یک نماینده به منتقدان ظریف: انصاف داشته باشید

منبع: برترین ها

54

1398/11/7

16:28


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خطاب به منتقدان وزیر امور خارجه گفت: امیدوارم قدری انصاف داشته باشید. آیا جمهوری اسلامی در کنار مقاومت حداکثری اهل گفت و گو و مذاکره نیست؟

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خطاب به منتقدان وزیر امور خارجه گفت: امیدوارم قدری انصاف داشته باشید. آیا جمهوری اسلامی در کنار مقاومت حداکثری اهل گفت و گو و مذاکره نیست؟

حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: الله الله در مورد انصاف و عدالت. تذکر من به آن دوستانی است که از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش تنش در حوزه روابط داخلی و خارجی استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر این که «انصاف و عدالت را به همگان یادآوری می‌کنم»، تصریح کرد: امیدوارم قدری انصاف داشته باشید. آیا جمهوری اسلامی در کنار مقاومت حداکثری اهل گفت‌وگو و مذاکره نیست؟

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه اشپیگل در پاسخ به این پرسش که «آیا شما بعد از قتل سردار سلیمانی توسط ایالات متحده، امکان مذاکره با ایالات متحده را منتفی می‌دانید؟» گفته بود: خیر. من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی در کاخ سفید حضور دارد. آن چه که اهمیت دارد، چگونگی رفتار آنها است. دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را بردارد و به میز مذاکره بر گردد. ما هنوز در میز مذاکره باقی مانده‌ایم. آنها طرفی هستند که میز مذاکره را ترک کرده است. ایالات متحده، آسیب بزرگی به مردم ایران وارد کرده است. روزی خواهد رسید که آنها باید این آسیب را جبران کنند. ما شکیبایی زیادی داریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو