چطور بهترین دوره و کلاس آموزش عکاسی را بشناسیم؟

چطور بهترین دوره و کلاس آموزش عکاسی را بشناسیم؟


منبع: بیتوته

105

1398/11/9

04:24


چطور بهترین دوره و کلاس آموزش عکاسی را بشناسیم؟



کلاس آموزش عکاسی,آموزشگاه عکاسی,دوره های عکاسی

 
اگر شما نیز به هردلیلی به کلاس آموزش عکاسی جامع یا عکاسی تبلیغاتی مدلینگ پرتره و .... علاقه مند هستید به طور حتم به دنبال بهترین انتخاب برای شرکت در آموزش و کلاس عکاسی هستید.در این متن قصد داریم تا شما را با ویژگی های یک کلاس عکاسی خوب و مناسب آشنا کنیم و به شما برای صرف زمان در معتبرترین آموزشگاه عکاسی کمک کنیم.

 

آموزشگاه عکاسی با مدارک معتبر و بین المللی:
توجه به سابقه یک مرکز آموزشی و البته توجه به شیوه برگزاری کلاس درآن بسیار مهم و ضروری است.عکاسی یک حرفه عملی و فعالیت محور است و نمی توان از مراکز دانشگاهی و نظری انتظار داشت با کلاس های تئوری و مبانی ما را در این حرفه معتبر کنند.


آموزشگاه عکاسی که قرار است شما را وارد دنیای پرهیجان و پر درآمد عکاسی کند باید ساختار سیلابس و سرفصل های عملی را به شما آموزش دهد و سیاستی اتخاذ کند فن استفاده از دوربین را به صورت حرفه ای و متکی به خود بیاموزید.همچنین در پایان دوره باید مدارکی معتبر و قابل ترجمه که نشان دهنده گذراندن دوره حرفه ای توسط شماست باید به شما ارایه شود.

 

کلاس آموزش عکاسی,آموزشگاه عکاسی,دوره های عکاسی

 
توجه به آموزش عملی شامل کلیه شاخه های عکاسی مدلینگ ،عکاسی تبلیغاتی ،عکاسی طبیعت و ...
برای آشنایی با دوره آموزش جامع عکاسی باید بدانید این رشته دارای شاخه های متنوع و جذاب زیادی است.دوره عکاسی که به صورت جامع برگزار می شود باید به آموزش عملی و فنی کلیه شاخه ها شامل  کلاس عکاسی مدلینگ،کلاس عکاسی پرتره،کلاس عکاسی تبلیغاتی،کلاس عکاسی طبیعت و ... است بپردازد.


عکاسی یک علم گسترده و دارای انشعابات فراوان است که هر کدام می تواند برای شما جذابیت کمتر یا بیشتری داشته باشد.


دوره عکاسی خوب باید دوره ای جامع باشد که به آموزش کلیه این شاخه ها می پردازد. در غیر این صورت شما بعد از گذراندن دوره نقص های فراوانی در آموزش خود احساس خواهید نمود.

 

کلاس آموزش عکاسی,آموزشگاه عکاسی,دوره های عکاسی

 
کلاس و دوره عکاسی از پایه و به صورت قدم و قدم:
بسیاری از افراد ممکن است تجربه ای در زمینه استفاده از دورین های دیجیتال از طریق مطالعه یا تمرین کسب کرده باشند. ولی دقت کنید که عکاسی تنها استفاده از دوربین نیست.


دوره و کلاس عکاسی از پایه تا پیشرفته تا از صفر تا صد یعنی از ابتدایی ترین نکات اساتید با هدف مشخصی که در انتهای مسیر می بینند برای شما برنامه ریزی می کنند.


استفاده از دوربین قاب بندی تصویر نوع نگاه موقعیت یابی سوژه نرم افزار های عکاسی و ... همه و همه در کنار هم می تواند  شما را به یک عکاس ماهر تبدیل کند.

 

کلاس آموزش عکاسی,آموزشگاه عکاسی,دوره های عکاسی

 
طول دوره،حدود هزینه و شیوه ثبت نام در کلاس خوب عکاسی:
دوره عکاسی از لحاظ کیفیت و مدت زمان باید معقول و منطقی باشد.همانطور که مدت زمان 4 سال برای آموزش عکاسی در دانشگاه زمان طولانی و پر حاشیه ای است قطعا 4 هفته و 1 ماه نیز مدتی نیست که شما بتوانید در این حرفه متبحر شوید.


کلاس عکاسی جامع در مدت زمانی حدود 5 الی 6 ماه و در 150 ساعت آن هم به صورت کاملا عملی  مدتی معقول  برای دوره های عکاسی است.برای ثبت نام و آشنایی با زمان کلاس با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:


مرکز آموزش خانه صنعت و معدن
02144111229

02146094126

02146094120

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو