ماجرای عشق 18 ساله اسطوره راک با همسر جوانش

منبع: ایران آرت

127

1398/11/7

01:32


ایران آرت: وقتی اسم اریک کلپتون را می‌شنوید احتمالا چند چیز به ذهن تان می‌آید. اول اینکه او یک گیتاریست سبک راک، خواننده و ترانه سرای معروف است، تنها هنرمندی است که تا کنون سه بار به عضویت تالار مشاهیر راک اند رول درآمده است، و تا کنون 17 بار برنده جایزه گرمی و 37 بار نامزد دریافت آن شده است.

اما به جز اینها، روابط عاشقانه او نیز همیشه سوژه رسانه بوده است. گفته می‌شود او با مدل ها و بازیگران زیادی رابطه داشته اما جالب‌تر از همه ازدواج او با کسی است که 31 سال از خودش جوان‌تر است و زندگی مشترک آنها، به رغم همه حرف و حدیث ها، حالا وارد سال هجدهم خود شده است. 

ملیا مکنری نماینده فروش برند آرمانی بود که در سال 1998 ضمن برگزاری جشنی که کلپتون به عنوان یکی از دوستان جورجیو آرمانی در آن شرکت داشت، گیتاریست معروف را می بیند. به گفته کلپتون، ملیا ابتدا برای گرفتن امضا پیش او می آید و بعد کلپتون او را به بیرون دعوت می کند و این شروع رابطه ای هجده ساله است. آنها در سال 2002 در مراسمی که با جشن تعمید دختر شش ماهه شان، جولیا رز، همزمان گرفته شد، با هم ازدواج کردند. در زمان ازدواج، کلپپتون 56 سال و ملیا 25 سال داشت. آنها بعدها صاحب دو دختر دیگر به نام های الا می و سوفی بل شدند.  

2398345d4e81be2130d0979af7be5c83

به گزارش ایران جوان، ملیا به کار کلپتون نیز علاقه زیادی دارد و به گفته او، با بعضی از آهنگ هایش به ویژه Run Home To Me اشک می ریزد. کلپتون می گوید این آهنگ خاطره یک عصر زمستانی در ساحل را برای هر دوی ما تداعی می کند که هرچند سرد اما بسیار زیبا بود. هیچ کس آنجا نبود و این واقعی ترین تصویری بود که از تبدیل شدن من و ملیا به یک خانواده در ذهن من شکل گرفت. ملیا همچنین مراقب سلامتی این هنرمند پرافتخار است و به تغذیه او رسیدگی می کند. در یک کلام می توان گفت ملیا در همه شرایط سخت و آسان در کنار کلپتون بوده و مسیر زندگی او را تغییر داده است. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو