تیپ و استایل متفاوت روشنک گرامی + عکس

تیپ و استایل متفاوت روشنک گرامی + عکس


منبع: کولاک

340

1398/11/8

22:59


در این مطلب، عکس هایی از تیپ و استایل متفاوت روشنک گرامی ، بازیگر سینما و تئاتر را خواهیم دید! با ما همراه باشید. روشنک گرامی بازیگر جوان و آینده دار سینمای ایران، در فیلم‌ های ” قاعده تصادف ” در نقش مریم به کارگردانی و نویسندگی بهنام بهزادی و محصول سال ۱۳۹۱ شمسی و ” هلن ” به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی علی‌ اکبر ثقفی و به نویسندگی امیر حسین ثقفی و شراره سروش و محصول سال ۱۳۹۴ شمسی به ایفای نقش پرداخته‌ است.

فیلم سینمایی ” قائده تصادف ” به کارگردانی و نویسندگی بهنام بهزادی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر ، برنده جوایز متعددی شد و روشنک نیز در آن فیلم به خوبی دیده شد! روشنک گرامی در سال ۱۳۹۶ شمسی و در سریال ” گمشدگان ” در نقش ترنج و به کارگردانی رضا کریمی به عنوان بازیگر اصلی سریال حضور داشت.

استایل متفاوت روشنک گرامی

جالب است بدانید روشنک در عرصه ی طراحی لباس نیز فعالیت هایی دارد! او در مصاحبه ای در این باره می گوید: ” هر وقت که آزاد باشم، طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آن ها به درد پوشیدن در زندگی عای نمی خورد! آن ها در واقع آرت فشن محسوب می شوند. هر چی که دم دستم باشه می پوشم! بلد نیستم زیاد به خودم برسم؛ هر کسی با من مشکل دارد، اصلا نگاهم نکند؛ هر چند فکر نکنم کسی هم نگاهم بکند! “

لازم به بیان است روشنک گرامی ، فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته ی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد؛ علاوه بر این وی فارغ التحصیل مقطع لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره نیز است! روشنک به جز بازیگری، در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد!

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو