یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی امروز (دوشنبه) برای پیگیری امور مربوط به تیم در باشگاه حضور پیدا کردند. یحیی گل‌محمدی که از هر فرصتی برای بررسی مسائل فنی تیم بهره می‌گیرد، در جریان این حضور برای دومین بار از روز گذشته، فیلم بازی با تراکتور را بررسی کرد و همکارانش هم به او گزارش‌هایی ارائه خواهند کرد.

سرمربی سرخپوشان در جریان مشاهده فیلم بازی از بعضی تصمیم‌های داوری نیز متعجب بود و آنها را به افشین پیروانی و‌ مدیر روابط عمومی باشگاه منتقل کرد. همچنین یلوه و خبیری، معاونان باشگاه درباره برخی برنامه‌ها هماهنگی‌هایی با پیروانی و گل‌محمدی داشتند.

مواردی چون؛ اعلام خطای بی‌مورد در جریان حمله و موقعیت گل و بعضی کارت‌های زرد صادره برای سرخپوشان و‌‌ دیگر اتفاقات از موارد مورد اشاره پیروانی و گل‌محمدی در بازی دیروز بود.

در ادامه یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی در جریان جلسه خود با انصاری‌فرد ضمن بیان این نکات، موارد کاری دیگر مربوط به تیم و برنامه‌ریزی‌ها را با مدیرعامل و مسئولان باشگاه در میان گذاشتند و گل‌محمدی برنامه‌های تمرینی، پروازها و سفرها با توجه به فشردگی بازی‌های مهم و شش امتیازی در لیگ و آسیا را به باشگاه اعلام کرد.

گل‌محمدی و پیروانی درباره مشکلات مالی در تیم هم مفصل با انصاری‌فرد صحبت کردند. گل‌محمدی خواستار حل مشکلات مالی شد تا تیم و بازیکنان با آرامش و تمرکز به کار خود ادامه دهند.

همچنین یحیی گل‌محمدی قبل از بازگشت مدیرعامل پرسپولیس به باشگاه از فرصت استفاده کرده و فیلم بازی پرسپولیس و تراکتور را مشاهده کرد. او علاوه بر بررسی فنی بازی نکاتی را درباره داوری با پیروانی و مسئولان باشگاه در میان گذاشت و برنامه‌های سفر و تمرین را با توجه به فشردگی بازی‌های شش امتیازی در لیگ و آسیا را به پیروانی و باشگاه اعلام داشت. این برنامه بعد از بازگشت انصاری‌فرد از فدراسیون به باشگاه در اختیار وی قرار گرفت.