فصل دوم برنامه عصر جدید از چه زمانی پخش می شود؟

منبع: کولاک

57

1398/11/8

17:31


در این مطلب، درباره خبرهای جدید پیرامون فصل دوم برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. لازم به بیان است مرحله ی راستی آزمایی برنامه استعدادیابی عصر جدید به پایان رسیده است! و دکور و ساختار این مسابقه استعدادیابی نیز مهیا شده است و فصل دوم برنامه استعدادیابی عصر جدید از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت.

طبق گفته عوامل قرار است تغییراتی را در فصل دوم شاهد باشیم.  باید دید که در آستانه پخش چه تغییراتی را در فصل دوم عصر جدید شاهد خواهیم بود.

فصل اول برنامه عصر جدید سال گذشته روی آنتن رفت. در این برنامه ۱۰۳۸ نفر در قالب اجرا‌های انفرادی و گروهی، از عشایر و شهرستان‌ های مختلف برای اجرا به صحنه عصر جدید آمدند. در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست) و گروه دختران نینجا (هنر‌های رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم شدند.

یکی از ارکان مهم مسابقه استعدادیابی عصر جدید داوران آن هستند! گمانه‌زنی‌ ها در مورد تغییر داوران عصر جدید داغ شده است. آیا دوباره امین حیایی، رویا نونهالی، بشیر حسینی و آریا عظیمی‌ نژاد داوران فصل دوم این برنامه خواهند بود؟

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو