احسان کرمی خواننده

یکی از مجریان مشهور تلویزیون احسان کرمی است. وی علاوه بر کار اجرا در عرصه خوانندگی و بازیگری و صداپیشگی هم فعال است.

او از جمله مجریان پر حاشیه تلویزیون به شمار می ورد چرا که مدتی خبر ممنوع التصویر شدن احسان کرمی در رسانه های پیچید و البته در مورد دلیل این اتفاق که بارها هم برای او پیش آمده هیچ گاه خبری منتشر نشده است. در این مقاله از پارسی نو به بیوگرافی کامل احسان کرمی پرداخته ایم . آدرس اینستاگرام احسان کرمی را هم برای هوادارن او درج کرده ایم.


بیوگرافی احسان کرمی

احسان کرمی از جمله هنرمندان کشورمان است که در ۲۰ تیر سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است. وی بازیگر، خواننده و صداپيشه است و از سال ۱۳۸۵ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان مشغول به فعالیت است.

تحصیلات احسان کرمی

این هنرمند جوان کشورمان دارای مدرک کاردانی رشته هتلداری و تشریفات است و دوره ‌های فیلمسازی را نیز سپری کرده است. وی فعالیت هایش را از تور لیدری آغاز کرد سپس بازیگری و خوانندگی را هم تجربه کرد و در حال حاضر صداپیشه و مجری درجه یک به شمار می رود.

در مورد خانواده احسان کرمی بیشتر بدانید

این مجری مشهور تلویزیون در محله قیطریه تهران به دنیا آمده است. در مورد والدین او باید گفت که پدر احسان کرمی دارای شغل آزاد است و مادر احسان کرمی هم خانه دار است. این مجری و بازیگر جوان دو برادر کوچکتر از خود دارد. نام برادران احسان کرمی هم آرین و کامیار کرمی است. وی در دوران جنگ مشغول به تحصیل در مدرسه بوده است و به ورزش فوتبال علاقه عجیب دارد.

احسان کرمی قاری قرآن هم هست و طبق آنچه که خودش گفته است در دوران ابتدایی تلاوت قرآن را با تشویق پدربزرگش شروع کرده است و همیشه هم در مسابقات استانی و منطقه ای شرکت می کرده و همیشه هم مقام کسب می کرده است.


ازدواج احسان کرمی

در مورد وضعیت تاهل احسان کرمی باید بدانید که او ازدواج کرده است و متاهل است. وی در سن ۱۹ سالگی و در سال ۱۳۷۸ با همسرش آشنا شده و این آشنایی به ازدواج ختم شده است. حاصل ازدواج احسان کرمی و همسرش یک فرزند پسر است. نام پسر احسان کرمی نیکمهر کرمی است.

احسان کرمی در مورد نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش گفته است که من در طول سالهای زندگی ام شغل  های زیادی را تجربه کرده ام که یکی از این انواع شغل تور لیدری بود.در این شغل و در یک از سفرهای یک روز به اصفهان سفر کردم که در طی این سفر با همسرم آشنا شدم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

احسان کرمی و همسرش

احسان کرمی و همسرش و پسرش

احسان کرمی و زنش

احسان کرمی و همسرش

در مورد خانواده احسان کرمی باید بدانید که او با بیژن ترقی نسبت خویشاوندی دارد. در مورد بیژن ترقی باید بدانید که وی در تاریخ ۱۲ اسفند سال ۱۳۰۸ به دنیا آمد و در تاریخ ۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۸ دار فانی را وداع گفته است. آتش کاروان با صدای دلکش یکی از معروف ترین ترانه‌ های ترقی به شمار می رود. وی ترانه ‌های به یاد ماندنی بهار دلنشین، آتش کاروان و برگ خزان و نیز سرود وطنم (ایران جوان با صدای شهرام ناظری ) را نیز سروده ‌است.

نگفته نماند که احسان کرمی و نیما کرمی از دیگر مجریان موفق تلویزیون هیچ گونه نسبت فامیلی با هم ندارند و صرفا تشابه نام خانوادگی باعث شده است تا برخی تصور کنند آنها با هم فامیل هستند!


فعالیت ‌های هنری احسان کرمی

احسان کرمی در رادیو

احسان به عنوان نویسنده، گوینده و بازیگر آیتم ‌ها در رادیو دارای سابقه فعالیت است. کرمی با شبکه‌ های رادیویی از قبیل رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران و رادیو پیام همکاری کرده است. وی در مقطعی از فعالیت هایش از جمله گویندگان برنامه جمعه ایرانی نیز بوده است.

وی در مورد چگونگی آغاز به کارش در رادیو گفته است که در سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۷ ساله سن داشته است در یک دیدار کاملا اتفاقی در یک جمع دوستانه با صادق عبداللهی که از جمله نویسندگان کشورمان به شمار می رود، آشنا شده و از طریق وی برای تست به رادیو تهران معرفی شده است. به این صورت بوده است که به صورت کاملا تصادفی فعالیت خود را بعد از قبولی از تست استاد پریچهر بهروان در رادیو آغاز کرد.

بیوگرافی احسان کرمی

کارهای اجرای احسان کرمی

احسان کرمی تاکنون مجری بسیاری از مراسم و برنامه ‌های تلویزیونی بوده ‌است. او در اواخر سال ۱۳۸۷ در سن ۲۹ سالگی به دعوت منصور ضابطیان و محمد صوفی وارد قاب تلویزیون شد. در ادامه به برخی از کارهای اجرای احسان کرمی اشاره شده است.

احسان کرمی به عنوان مجری برنامه نقره به کارگردانی منصور ضابطیان از شبکه یک

احسان کرمی به عنوان مجری برنامه وقت خواب. این برنامه یک برنامه اینترنتی بود که از سایت آپارات قابل دریافت بود.

احسان کرمی به عنوان مجری برنامه طلوع از شبکه چهار

احسان کرمی به عنوان مجری برنامه زنده‌رود از مرکز اصفهان

احسان کرمی به عنوان مجری برنامه خوشا شیراز از مرکز فارس

احسان کرمی به عنوان مجری برنامه امضا از شبکه سه

احسان کرمی به عنوان مجری برنامه رادیو هفت از شبکه آموزش

احسان کرمی به عنوان مجری چارگوش که یک برنامه اینترنتی بود.

احسان کرمی به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۵از شبکه دو

احسان کرمی به عنوان مجری افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر سال ۱۳۹۴

احسان کرمی به عنوان مجری افتتاحیه شبکه تهران اچ دی

احسان کرمی به عنوان مجری خندوانه ( او مجری بخش خنداننده شو بود)

احسان کرمی در عرصه بازیگری

احسان کرمی از جمله هنرمندانی است که فعالیت در زمینه بازیگری را هم تجربه کرده است. او دوره ‌های بدن و بیان را در کلاسهای آموزشی میکائیل شهرستانی سپری کرده است. در مورد جزییات ورود او به عرصه بازیگری هم باید گفت که در سال ۱۳۸۷ به پیشنهاد میثم عبدی سردبیر یکی از برنامه های رادیویی برای بازی در تئاتر تشویق شد و احسان هم راضی شده و در نمایش کمدی استشمامات ایفای نقش کرد. گفتنی است که احسان کرمی در عرصه تئاتر موفق شده است که هرساله تعداد زیادی تئاتر را روی صحنه ببرد و علاوه برآن آثار تصویری متعددی نیز به نمایش درآورده است:

بازی احسان کرمی در دربست به کارگردانی علی خامه ‌پرست ‌فرد

بازی احسان کرمی  در ۳۶۰ درجه به کارگردانی سام قریبیان

بازی احسان کرمی در عالیجناب به کارگردانی سام قریبیان

بازی احسان کرمی در اژدهای سرخ ۱ به کارگردانی احمد راستگو

بازی احسان کرمی در هیئت مدیره به کارگردانی مازیار میری

تئاترهای احسان کرمی

بازی احسان کرمی در تئاتر مری پاپینز در تالار وحدت در سال ۱۳۹۸

بازی احسان کرمی در تئاتر مانوس تئاتر شهر در سال ۱۳۹۶

فعالیت احسان کرمی در عرصه خوانندگی

احسان کرمی در زمینه خوانندگی هم فعال بوده است و توانسته است تا کنون چند قطعه موسیقی را منتشر کند. استعداد او در هنر خوانندگی به حدی است که در تابستان سال ۱۳۹۵ موفق شد تا یک کنسرت را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کند. این کنسرت گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و رهبری امیر شهابی، در اسفند سال ۱۳۹۷ توانست تا بار دیگر در سالن میلاد محل نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران، با خوانندگی احسان کرمی برای ترانه ‌های به زبان فارسی و خوانندگی پرهام علیزاده برای قطعات به زبان انگلیسی برگزار شود. او در مورد حضورش در زمینه خوانندگی گفته است که یکی از دلایل حضورش در موسیقی بخاطر برادر است که آهنگساز کارهایش است.

عکس احسان کرمی

هنر احسان کرمی در عرصه صداپیشگی

احتمالا نمی دانید که احسان کرمی صداپیشه شخصیت عروسکی عزیزم ببخشید در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است. اخیرا احسان کرمی در نقش راوی مجموعه عروسکی شکرستان برگزیده شده ‌است. این کاری قبلا توسط مرتضی احمدی در مجموعه انیمیشنی آن به انجام می رسید. گفتنی است که احسان کرمی دارای استعداد زیادی در تقلید صدا و صداپیشگی است.

جزئیات ممنوع التصویر شدن احسان کرمی

احسان کرمی از جمله هنرمندان ایرانی به شمار می رود که مدت زمانی را در دوره ممنوع التصویر بودن سپری کرده است. وی در تاریخ ۱۸ بهمن سال ۱۳۹۷ ممنوع التصویر شد و علت این اقدام هم نامعلوم بود! گویا وی پنج تا شش بار این اتفاق بدون دلیل برایش رخ داده است!

علایق شخصی احسان کرمی

احسان کرمی در مورد خصوصیات و ویژگیهای خاص اخلاق اش گفته است که من عاشق غذا خوردن هستم و تاکید کرده است که غذا خوردن در خانه منظورم است که سر سفره بنشینم و ته دیگ و ماست چکیده و… بخورم و گفته است این گونه بسیار خوشحال هستم و به من بسیار خوش می گذرد.

عکس احسان کرمی

احسان کرمی و رضا عطاران و جواد عزتی و امیر جدیدی

در مورد این که به چه نوع موسیقی گوش می دهد گفته است که من همه نوع موسیقی به جز موسیقی رپ را دوست دارم و گوش می دهم. در مورد خوانندگان مورد علاقه اش هم گفته است که باید اعتراف کنم که دیوانه استاد شجریان هستم و معتقدم که ایشان انسان با عظمتی است و یکی از افتخارات من هم این است که هموطن محمدرضا شجریان هستم. او آنقدر صدای محمدرضا شجریان را دوست دارد که گفته است خوشحالم در زمانه و هوایی نفس می کشم که ایشان نفس کشیده است. به این ترتیب احسان کرمی ارادت خاص خود به موسیقی سنتی را به خوبی نشان داده است.

اینستاگرام احسان کرمی

محبوب ترین روش ارتباطی برای افراد صاحب نام و افراد محبوب در زمینه های مختلف، استفاده از اپلیکیشن های فضای مجازی است. محبوب ترین این روشها هم استفاده از اینستاگرام است. معمولا این دسته از افراد از طریق اینستاگرام با هواداران خود در ارتباط هستند. یکی از هنرمندانی که می توانید از این طریق با او در ارتباط باشید، احسان کرمی است. احسان کرمی در اینستاگرام را با آیدی ehsaankaramy می توانید پیدا کنید و با فالو کردن وی از جدیدترین اخبار و عکس ها در مورد او مطلع شوید.