مداح معروف برای انتخابات مجلس لیست می‌دهد

منبع: برترین ها

77

1398/11/7

15:03


حاشیه دست از سر مداحان برنمی‌دارد. آنها بعد از دخالت‌های پیاپی در عرصه سیاست و انتخابات، بار دیگر به میدان آمده‌اند تا نقش خود را ایفا کنند.

خبرگزاری ایرنا: حاشیه دست از سر مداحان برنمی‌دارد. آنها بعد از دخالت‌های پیاپی در عرصه سیاست و انتخابات، بار دیگر به میدان آمده‌اند تا نقش خود را ایفا کنند. 

این روزها هم در حلقه یاران منصور ارضی خبرهایی است. باز هم یکی از نزدیکان او نامزد مجلس شده و به احتمال زیاد مانند دوره قبل در لیست اصولگرایان قرار خواهد گرفت. از مسجد ارک خبر رسیده که حلقه منصور ارضی، به بخشی از اصولگرایان پیغام داده‌اند که اگر لیست‌ها متنوع باشند، ما هم لیست می‌دهیم!

البته به نظر می‌رسد این بار ارضی و یارانش مجبورند از لیستی حمایت کنند که «فردی که عمرسعد خواندندش» هم در آن است و احتمالاً یکی از سرلیست‌ها باشد. اینجاست که باید گفت سیاست‌بازی به کسی رحم نمی‌کند و ممکن است نوحه‌خوان‌های امام حسین(ع) هم روزی به بیان و گمان خودشان به عمرسعد رأی بدهند.

سایت خبری فردانیوز، ۳۰ آذر ۸۶ نوشته بود: حاج منصور ارضی حسینیه صنف لباس‌فروشان و میان دعای عرفه سخنرانی می‌کرد، گفت: مداح که نباید فقط مداحی کند و من هم می‌خواهم حرف‌های خودم را درباره مسائل روز بیان کنم. وی با اشاره به واقعه کربلا گفت: به عمربن‌سعد گفتند که با قتل امام حسین(ع) به ملک ری نمی‌رسی که با تمسخر پاسخ داده بود اگر به گندمش نرسم به جوی طویله‌اش که خواهم رسید. وی افزود: برخی ابن‌سعدهای دوران ما هم این‌گونه‌اند و اگر به گندم ریاست جمهوری نرسیدند، به جوی شهرداری که رسیده‌اند و این برایشان کافی است!

البته این اهانت و عمرسعد خواندن یک چهره سیاسی، باب پیوند جدیدی بین شهرداری و مداحان باز کرد و گروهی از مداحان از حمایت‌های ویژه برخوردار شدند. شاغل شدن نزدیکان مداحان معروف در بخش‌های مختلف شهرداری، اختصاص یک بنای تاریخی که جزو میراث فرهنگی است به مداحان به‌عنوان خانه مداحان و حمایت‌های مالی از برخی هیئت‌ها و مداحان، نمونه‌ای از این فتح باب است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو