دانلود بازی Escape Dead Island برای کامپیوتر – نسخه FLT

دانلود بازی Escape Dead Island برای کامپیوتر – نسخه FLT


منبع: دانلود ها

147

1398/11/8

04:51


عنوان اکشن سوم شخص Escape Dead Island توسط استودیو سوئدی Fatshark ساخته و از سوی شرکت Deep silver منتشر شده است. بازی Escape Dead Island دارای داستانی فرعی است و ربطی به داستان اصلی سری Dead Island ندارد و خط داستانی جداگانه ای دارد. داستان بازی Escape Dead Island درباره Cliff Calo است که به جزایر Banoi سفر کرده و در بین راه به جزیره Narapela می رسد.

زمانی که Cliff Calo وارد جزیره می شود اوضاع را نابسامان می بیند که زامبی ها تمام جزیره را تصرف کردند. در این بین وی به دنبال سرمنشا ماجرا می گردد تا به ریشه کن کردن آن بپردازد. بازیکنان در این بازی به صورت آزادانه می توانند به گردش بپردازند. همچنین شما باید به صورت مخفیانه حرکت کنید چرا که این نامیراها هم می توانند شما را ببینند و هم می توانند بوی شما را حس کنند.

Escape Dead Island PC-FLT

دانلود-بازی-Escape-Dead-Island

مطالب مرتبط

باید آرام حرکت کنید زیرا گوش های تیزی هم دارند. تفاوت بزرگ Escape Dead Island با عناوین قبلی Dead island این می باشد که تاکید بر مخفی کاری بیشتر شده است. پس باید با سبک مخفی کارانه و با هوش زیاد بتوانید در محیط هایی که آن ها وجود دارند، بدون ضربه ندیدن حرکت کنید و اگر فرصت پبدا کردید با سلاحی که در دست دارید، زامبی ها را از پای درآورید.

گرافیک بازی Escape Dead Island می‌تواند یکی از بهترین بخش‌های بازی باشد. چرا که از هزاران عناوین در حال عرضه، کمتر عنوانی با این کیفیت گرافیک، وجود دارد. گرافیک بازی یک گرافیک بامزه‌ی کارتونی شکل دارد، همین خاص بودن می‌تواند بسیاری از بازیباز‌ها را به سمت خود بکشاند و دیدگاه‌های بسیار خوب و آرام‌بخشی را برای سازندگان به همراه بیاورد. برای مثال ریختن خون زامبی‌ها به صورت خیلی خاصی طراحی شده که می‌تواند یکی از بهترین لحظات در بازی باشد، همچنین محیط های متنوع در بازی جذابیت بیشتری بر بازی می بخشد. طراحی چهره ها هم متوسط کار شده و برای یک عنوان نسل هفتمی قابل قبول خواهد بود.

info

Escape Dead Island is a Survival-Mystery game set on the enigmatic island of Narapela after the events of the zombie outbreak of the original Dead Island. The story lets players unravel the origins of the zombie virus through the eyes of the would-be documentary journalist Cliff Calo. There are no superpowers to keep Cliff alive, just a few makeshift weapons against hordes of infected zombies. It will be integral to choosing wisely between stealth and combat at certain moments in the game.

Cliff Calo, son of wealthy media mogul Tom Calo, led a care-free life with little regard for the family business. However, when his father decides to hand over the company to his younger sister Heather, Cliff feels insulted and excluded. Knowing that his father desperately seeks an insight on the unexplained events on Banoi for his broadcasting channels, Cliff and his friends set sail to land the story that will prove his worth.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista x86 SP2 with DirectX 11 Update Installed, Windows 7 or Windows 8

Processor: Intel Core 2 Duo E4600 or AMD Athlon 64 X2 4800+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Radeon HD 5450 (1 GB) or GeForce GT 430 (1 GB)

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

Additional Notes: There is no support for Windows XP or DirectX 9 and below.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 (64-bit) or Windows 8 (64-bit)

Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 or AMD Phenom 9850

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Radeon HD 6850 (1 GB) or GeForce GTX 460 (1 GB)

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Escape Dead Island-FLT :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو