رازهای جذابیت مردان, آقایان برای جذابیت بیشتر بخوانند

رازهای جذابیت مردان, آقایان برای جذابیت بیشتر بخوانند


منبع: آرگا

165

1398/11/8

00:44


مردان با وجود برخی از ویژگی های ظاهری و رفتاری از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و معیارهای جذابیت مردان در میان جوامع مختلف می تواند متفاوت باشد در کشور ما نیز این معیارها خاص هستند که در این مقاله به آن اشاره می شود.

هر زنی در رویاهای خود به دنبال مرد ایده آل زندگی است که این ایده آل در ذهن هر زن می تواند متفاوت باشد برخی علاقه دارند تا مرد زندگی آن ها از اقتدار خاصی برخوردار باشد این در حالی است که برخی دیگر به مردان رمانتیک و احساسی علاقه مند هستند. با وجود تفاوت های شخصیتی که در میان مردان وجود دارد برخی ویژگی های فرهنگی موجب می شود تا معیارهای مشخصی برای تشخیص مردان جذاب وجود داشته باشد.

همانطور که می دانید ویژگی های مختلفی موجب جذابیت آقایان می شود و این ویژگی های تنها معیارهای ظاهری نمی باشند بلکه در بسیاری از موارد ویژگی های اخلاقی است که موجب جذابیت یک مرد برای ین خواهد شد در اینجا به انواع این معیارها اشاره خواهد شد.

معیارهای جذابیت مردان:

اولین دیدارها و ملاقات در برداشت شخصیتی از شما تاثیرگذار است و چه بسا تعیین کننده ادامه یا ختم یک رابطه خواهد بود و شما باید به نکات مهم در اولین دیدارها توجه داشته باشید. اما آیا می دانید که در اولین دیدارها چه چیزی موجب می شود شما مردی جذاب به نظر آیید؟ شاید اولین برداشتی که از یک فرد می شود ظاهر او است اما این به منظور داشتن تیپ و چهره هالیوودی نیست بلکه شما باید سعی کنید که با چهره خود و استایل خود تیپی مناسب را انتخاب کنید که جنتلمن به نظر آیید. نکات کلی در جذابیت، داشتن ته ریش، موهای کافی، دندان های سالم، قد مناسب و … است که تاثیر زیادی دارد.

چه مردانی جذاب هستند

ویژگی های ظاهری موثر در جذابیت:

چهره شما زمانی می تواند جذاب تر باشد که شما لبخند بر لب داشته باشید زیرا لبخند زدن تاثیر فوق العاده ای بر روی جذابیت شما خواهد داشت لبخند زدن نشانه اعتماد به نفس نیز می باشد. از دیگر نشانه های ظاهری که ر جذابیت مردها تاثیر خواهد داشت لباس های مناسب و شیکی است که می پوشند لباس هایی بپوشید که در میان عرف جامعه پسندیده باشد و به شما تشخص دهد. پوشیدن لباس مناسب و انتخاب آن نکات متعددی داد و شما باید بدانید که چه رنگ لباس به پوست شما بیشتر می آید و در کدام لباس های هیکل شما بهتر به نظر می آید.

نکات دیگری علاوه بر لباس پوشیده و چره ظاهری نیز می تواند موثر باشد به عنوان مثال استفاده از یک عینک با فرم مناسب به جذابیت مردان کمک می کند مدل عینک شما باید متناسب با فرم صورت و رنگ پوست و مدل مو باشد. همچنین مدل موی مناسب نیز تاثیرگذار است ساعت، کفش و … نیز ظاهر شما را جذاب تر می کند.

حرکات بدن که شامل نحوه درست حرکت دادن دست ها و پاها است در جذابیت شما موثر است این حرکت باید آرام و متعادل باشند که نه نشان دهنده غرور باشد و نه نشان دهنده دست و پا چلفتی همچنین داشتن عطر و بوی مناسب می تواند شما را بیشتر در دل ها جا کند.

رازهای جذابیت مردان

نشانه های باطنی موثر در جذابیت:

رفتار اولین نشانه ظاهری است که در جذابیت مردان موثر است این تجربه برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که برخی با وجود زیبایی های ظاهری باطنی زیبا ندارند اما برخی دیگر با وجود نداشتن چهره ای جذاب دارای شخصیتی جذب کننده هستند. شما نیز اگر می خواهید فردی جذاب باشید باید در کنار ظاهر خود به ویژگی های رفتاری جذب کننده نیز توجه داشته باشید. همانطور که می دانید زنان بیشتر به مردانی جرذب می شوند که از استقلال برخوردار هستند و رفتارهای آن ها نشات گرفته از افکاری مثبت است.

کلام شما نیز ویژگی مثبت و تاثیرگذار دیگری است که می تواند محبوبیت شما را در مقابل فرد مورد نظر بیشتر کند و مورد توجه وی قرار گیرد. هیچ وقت در مقابل دیگران از کلمات رکیک و زشت و ناپسند استفاده نکنید چون نه تنها از شما دلزده می شوند بلکه محبوبیت خود را برای همیشه نزد آنها از دست خواهید  داد. همیشه مراقب زبان و کلام خود باشید تا فرد جذابی در نزد دیگران باشید و در کلام خود نهایت احترام را حفظ کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید:

زن ها عاشق مردانی هستند که اعتماد به نفس بیشتری دارند و همیشه به آراسته بودن و عطر و بوی خود توجه دارند این دسته از مردان از قدرت شخصیتی بالایی برخوردار هستند این مردان هیچ وقت به تعریف و تمجید دیگران احتیاجی ندارند و همین امر باعث می شود اعتماد به نفس بالایی داشته باشند مرد های با اعتماد به نفس حسود و غیبت گو نیستند و برای خود اهمیت زیادی قائل هستند.

رمانتیک بودن:

از دیگر نشانه های جذابیت مردان رمانتیک بودن است این مردها به احساسات زنانه اهمیت خاصی می دهند سعی می کنند با خریدن گل و هدیه های غافلگیر کننده احساسات شما را تحریک کنند. آن ها نه تنها در عمل بلکه در کلام خود نیز احساسات خود را نشان می دهند.

نشانه ظاهری مردان جذاب

مردان هنرمند:

علاقه مندی به هنر یا داشتن یک توانایی هنری نیز کمک کننده است و شما را در نزد مردها جذاب جلوه می دهد این دسته از مردان سعی دارند تا در زمینه های هنری متعدد فعالیت داشته باشند.

مردان باهوش:

هوش و زکاوت نیز موجب جذابیت یک مرد می شود این مردان در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از دانش و بینش خاصی برخوردار هستند و اظهار نظر آن ها برای زنان و اطرافیان جذابیت زیادی دارد.

مردان جذاب

در کنار موارد مهمی که در بالا به آن ها اشاره شده است می توان به نکته مهم دیگری که در جذابیت مردان موثر است اشاره کرد حفظ خود واقعی یک ویژگی مهم دیگر است که در جذاب به نظر رسیدن شما تاثیر بالایی دارد مردانی که تظاهرگر نیستند و سعی دارند تا شخصیت واقعی خود را حفظ کنند از جذابیت زیادی برخوردار هستند و بیشتر در دل ها جای دارند. یک مرد برای به دست آورن علاقه و توجه فرد مورد نظر خود باید به دنبال تشابهات و یکسانی های بین خود و فرد مورد نظر باشد تا از این طریق بتواند پیوندی نزدیک برقرار کنند و دل فرد مورد نظر را به دست آورد.

توجه داشته باشید که جذابیت زنان در میان آقایان نیز متفاوت از این موارد است و زنانی در میان آقایان از جذابیت طاهری و باطنی برخوردار هستند که آرامش درونی و بیرونی داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو