آکاایران: 6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب

آکاایران: با انجام این راه کارها همیشه کمدی تمیز و منظم داشته باشید. کمد های شلوغ یکی از مشکلات خانم های خانه دار است. مساله این است که در دسترس بودن لباس ها، لوازم شخصی، کیف و کفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یکی از بزرگ ترین دغدغه خانم های خانه دار است.
آنچه می خوانید ساده ترین و کاربردی ترین نکاتی است که با کمک آن می توانید به کمد لباس هایتان سامان ببخشید. 
1 – شما باید از هر فضای خالی به نحو احسن استفاده کنید، بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس ها و ملحفه هاست. تنها کافی است با کمک سبدها، کشوها یا جعبه های چوبی کوچک فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت. 
2 – برای جمع کردن لباس ها و ملحفه های کثیف و استفاده شده، بهترین کار آویزان کردن کیسه ای پارچه ای پشت در اتاق خواب است تا لباس های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست وشو جمع آوری کنیم. 
3 – بهترین راه برای نظم بخشیدن به کمد لباس ها استفاده از یک جعبه مشبک است که هر یک از دستمال ها یا تی شرت ها را تا کرده و مرتب درون یکی از شبکه های آن قرار دهید. به این ترتیب پیراهن ها یا کراوات ها چروک نمی شوند و دسترسی به آنها نیز آسان تر می شود. 
4 – پشت در اتاق خواب از گیره های S مانند برای آویزان کردن کلاه و چترهای مردانه، زنانه و کودکانه ای که در خانه دارید، استفاده کنید. 
5 – اگر در خانه پارچه های قدیمی و فاقد استفاده دارید از آنها برای دوختن کیف های پارچه ای و از این کیف ها برای تمیز نگه داشتن کفش ها و کیف های دستی خود استفاده کنید. 
6 – اگر در اتاق تان آرشیوی از روزنامه یا مجله های مختلف دارید و آنها را در جامجله ای نمی گذارید برای هر یک از آنها فولدر یا پوشه ای تهیه کنید و آنها را باسلیقه در قفسه ها قرار دهید.   

.

منبع :

6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب  | خانه داری