در این وقت از سال آب و هوای جزیره کیش بسیار معتدل و فوق العاده است و در آن خبری از سوز و سرمای زمستانی نیست. علاوه بر آن، جشنواره های مختلفی در این موقع از سال در کیش برگزار می شود که سفر به آن را برای هر کسی جذاب می کند. یکی از مهم ترین عواملی که در سفر به کیش سفر شما را رویایی و فوق العاده می کند، اقامت در هتلی است که تمامی نیازهای اقامتی شما را برآورده سازد. با توجه به این که در بهمن ماه هستیم، پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید در این فرصت ۲ ماهه باقی مانده به پایان سال به این جزیره سفر کنید و در هتل های ساحلی کیش که از متفاوت ترین هتل های این شهر هستند، اقامت کنید. در ادامه با ما در معرفی بهترین هتل های ساحلی کیش همراه باشید. برای دریافت آنلاین بلیط هواپیما کیش اینجا را کلیک کنید.

اقامتی خاص و فوق العاده در هتل ترنج کیش

اولین هتل ساحلی کیش که می خواهیم به شما پیشنهاد کنیم تا در سفر به کیش در آن اقامت کنید، هتل ترنج است. هتل ترنج کیش یکی از معروف ترین هتل ها با شهرتی بین المللی در سراسر ایران است که امکان اقامت در آن را دارید. این هتل در دو فاز اقامتی مختلف ساخته شده است. اولین فاز این هتل ۱۰۰ سوئیت بر روی آب است که به مسافرین امکان اقامتی متفاوت بر روی آب های خلیج فارس را می دهد و فاز دوم آن در ساختمانی بسیار بزرگ قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم این هتل را در بین گزینه های رزرو هتل کیش خود قرار دهید زیرا با اقامت در آن می توانید از اجازه استفاده از امکانات استفاده خاصی همچون استفاده از رستوران های مختلف، اینترنت رایگان، مجموعه ورزشی، سالن بیلیارد، سرزمین بازی کودک، حمام آفتاب و جزایر مصنوعی برخوردار شوید.

اگر از مسافرینی هستید که شکم گردی را دوست دارید، پیشنهاد می کنیم تا اگر در این هتل اقامت می کنید به رستوران ‌ساحلی، کافی شاپ، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ خورشید با کف شیشه ای و نمایش آب های خلیج فارس، کافی شاپ، رستوران فرنگی بر روی دریا و ‌رستوران تاج ترنج که همگی در فضای هتل ترنج قرار گرفته اند، سر بزنید.

آدرس: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور

الی گشت1

برای یک تجربه خرید شیرین آنلاین و مقایسه تورهای کیش با اطمینان خاطر به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.eligasht.com/tours/تور-کیش/

هتل مارینا پارک کیش، اقامتگاهی با امکانات تفریحی ویژه و متفاوت

یکی از زیباترین اقامتگاه های ساحلی جزیره کیش بدون شک، هتل مارینا پارک است. سازندگان این هتل علاوه بر این که توانسته اند تا از پتانسیل های محیطی این هتل، بهترین استفاده را ببرند، اقامتگاهی بسیار زیبا و جذاب با بهترین امکانات را برای مسافران داخلی و خارجی ساخته اند. هتل مارینا در کنار ساحل مرجانی کیش قرار گرفته است و علاوه بر ساحل، می توان به پارک هم دسترسی داشت. بهترین امکانات رفاهی که این هتل در اختیار مسافرین خود می گذارد عبارتند از: مجموعه ورزشی مجهز، استخر، سونا، جکوزی، پیست مخصوص دوچرخه سواری، فضای سبز ویژه، اینترنت، ترانسفر ویژه، اجراه اتومبیل به مسافران، فضای سبز 10 هزار هکتاری و بسیاری از دیگر خدمات.

پیشنهاد می کنیم برای رزرو هتل در کیش این هتل را در بین انتخاب های خود بگنجانید زیرا، هم امکانات آن کامل است و هم کارمندان و پرسنل بسیار حرفه ای و خوش برخوردی دارد و اقامت شما را دلپذیر می کنند..

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

اقامتگاهی با بهترین چشم اندازها در هتل شایان کیش

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین اقامتگاه های جزیره کیش، هتل شایان است. این هتل که امروزه دیگر عضوی از مجموعه هتل های پارس است، 50 سال پیش افتتاح شد. هتل شایان اقامتگاهی در ساختمانی 4 طبقه با معماری منحصر به فرد و دایره ای شکل است. این هتل دارای 195 اتاق و سوئیت های مجلل است که هر کدام از آن ها دارای امکانات رفاهی کاملی هستند. از ویژگی های مثبت این هتل ساحلی این است که اتاق های این هتل دارای تراس هستند. برخی از این تراس ها هم رو به محیط سبز و برخی دیگر هم رو به نمای خلیج فارس هستند. از برخی امکانات این هتل می توانیم به رستوران های مختلف و بین المللی، کافی شاپ های شبانه روزی، اینترنت رایگان، خدمات اتاق و دسترسی راحت و نزدیکی به جاذبه هایی مثل قایق های کف شیشه ای، مراکز تفریحی همچون پیست دوچرخه سواری و برخی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش اشاره کنیم.

جالب است بدانید که هتل شایان را معمولا به عنوان هتلی مناسب برای زوج هایی که می خواهند ماه عسل خود را در جزیره کیش بگذرانند، معرفی می کنند.

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، هتل بین المللی شایان کیش

در این مطلب 3 تا از بهترین هتل های ساحلی جزیره کیش را به شما معرفی کردیم. این هتل ها، تنها برخی از هتل های ساحلی کیش هستند که شما در سفر به خود به این جزیره می توانید از بین آن ها رزرو کنید. امیدواریم از سفر و اقامتتان در کیش لذت ببرید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل هتل های کیش اینجا را کلیک کنید.

الی گشت2

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7