افشین سیاهپوش با گروه ادریس روی صحنه می‌رود / همکاری با کنسرت-تئاتر "خداحافظ"

74

1398/11/8

15:01


خواننده پاپ از تشکیل یک گروه جدید و همچنین انتشار چند قطعه جدید تا پایان سال خبر داد.

افشین سیاهپوش با گروه ادریس روی صحنه می‌رود / همکاری با کنسرت-تئاتر "خداحافظ"

سرویس موسیقی هنرآنلاین: افشین سیاهپوش خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تمرین برای کنسرت-تئاتر "خداحافظ" با بازی فرزاد حسنی و سیما تیرانداز هستم که خوانش این کار بر عهده بنده است.

او ادامه داد: این کنسرت-تئاتر 26 بهمن‌ماه در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود و حمیدرضا رضایی رهبر ارکستر خواهد بود، ضمن این که قرار است پروژه "خداحافظ" 11 و 12 فروردین‌ماه سال آینده نیز در شمال کشور اجرا شود.

سیاهپوش گفت: همچنین گروهی به نام ادریس تشکیل داده‌ام. امیر شاهرخی (رهبر ارکستر)، وحید مصلحی (گیتار)، محمدرضا گلشن (گیتار دو)، محمدعلی فرهادی (پرکاشن)، علی سلیمی (گیتار باس) و احسان سرکرده (خواننده همراه و نوازنده گیتار) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند. ادریس فعالیت خود را به طور رسمی از آذر امسال آغاز کرد و به امید خدا به‌زودی برنامه‌های جدید گروه اعلام می‌شود.

این خواننده اضافه کرد: در حال حاضر پنج قطعه آماده انتشار دارم که مراحل اخذ مجوز را سپری می‌کنند و امیدوارم به‌زودی منتشر شوند. در این قطعات با حمیدرضا رضایی، امیر شاهرخی، نوید مولوی و... همکاری کرده‌ام.

سیاهپوش ادامه داد: همچنین چند قطعه با همراهی سرکار خانم شهره سلطانی آماده انتشار دارم که امیدوارم بتوانیم مجوز این قطعات را اخذ کنیم. ایشان صدای بسیار خوب و دلنشینی دارند و امیدوارم وزارت ارشاد در مورد این مسئله بهترین تصمیم را بگیرد، ضمن این که قرار است سه موزیک ویدئو نیز تولید و منتشر کنیم.

او همچنین در مورد انتشار آلبوم تصریح کرد: فعلاً به انتشار آلبوم فکر نمی‌کنم. شرایط موسیقی در کشورمان به‌گونه‌ای است که شما اگر آلبومی را منتشر کنید، قطعاً ضرر خواهید کرد و تولید آلبوم در شرایط فعلی اشتباه است. من بیشتر تمرکز خودم را بر تولید و انتشار تک‌آهنگ گذاشته‌ام و سعی می‌کنم با تولید قطعه‌های متنوع و زیبا رضایت مخاطبان را جلب کنم.

سیاهپوش در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها گفت: حقیقتاً به دنبال اسم و رسم نیستم. سعی می‌کنیم برای برگزاری کنسرت ابتدا از سالن‌های کوچک شروع کنیم سپس به سالن‌های بزرگ‌تر فکر کنیم، به دلیل این که می‌خواهیم سالن‌ها را بی‌ادعا پر کنیم. تمام سعی ما بر این است که تا پایان سال در تهران یا شمال کشور کنسرتی برگزار کنیم که به‌محض قطعی شدن، اطلاع‌رسانی می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو