پدربزرگ های هالیوود؛ سلبریتی های مردی که نمی دانستید نوه دار شده اند

پدربزرگ های هالیوود؛ سلبریتی های مردی که نمی دانستید نوه دار شده اند


منبع: روزیاتو

112

1398/11/6

22:30


مردها می توانند پدران بسیار سختگیری باشند اما وقتی پدربزرگ شدند رفتار کاملاً متفاوتی در پیش گیرند. سلبریتی های مرد هم از این قاعده مستثنی نیستند. آن ها می توانند از چهره های مشهوری که قلب زنان دنیا را تسخیر کرده اند تبدیل به پدربزرگ هایی بامزه شوند که دوست دارند پوشک نوه های خود را عوض کنند و به آن ها اجازه می دهند هر کاری دلشان می خواهد انجام دهند، بدون اینکه هیچ تنبیهی در کار باشد.

در ادامه با تعدادی از سلبریتی های مرد هالیوودی آشنا خواهیم شد که پدربزرگ شده اند و طعم نوه دار شدن را چشیده اند.

پدربزرگ های هالیوود و نوه هایشان

اسنوپ داگ
گرچه نام اسنوپ داگ، ماشین های گرانقیمت و طلا و جواهرات فراوان را در ذهن تداعی می کند، اما او در زندگی واقعی علاوه بر فرزندان زیادش، ۲ نوه هم دارد. او در شبکه های اجتماعی مرتباً از نوه های خود عکس می گذارد.

نیکلاس کیج
نیکلاس کیج، بازیگر و تهیه کننده هالیوود، ۲ نوه دارد. نوه ی اول او که لوسین نام دارد در سال ۲۰۱۴ به دنیا آمد و او در سال ۲۰۱۶ هم صاحب نوه ی دیگری به نام سورین شد. کیج علیرغم مشغولیت زیادی که دارد سعی می کند به طور مداوم با نوه هایش در ارتباط باشد و به آن ها کمک مالی هم می کند.

جیم کری
جیم کری، کمدین مشهور هالیوود، در سن ۴۸ سالگی پدربزرگ شد. کری خود اذعان کرده که تولد نوه اش به بزرگ ترین شادی او در زندگی اش تبدیل شد. او در توئیتر خود در اینباره نوشته: «خوشحالم که یک نوه دارم. یک بار که با او بازی می کردم فهمیدم که بدون او خواهم مرد!»

ادی مورفی
ادی مورفی خانواده ی پرجمعیتی دارد. او ۴ پسر و ۶ دختر دارد و اخیراً هم نوه دار شده. در سال ۲۰۱۹ یکی از پسران ادی مورفی صاحب دختری به نام ایوی ایزلا شد.

تام هنکس
تام هنکس ۳ نوه دارد: ۲ نوه ی دختر از پسر بزرگش، کالین و یک نوه ی دختر دیگر هم از پسر کوچک ترش، چت. به گفته ی فرزندان هنکس، او عشق و توجه زیادی نسبت به نوه هایش دارد و نوه هایش حتی مشکوک هم نشده اند که او یک سلبریتی پرکار هالیوودی است.

استینگ
استینگ هم خانواده ی پرجمعیتی دارد. او ۶ فرزند و ۴ نوه دارد. این موزیسین معتقد است که او پدر بدی بود اما پدربزرگ خوبی شد. استینگ در یکی از مصاحبه هایش گفته: «من حالا به عنوان یک پدربزرگ مسئولیت پذیرتر هستم تا زمانی که یک پدر بودم. من همه ی بچه هایم را دوست دارم، اما خب آن زمان یک ستاره ی راک بودم. حالا فقط یک پدربزرگ ساده ام.»

هریسون فورد
فورد ۳ نوه ی پسر دارد. الیل، گیلیانا، اتان فورد و ویلون. فورد ِ پدربزرگ می تواند الگوی خوبی برای هر مردی باشد. او با وجود مشغله ی زیادی که دارد همیشه برای خانواده اش وقت می گذارد. آن ها با یکدیگر در مراسم های مختلف شرکت می کنند و به پیک نیک و دورهمی های خانوادگی می روند.

شان بین
شان بین، بازیگر بریتانیایی، ۵ بار ازدواج کرده و ۳ دختر دارد. در سال ۲۰۱۵ دختر وسطش، مولی، صاحب فرزند شد و شان بین برای اولین بار نوه دار شد. ۲ سال بعد، دختر بزرگش، لورنا، هم صاحب فرزند شد و شان بین را برای دومین بار نوه دار کرد.

پیرس برازنان
پیس برازنان، ۵ فرزند و ۳ نوه دارد. او اولین بار در سن ۴۴ سالگی پدربزرگ شد. با این حال، از قرار معلوم سوگلی برازنان، مارلی می است. او زمان زیادی را با پدربزرگ مشهورش می گذارند و برازنان از او عکس های زیادی در اینستاگرامش منتشر کرده.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو