ حج عاشوراً نوشته و کارگردانی”قراب” ۱۳۵۸، بازی در نمایش “دشت خون ـ مجلس خون” نوشته و کارگردانی”قراب” ۱۳۵۹، بازی در نمایش “از شوش تا تیر دو قلو” نوشته و کارگردانی”نادری” ۱۳۷۲، بازی در نمایش “شبی از فلک تا افلاک” نوشته و کارگردانی”حسین مسافرآستانه” ۱۳۷۷، بازی در نمایش “عزیز مایی” نوشته و کارگردانی”قربانی”؛  ۱۳۷۸، بازی در نمایش “لیلاً نوشته و کارگردانی”قطری‌پور”؛  ۱۳۷۸، بازی در نمایش “کانال کمیل” سال ۱۳۸۶ ، نویسنده و کارگردان نمایش “کلاغ خبرچین” ۱۳۶۲، نویسنده و کارگردان نمایش “فجر خونین” ۱۳۶۳، نویسنده و کارگردان نمایش “بچه‌های محله” ۱۳۶۵، نویسنده و کارگردان نمایش “ترسوها” ۱۳۶۶، نویسنده و کارگردان نمایش “قربانی”۱۳۶۷، نویسنده و کارگردان نمایش “المپیاد”؛ ۱۳۶۸، نویسنده و کارگردان نمایش ابر قدرت ۱۳۶۹، نویسنده و کارگردانی نمایش “منظرآوران جهان ۱۳۷۲، نویسنده و کارگردان نمایش “مظلوم اول”؛ تهران، کانون حر؛ ۱۳۷۴ ـ تالار فرهنگ؛ ۱۳۷۷–۱۳۷۹، نویسنده و کارگردانی نمایش “غریب کوفه” ۱۳۷۸–۱۳۸۲، نویسنده و کارگردانی نمایش “ناگهان پنجره سرد”؛  ۱۳۷۸، نویسنده و کارگردانی نمایش “یتیمان کوفه”۱۳۷۹، نویسنده و کارگردانی نمایش “خورشید غدیر” ۱۳۸۱

آشنایی با زندگینامه سید جواد هاشمی

نویسنده و کارگردانی نمایش “پدر خاک”؛  ۱۳۸۳، نویسنده و کارگردانی نمایش “روایت روزی سرد”؛ ؛ ۱۳۸۳، نویسنده و کارگردانی نمایش “شانه‌های خسته”؛  ۱۳۸۴، نویسنده و کارگردانی نمایش “زخم مدینه”؛ ۱۳۸۵، نویسنده و کارگردانی نمایش “مظلوم‌ترین”؛  ۱۳۸۲، نویسنده و کارگردانی نمایش “دوازه ساعات”؛  ۱۳۸۵–۱۳۸۶، نویسنده و کارگردانی نمایش “زمزمه‌های آخر”؛  ۱۳۸۶، نویسنده و کارگردانی نمایش “توبه نمی‌کنم”۱۳۸۷، نویسنده و کارگردانی نمایش “مسافران مرو” ۱۳۸۷، نویسندگی و کارگردانی در نمایش “فرزند عدالت ” سال ۱۳۸۸، نویسندگی و کارگردانی در نمایش ” توبه نمی‌کنم” سال ۱۳۸۹، نویسندگی و کارگردانی در نمایش “نور و نی ” سال ۱۳۹۰(تالار وحدت)، نویسندگی و کارگردانی در نمایش “عطر عاشقی ” سال ۱۳۹۰، نویسندگی و کارگردانی در نمایش “طعم جبهه ” سال ۱۳۹۱، نویسنده، کارگردانی و * بازی در نمایش “کلاس ۵/۲” ۱۳۷۰، نویسنده، کارگردانی و * بازی در نمایش “داوطلب”؛۱۳۷۱، نویسنده نمایش”تن‌ها یک نظر” کارگردانی”جواد هاشمی”؛ ۱۳۸۳، نویسنده نمایش”پنجره فولاد” کارگردانی”جواد هاشمی ۱۳۸۶

بیوگرافی سید جواد هاشمی بازیگر، کارگردان، نویسنده کشورمان

مجموعه فیلم های تلویزیونی سید جواد هاشمی

محله گل و بلبل، شیوع، معمای شاه، تله فیلم بعد از آن شب، معراجی ها، بیدار باش، وضعیت سفید، موج و صخره، تکیه بچه های محله ما، دیدار، مختارنامه، یتیمان کوفه، خط شکن، تله فیلم راهی عشق، دارا و ندار، دروازه ساعات، شکارچی انسان، نشانی شوم، حدیث بیداری، آدمخور، قدرت عشق، زائر سرای ممتاز، زندگی به شرط خنده، تله روباه، پول کثیف، قدرت عشق، غریبانه ، جزیره عشق، شهر باران، سرود خاک، روایت ، حدیث بیداری، غریبانه، جزیزه ایکس، هشدار، جشن رمضان، زندگی راز هستی، زندگی به شرط خنده، زائر سرای ممتاز، بچه های بهشت، افسون، به سوی خورشید،مظلوم اول، کلبه سفید، بهترین تابستان من، راز درخشان، تئاتر جنگ احکام، نرگس، قبیله عشق، روزنه ای به سپیده، بوی خاک یونس، راز یک خزان

گالری شخصی + بیوگرافی سید جواد هاشمی

گالری زیبا و شخصی سید جواد هاشمی

تاریخچه زندگی سید جواد هاشمی +همسرش

امیداریم از خواندن بیوگرافی سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سرشناس ایرانی و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو