به کارگردانی محمدرضا خردمندان؛ پخش فصل سه «از سرنوشت» در سال آینده

منبع: سینما پرس

49

1398/11/8

16:04


سینماپرس: فصل سه مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان سال آینده پخش می‌شود.

سریال از سرنوشت

سینماپرس: فصل سه مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان سال آینده پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری فصل سه سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان این روزها ادامه دارد.

همچنین زمان پخش فصل سه این سریال به سال آینده موکول می‌شود چراکه پخش فصل دو که ۲۷ قسمت است، تا نیمه اسفند ادامه دارد. این سریال پتانسیل ادامه تا فصل‌های بعدی را نیز دارد اما بستگی به بازخوردها دارد.

بازیگران اصلی در فصل سه تغییر نکردند اما تعدادی بازیگر به این فصل اضافه شدند، مونا کرمی، محمد حسن حسینیان، فریده دریامج، فرخنده فرمانی زاده، فاطمه شکری، مسعود انتظاری از جمله این بازیگران هستند.

همچنین حسین پاکدل در فصل سه این سریال هم به ایفای نقش پرداخته است و آتش تقی پور و محمدعلی تقوی نیز در فصل سه بازی ندارند.

به گزارش فارس، مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش پرداختند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند. دارا حیایی و کیسان دیباج نیز از بازیگران نقش‌های اصلی این سریال در فصل دو هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است.

به گزارش فارس، سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در حال پخش از شبکه دو سیما است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو