جمع کارگردان‌ها در "آقازاده" کامل شد/ محمد حسین لطیفی هم به نیکی کریمی پیوست!

منبع: ایران آرت

116

1398/11/7

15:01


محمدحسین لطیفی کارگردان سریال "قلب یخی" حالا خودش جلوی دوربین "آقازاده" بازیگری می‌کند.

ایران آرت، پس از حضور نیکی کریمی و مسعود فروتن، حالا محمدحسین لطیفی نیز به عنوان بازیگر جلوی دوربین سریال "آقازاده" رفته تا این سریال در جمع عوامل سازنده‌اش شاهد حضور ۴ کارگردان باشد.

"آقازاده" پنجمین همکاری مشترک محمدحسین لطیفی و حامد عنقا و البته دومین تجربه‌شان در شبکه نمایش خانگی یک دهه پس از سریال "قلب یخی" است. البته با این تفاوت که در آن سریال، لطیفی کارگردان بود و اینجا بازیگر!

این دومین تجربه بازیگری لطیفی در سریال‌های حامد عنقاست و او پیش از این و برای اولین بار یکی از نقشهای اصلی سریال "پیکسل" را بازی کرده بود. اولین سریال تعاملی ایران که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد و لطیفی علاوه بر بازیگری به همراه محمود معظمی کارگردانی سریال را هم برعهده داشته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، لطیفی و عنقا به عنوان کارگردان و نویسنده تجربه‌های تلویزیونی مشترکی از جمله "نردبام آسمان" و "تنهایی لیلا" را داشته‌اند.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم‌پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، کامبیز دیرباز، سامیه لک، مسعود فروتن، نیکی کریمی، سعید داخ و امین حیایی بازیگران سریال "آقازاده" هستند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو