تور تایلند + اطلاعاتی در مورد سفر به پوکت و پاتایا و بهترین موقع سفر

منبع: تاپ ناز

129

1398/11/8

17:04


اخذ راحت آفرهای لحظه آخری تور تایلند از وبسایت جامع thailandtor.com

تور تایلند و سفر به شهرهای پوکت و پاتایا یکی از علایق گردشگران ایرانی است که در این بخش اطلاعاتی از این شهرها را ارائه کرده ایم.

اطلاعاتی درم مورد تور تایلند و سفر به پوکت و پاتایا

تور تایلند در بین گردشگران سراسر دنیا بویژه ایرانیان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است چرا که تایلند کشوری با آب و هوای استوایی بوده که در جنوب شرق آسیا واقع شده است. این کشور با بهره مندی از جاذبه های گردشگری بی نظیر و همچنین هتل های لوکس و اماکن تفریحی در بین کشورهای این نقطه از آسیا سرآمد می باشد. این کشور آنچنان مورد توجه گردشگران سراسر دنیا بوده است که در طبق آخرین آمار و ارقام گزارش شده نیز در صدر توریستی ترین کشورهای دنیا قرار گرفته است. با توجه به حجم مسافرین و گردشگران سالیانه این کشور، استقبال از آفرهای تور لحظه آخری تایلند در بین ایرانیان نیز بویژه در ایام نوروز بالا بوده که در افزایش نرخ های این تورها نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. البته بسته به اینکه تورهای لحظه آخری برای تایلند به صورت جداگانه برای پوکت، پاتایا و بانکوک یا به صورت ترکیبی برای دو یا سه مورد از مسیرهای مذکور ارائه شوند، نرخ های لحظه اخری این تورها هم متفاوت خواهند بود.

پوکت که جزیره ای اسرارآمیز از توابع کشور تایلند می باشد با برخورداری از طبیعت جذاب و بی نظیر خود و سواحل دل انگیز خود در بین نقاط گردشگری تایلند اهمیت بسیار بالایی را دارد. پوکت در واقع مجموعه ای از چندیدن جزیره کوچک است که در کنار هم این جزایر منظره ای چشم نواز را پدید آورده اند. این جزایر به طبیعت بکر و دست نخورده معروف می باشند به گونه ای که وسایل نقلیه ای رایج در آنها برای جابجایی اهالی و گردشگران بیشتر قایق می باشند. زیبای این جزایر به قدری است که یکی از فیلم های جیمز باند در آنجا فیلم برداری شده که بعدها این جزیره هم به “جزیره جیمزباند ” معروف شد.

اخذ راحت آفرهای لحظه آخری تور تایلند از وبسایت جامع thailandtor.com

با توجه به بعد مسافتی که این جزایر از فرودگاه پایتخت تایلند یعنی بانکوک دارند لذا نرخ تور پوکت لحظه آخری هم نسبت به سایر آفرهای لحظه آخری تور تایلند همچون تور لحظه آخری پاتایا هم گران تر می باشند. بایستی توجه داشته باشید که بهترین موقعی که در سال می توان به پوکت سفر کرد اوایل آذرماه تا اواسط فروردین ماه است که نرخ تورهای پوکت نیز در این بره زمانی نوسان بالایی را دارد به طوریکه در اول طول زمستان تورهای لحظه آخری پوکت ارزانتر از ایام نوروز بوده که به نوعی یک فرصت استثنائی برای سفر ایرانیان به جزیره اسرارآمیز تایلند خواهد بود.

پاتایا شهری ساحلی است که در سواحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است. این شهر مقصدی بی نظیر برای گردشگران تایلند است که همواره به دنبال مکان های شلوغ و پر از هیجان هستند، می باشد. پاتایا بر خلاف پوکت که از لحاظ مناطق بکر طبیعی در تایلند سرامد است، سرشار از اماکن مذهبی تایلند بوده و قدمت یادی داشته و ریشه در آیین بودا مردمان جنوب شرقی اسیا داشته به گونه ای که این شهر به بهشت مقدس تایلند معروف است. البته یکی دیگر از مکان های دیدنی موجود در پاتایا، بازارهای خرید این شهر هستند آنچنان که این شهر به داشتن بازارهای شناور مشهور است. جالب است بدانید که آفرهای تور پاتایا لحظه آخری نسبت به سایر مسیرهای تایلند یعنی پوکت و بانکوک ارزان تر بوده و گزینه ای بسیار مناسب برای علاقمندان مناطق شلوغ و پر رمز و راز می باشد.

اخذ راحت آفرهای لحظه آخری تور تایلند از وبسایت جامع thailandtor.com

بایستی توجه داشته باشید که بهترین برهه زمانی برای سفر به پاتایا معمولا اغلب از آذرماه تا اوخر بهمن در نظر می گیرند که یکی دیگر از دلایل ارزانی تورهای لحظه آخری پاتایا در قیاس با تورهای پوکت و بانکوک می باشد. در واقع پاتایا بر خلاف پوکت که در ایام نوروز هم از لحاظ شرایط اب و هوایی بسیار مطبوع است، معمولا در فروردین ماه چندان آب و هوای خوشایندی را نداشته و تورهای لحظه آخری پاتایا اصلا ارزش قیمتی که (تقریبا 2 تا 2.5 برابر ) در نوروز به خود می گیرند نخواهند داشت. پیشنهاد ما به شما برای سفر به پاتایا در طول زمستان تا اوایل اسفند است که سفری خوش با قیمت های استثنایی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو