احسان خواجه ‌امیری

موسیقی پاپ یکی از انواع موسیقی است که دارای طرفداران خاص خود است. در ایران هم اغلب قشر جوان به این سبک از موسیقی علاقه زیادی دارند. در این سبک از موسیقی برخی از خوانندگان مشهور می شوند که احسان خواجه ‌امیری یکی این خوانندگان موفق است.

ما در این مقاله از پارسی نو به صورت کامل زندگی خصوصی احسان خواجه ‌امیری را آورده ایم و از جمله در مورد احسان خواجه ‌امیری و همسرش مطالبی را منتشر کرده ایم و یا آدرس اینستاگرام احسان خواجه ‌امیری را درج کرده ایم. در ادامه ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی احسان خواجه امیری

احسان خواجه ‌امیری یکی از خوانندگان جوان پاپ کشورمان است که در تاریخ ۷ آبان سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است. وی علاوه بر خوانندگی آهنگساز و تنظیم ‌کننده موسیقی هم هست و از سال ۱۳۸۰ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه موسیقی فعالیت دارد.  وی علاوه بر سبک پاپ، سبک سنتی را هم کار می کند. شاید برای طرفداران او جالب باشد که خواجه امیری دارای قد ۱۸۴ سانت است.

تحصیلات احسان خواجه امیری

از نظر میزان تحصیلات خواجه امیری باید بدانید که او فارغ‌ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

آهنگ احسان خواجه امیری برای همسرش

این خواننده جوان پاپ کشورمان برای همسرش یک آهنگ هم خوانده است. او در مورد جزییات این آهنگ بخصوص گفته است که: یک یك شب ساعت ۱۲ شب آهنگی به نام هرچی آرزوی خوبه مال تو، را ساختم و بعد به همسرم لیلا زنگ زدم و برایش پای پیانو آهنگ را زدم و اجرا کردم و همسرم هم خیلی خوشش آمد. فردای آن شب این آهنگ ویژه احسان هم از تلویزیون پخش شد.

در مورد لیلا ربانی همسر احسان خواجه امیری بیشتر بدانید

احسان در مورد همسرش گفته است که: لیلا متولد ماه تیر است و همسرم دقیقا خصوصیات متولدین این ماه را دارد چرا که فردی منطقی و سازگار است. این خواننده محبوب پاپ ادامه داده است که خیلی كم پیش می‌ آید كه همسرم بخواهد با كسی دعوا كند.

او یكی دیگر از خصوصیات جالب همسرش را جمع‌ آوری وسایل قدیمی‌ دانسته است و در این مورد گفته است که لیلا وسایلی را از دوران كودكی‌ اش نگه داشته كه پدر و مادرش هم باورشان نمی‌ شود هنوز آن وسایل را نگه داشته است.


ازدواج احسان خواجه امیری

در مورد وضعیت تاهل احسان خواجه امیری باید بدانید که او ازدواج کرده و متاهل است. در مورد همسر احسان خواجه امیری باید بدانید که نام او لیلا ربانی است و در سال ۱۳۸۸ بعد از ۵ سال آشنایی با هم ازدواج کرده اند. حاصل ازدواج احسان خواجه امیری و همسرش یک فرزند پسر است. نام پسر احسان خواجه امیری ارشان است.

اسم زن احسان خواجه ‌امیری

احسان خواجه ‌امیری و همسرش لیلا ربانی و پسرش

احسان خواجه امیری و همسرش

احسان خواجه امیری و همسرش

احسان خواجه امیری و پسرش

احسان خواجه امیری و همسرش و پسرش

زندگی خصوصی احسان خواجه امیری

در مورد جزییات زندگی شخصی خواجه ‌امیری باید بدانید که وی در بیمارستان هشترودیان تهران به دنیا  آمده است. او در خانواده ای هنرمند متولد شده است چرا که پدر او ایرج است و از جمله خوانندگان قدیمی موسیقی سنتی ایران به شمار می رود. به همین دلیل که دارای پدری هنرمند بوده است، احسان از سن ۵  سالگی آموختن موسیقی را آغاز کرد. وی این یادگیری را ادامه داد به طوری که از سن هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های سنتور و ویلن رفت. احسان آموختن پیانو را از خواهرش فرا گرفت. نام خواهر احسان خواجه امیری «الیکا خواجه امیری» است. ذکر این نکته هم لازم است که احسان خواجه امیری تنها دارای همین یک خواهر است.

او در ۱۲ سالگی موفق شد تا برای برنامه کودک آهنگسازی انجام دهد. احسان کار حرفه ‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه مستند که موسیقی بی‌کلام بود شروع کرد. استعداد او در زمینه موسیقی به حدی بود که او مطرح ‌ترین کارش را در همان دوران آهنگسازی کرد. او آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» را برای پدرش انجام داد.

احسان نواختن و آموزش سازهای مختلف را امتحان می‌ کرد و آموزش یک ساز را به صورت کامل به اتمام  نمی رساند. وی در ابتدا صرفا می‌ خواست آهنگساز شود و ورود خود به عرصه خوانندگی را یک شوخی تلقی می کرد. وی در سن هفده سالگی موفق شد تا آلبومی به نام «من و بابا» را روانه بازار کند. در مورد این آلبوم باید بدانید که این یک کار مشترک او و پدرش استاد ایرج به شمار می رود و آلبوم موفقی هم از آب درآمد و خود احسان هم در مورد موفقیت این آلبوم گفته است که پدرم و شهرت اش باعث موفقیت این آلبوم من شد.

صدا و آهنگسازی احسان خواجه امیری در سریالها و فیلم های ایرانی

حتما شما هم این را می دانید که احسان خواجه امیری از جمله خوانندگانی به شمار می رود که برای تیتراژ بسیاری از سریالهای پر مخاطب اجرا داشته است. در این مورد باید بدانید که او در نوزده سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای خوانندگی سریال غریبانه برگزیده شد و ترانه به نام «هر چی آرزوی خوبه …» او در این سریال با استقبال خوبی مواجه شد.

در ادامه وی در سال ۱۳۸۶ برای آهنگسازی و خوانندگی سریال پر مخاطب «میوه ممنوعه» برگزیده شد. بعد از پخش این سریال مناسبتی در مهر سال ۱۳۸۶ موفق شد تا آلبوم سوم خود به نام «سلام آخر» را به بازار عرضه کند. او خودش در مورد این آلبومش گفته است که من را باید با این آلبوم بشناسید چرا که برای ذره ذره این آلبوم هزینه معنوی کرده ‌است. این را هم باید ذکر کرد که هزینه آلبوم سلام آخر بیش از ۵ برابر آلبوم برای اولین بار بود. در مورد جزییات آن باید بدانید که فضای این آلبوم عاشقانه بود و بنا به استقبال بی نظیر از آن، این آلبوم در لیست پرفروش ‌ترین آلبوم های سال قرار گرفت.

در رمضان سال ۱۳۸۷ آهنگسازی برای سریال «مثل هیچ ‌کس» را به عهده دار شد. در مورد آلبوم چهارم احسان خواجه  ‌امیری هم باید بدانید که نام آن «فصل تازه» است و آن را در بهمن ماه ۱۳۸۷ منتشر کرد. اما این آلبوم با وجود دارا بودن ملودی و تنظیم قوی موفق نشد تا در حد آلبوم سلام آخر او مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد اما مانند سایر آثار او فروش خوبی داشت.

احسان در سال ۱۳۸۹ آهنگسازی سریالی به نام در مسیر زاینده رود که به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد را پذیرفت. گفتنی است که این دومین همکاری خواجه امیری با حسن فتحی بعد از سریال میوه ممنوعه به شمار می رفت.

در سال ۱۳۹۴ خواجه امیری برای نخستین بار اجرای تیتراژ پایانی برنامه پرمخاطب ماه عسل را پذیرفت و قطعه ای به نام بغض را برای این برنامه تلویزیونی آماده کرد. این قطعه به حدی مورد استقبال قرار گرفت که در نظرسنجی تلویزیون به عنوان بهترین قطعه سال انتخاب شد.

در مورد آلبوم های احسان خواجه امیری بیشتر بدانید

احسان در سال ۱۳۸۴ موفق شد تا آلبومی به نام«برای اولین بار» را به بازار عرضه کند که این آلبوم هم با استقبال مخاطبان مواجه شد. میزان استقبال از این آلبوم او در حدی بود که فروش این آلبوم تا پیش از آلبوم بعدی اش بیش از ۳۰۰۰۰۰ نسخه بود.

خواجه امیری کنسرت های زیاد و موفقی را هم در شهرهای مختلف ایران اجرا کرده است. از جمله نخستین کنسرت او در سال ۱۳۸۴ در کیش برگزار شد. کنسرت های او هم مانند آلبوم ها و ترانه هایش با استقبال همیشگی مواجه هستند به طوری که او در سال ۱۳۸۶ در هفت سانس در تالار وزارت کشور کنسرت برپا کرد!

بیوگرافی احسان خواجه ‌امیری

آلبوم پنجم احسان خواجه امیری «یه خاطره از فردا» نام دارد که با ۱۲ قطعه در ۳۱ شهریور سال ۱۳۸۹ آن را به بازار عرضه کرد.

آلبوم ششم او «عاشقانه ‌ها» نام دارد که پس از دو سال وقفه در ۷ آبان سال ۱۳۹۱ موفق شد تا آن را به مخاطبانش برساند. نکته این آلبوم آن است که وی آن را هم‌ زمان با سالروز تولدش منتشر شد. او گفته است که هر آنچه از من ارائه می ‌شود قسمتی از روح و اندیشه و زندگی من به شمار می رود؛ و ادامه داده است که عشق یعنی زنده بودن و زندگی کردن.

تقریبا هر ایرانی این را می داند که ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را «احسان خواجه امیری» خوانده است. او برای تولید این قطعه ملی از چهره‌ هایی سرشناسی از قبیل «روزبه بمانی» در بخش ترانه و «بهروز صفاریان» در بخش تنظیم استفاده کرده ‌است.

این خواننده پاپ مشهور ایرانی دو سال پس از انتشار آلبوم «عاشقانه ‌ها» موفق شد تا هفتمین آلبوم استودیویی اش را در تاریخ ۲۹ دی  سال ۱۳۹۳ منتشر کند. نام این آلبوم وی «پاییز، تنهایی» است. گفتنی است که این آلبوم او قرار بود در پاییز ۱۳۹۳ منتشر شود اما روند صدور مجوز آن باعث شد تا بعد از ماه ‌های محرم و صفر منتشر شود.

در سال ۱۳۹۵ احسان خواجه ‌امیری آلبوم هشتم استودیویی خود را منتشر کرد. نام هشتمین آلبوم او «۳۰ سالگی» است که در تاریخ ۹ شهریور سال ۱۳۹۵ آن را به مخاطبان عرضه کرد. گفتنی است که او این آلبوم را به همسر و فرزندش تقدیم کرده ‌است. یکی از نکات مثبت و قوی این آلبوم خواجه امیری آن است که در این آلبوم بعد از چند سال مجددا با افشین یداللهی همکاری کرد. یداللهی ترانه ‌سرایی به شمار می رفت که پیش از این خواجه‌ امیری تجربه ‌های موفق و چشمگیری با او داشت.

خواجه امیری همچنان موفقیت های اش را در زمینه انتشار آلبوم های موفق پیش می برد تا این که در سال ۱۳۹۷ موفق شد تا نهمین آلبوم رسمی خود را منتشر کند. این آلبوم «شهر دیوونه»  نام داشت که در تاریخ ۳ بهمن آن را منتشر کرد. از جمله نکات قوت او در این آلبوم باید بدانید که او در تولید این آلبوم از چهره ‌های جوان و متفاوت با آثار قبلی خودش بهره گرفته است.

به شهرت رسیدن احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری با اجرای ترانه برای سریال میوه ممنوعه موفق شد تا به شهرت برسد. او در مورد فرمول موفقیت اش گفته است که به نظر من فرمول زندگی بخصوص یک زندگی موفق، خواست خدا به همراه تلاش خودمان است. او گفته است که عوامل بازدارنده زندگی موفق هم این است كه خدا نخواهد و تلاش هم وجود نداشته باشد.

احسان خواجه امیری گفته است که سعی می‌ كنم كارم را مدیریت كنم و اینگونه ادامه داده است که اینكه بگویم برای پول كار نمی‌ كنم صرفا دروغ است چرا که شغل من خوانندگی است اما جلب رضایت مردم برای من واقعا مهم‌ تر از پول است.

احسان خواجه امیری و همسرش

احسان خواجه امیری و دردسرهای مراقبت از صدایش!

این خواننده جوان گفته است که نگهداری از صدا كار سختی به شمار می رود و در مورد صدای خودش هم گفته است که بیشترین چیزی كه همیشه به صدای من آسیب می‌ رساند سرمای هوا است. او گفته است که خیلی وقت‌ ها حتی در اوج گرمای كیش در تابستان هم مجبور می‌ شوم كولر را خاموش ‌كنم!

احسان در مورد مراقبت از صدایش گفته است که شب‌ ها نباید شام بخورم  و چنانچه غذا بخورم توانایی اجرا در کنسرت هایم را ندارم و به همین علت هم در بیشتر كنسرت‌ هایم از گرسنگی ضعف می‌كنم چون تا پایان اجرا نباید غذا بخورم!

برخی خصوصیات اخلاقی احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری از جمله هنرمندانی است که مردمی و خاکی است و به همین علت هم برخورد با طرفداران برایش دلچسب است و در این خصوص گفته است که از برخورد با مخاطبانم انرژی می‌گیرم. او ادامه داده است که مشغله ‌های کاری اش سبب شده است تا بدقول شود و به همین علت هم گفته می ‌شود احسان مغرور شده است! خواجه امیری علت این همه درگیری کاری اش را هم این دانسته است که اکثر کارهای هر ترانه را خودش به انجام می رساند و دقیقا همین این کار وقت و انرژی زیادی از او می‌ گیرد. احسان خواجه امیری به این نکته هم اشاره کرده است که از آهنگسازی برای خواننده‌ های دیگر تجربه خوبی کسب نکرده است.

خواجه امیری گفته است که ریاضیات در زندگی من خیلی مهم است و فكر می‌ كنم ریاضی صد درصد توانسته در زندگی به من كمك كند.

وی در مورد علاقه اش به این علم ادامه داده است که اینكه چگونه قدم بردارم و برایند یكسری از اتفاق‌ ها چطور پیش می‌ رود؛ به اعتقاد من باعث می شود تا زندگی حالت ریاضی داشته باشد. این خواننده مشهور پاپ ایرانی گفته است که زندگی دو دو تا چهار تا انجام دادن است اینكه شما كاری را به انجام می رسانی و كاری دیگر را انجام نمی‌ دهی و پس از آن، یك نتیجه‌ ای کسب می کنی در حقیقت عین معادلات ریاضی است.

در مورد سبک پوشش احسان خواجه امیری

در مورد استایل احسان خواجه امیری باید بدانید که فقط یک نگاه اجمالی به سبک پوشش او در کنسرت‌ هایش کافی است که گفته شود  او در انتخاب نوع پوشش اش، طرفدار سبک کلاسیک است. در مورد این انتخاب هم باید بدانید که سبک کلاسیکی را برگزیده است که به خاطر انتخاب رنگ‌ های مناسب با روحیات جوان‌ پسندانه مخاطبان او هم به خوبی با او همراه می‌ شوند.

فرق احسان خواجه امیری با پدرش

او بر این اعتقاد است که بین خودش و پدرش تفاوتهایی وجود دارد. در این مورد گفته است که برخلاف من كه محافظه‌ كار و حسابگر هستم پدرم اصلا فرد حسابگری نیست! احسان اینگونه ادامه داده است که خیلی وقت‌ ها از پدرم سوال کرده ام که پدر، ترانه آهنگت را چه كسی ساخته است؟ و پدرم هم جواب می‌ دهد نمی‌ دانم، چه فرقی می‌ كند که چه کسی آن را ساخته باشد! این درحالی است که من برای یك بیت ترانه‌ ام دو ماه انتظار می کشم و باید بگویم اصلا موافق آن سبك زندگی كردن نیستم!

جالب است بدانید که پدر احسان خواجه امیری با خوانندگی او مخالف بوده است. وی در این مورد گفته است که پدرم تمایل نداشت كه من خواننده شوم و همیشه تاکید می کرد تا زمانی که دانشگاه در رشته مهندسی پذیرفته نشوم حق خواننده شدن را ندارم و البته من اجازه نداشتم كه در رشته موسیقی تحصیل كنم و از جانب پدرم فقط اجازه تحصیل در رشته مهندسی را داشتم! او گفته است که روزی كه دانشگاه پذیرفته شدم دو ماه بعد نخستین آلبومم را منتشر كردم.

او در مورد این ترس و مخالفت پدرش گفته است که پدرم در واقع از گذشته خودش ترس داشت و دوست نداشت آن اتفاق ‌هایی كه برای خودش افتاده است برای من هم پیش بیایند. احسان گفته است که پدرم آنقدر از خوانندگی صدمه دیده بود و ناملایمات متعدد را در جامعه موسیقی چشیده بود که اصلا تمایل نداشت من هم همان راه را برای زندگیم انتخاب کنم!

الگوی احسان خواجه امیری در خوانندگی

شاید برای طرفداران این خواننده جالب باشد که احسان خواجه امیری در زمینه اجراهای خود دارای الگوی هنری است. وی الگوی خود در خوانندگی را دکتر محمد اصفهانی معرفی کرده است و در این زمینه گفته است که بسیاری از حرکاتی که زمانی محمد اصفهانی انجام می ‌داد را الگوی خودم قرار ‌دادم. احسان خواجه امیری ادامه داده است که به نظرم کارهای اصفهانی در شأن یک هنرمند واقعی است. احسان در مورد اصفهانی گفته است که او قبل از من خواننده بوده است و همیشه یک سبک شعری داشته است او گفته است که اصفهانی در تلویزیون پلی بک نمی‌ خواند و هرکاری را نمی پذیرد، در نهایت او گفته است که من هم اعتقادات اصفهانی را دنبال می کردم و هم پرستیژ او را الگوی کارم قرار دادم.

آلبوم های احسان خواجه ‌امیری

اینستاگرام احسان خواجه امیری

بسیاری از چهره های مطرح در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر و همچنین افراد مطرح در عرصه موسیقی از طریق شبکه های اجتماعی با هواداران خود در ارتباط هستند. از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که این دسته از افراد برای تعاملات خود انتخاب کرده اند، اینستاگرام است. از جمله احسان خواجه امیری در اینستاگرام پیجی به آدرس ehsankhajeamiri دارد که می توانید به آن مراجعه کرده و ضمن دیدن جدیدترین عکس های احسان خواجه امیری از آهنگ های جدید او هم مطلع شوید.


ترانه شناسی احسان خواجه امیری

تک آهنگ های احسان خواجه امیری

تک آهنگ نگو برگرد احسان خواجه امیری

تک آهنگ ابر مسافر احسان خواجه امیری

تک آهنگ یکیو دارم احسان خواجه امیری

تک آهنگ پاییز مسموم احسان خواجه امیری به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت

تک آهنگ باید برگشت احسان خواجه امیری

تک آهنگ وقتی می خندی احسان خواجه امیری

تک آهنگ آرامش احسان خواجه امیری

تک آهنگ عاشق که بشی احسان خواجه امیری

تک آهنگ نوش دارو احسان خواجه امیری

تک آهنگ قلب ساعتی احسان خواجه امیری

تک آهنگ من دیوانه احسان خواجه امیری با همکاری گروه دارکوب

تک آهنگ آتش عطش احسان خواجه امیری به مناسبت اربعین حسینی

تک آهنگ من عاشقم احسان خواجه امیری به مناسبت ماه محرم

تک آهنگ ثانیه احسان خواجه امیری

تک آهنگ دروازه های دنیا احسان خواجه امیری که ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی سال ۲۰۱۴ در برزیل

تک آهنگ شهید آب و آتش احسان خواجه امیری

تک آهنگ تحویل بهار احسان خواجه امیری

تک آهنگ نامه احسان خواجه امیری

تک آهنگ گذشته ها احسان خواجه امیری

تک آهنگ حلقه شادی  احسان خواجه امیری

تک آهنگ شقایق احسان خواجه امیری

تک آهنگ عاشقم من احسان خواجه امیری

تک آهنگ گوشه تنهایی احسان خواجه امیری

تک آهنگ منم می شدم مثل خودت احسان خواجه امیری

تک آهنگ مژده بد احسان خواجه امیری

تک آهنگ شکوه احسان خواجه امیری

تک آهنگ جوان احسان خواجه امیری

تک آهنگ دوستی احسان خواجه امیری که از ترانه های قدیمی پدرش است.

تک آهنگ پرنده احسان خواجه امیری که از ترانه های قدیمی پدرش است.

تک آهنگ خاتون احسان خواجه امیری

تک آهنگ بهاره احسان خواجه امیری

تک آهنگ بم احسان خواجه امیری

تک آهنگ پنجره های باران احسان خواجه امیری

تک آهنگ می شه احسان خواجه امیری

تک آهنگ صمیمانه احسان خواجه امیری

آلبوم های احسان خواجه امیری

آلبوم من و بابا احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۰

آلبوم برای اولین بار احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۴

آلبوم سلام آخر احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۶

آلبوم فصل تازه احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۷

آلبوم یه خاطره از فردا احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۹

آلبوم عاشقانه ها احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۱

آلبوم پاییز، تنهایی احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۳

آلبوم ۳۰ سالگی احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۵

آلبوم شهر دیوونه احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۷

سن احسان خواجه ‌امیری

موسیقی های فیلم و سریال احسان خواجه امیری

موسیقی سریال غریبانه احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۳ (هر چی آرزوی خوبه)

تیتراژ سریال برای آخرین بار احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۴

تیتراژ سریال لبه تاریکی احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۴

موسیقی سریال از نفس افتاده احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۵

تیتراژ پایانی سریال زیر زمین احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۵

موسیقی سریال پول کثیف احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۶

موسیقی سریال میوه ممنوعه احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۶

موسیقی سریال مثل هیچ کس احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۷

موسیقی فیلم سینمایی امشب شب مهتابه احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۷

موسیقی سریال در مسیر زاینده رود احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۹

تیتراژ سریال نابرده رنج احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۰

تیتراژ میانی و پایانی سریال مادرانه احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۲

تیتراژ میانی و پایانی سریال ماتادور احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۲

تیتراژ سریال آوای باران احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۲

تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۴

تیتراژ سریال پریا احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۵

تیتراژ سریال هشت و نیم دقیقه احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۵

تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری در سال ۱۳۹۶

جوایز و افتخارات احسان خواجه امیری

جوایز و افتخارات احسان خواجه امیری

دریافت جایزه بهترین ترانه تیتراژ برای اجرای تیتراژ هشت و نیم دقیقه از چهارمین جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۶

دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ برای ساخت آلبوم سی سالگی از بخش مردمی از چهارمین دوره جشنواره موسیقی‌ما در سال ۱۳۹۶

دریافت جایزه مردمی بهترین ترانه تیتراژ سال برای اجرای تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل، سه ستاره در سال ۱۳۹۵

دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ برای ساخت آلبوم پاییز، تنهایی از بخش مردمی از سومین دوره جشنواره موسیقی ‌ما در سال ۱۳۹۳

دریافت جایزه مردمی بهترین ترانه تیتراژ سال برای اجرای تیتراژ آوای باران، سه ستاره، در سال ۱۳۹۳

دریافت جایزه بهترین تیتراژ تاریخ صدا و سیما از نظر مردم برای اجرای تیتراژ سریال نابرده رنج، ساعت بیست و پنج در سال ۱۳۹۲

دریافت تندیس بهترین قطعه پاپ خارج از آلبوم موسیقی برای قطعه «تاوان» از بخش کارشناسی دومین جشنواره سالانه موسیقی‌ ما در سال ۱۳۹۲

دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ برای ساخت آلبوم عاشقانه ‌ها از بخش کارشناسی از اولین دوره جشنواره موسیقی ما در سال ۱۳۹۱

برنده تندیس بهترین اجرای زنده موسیقی پاپ، اجرای مشترک احسان خواجه امیری و محسن یگانه از بخش کارشناسی از اولین دوره جشنواره موسیقی ما در سال ۱۳۹۱