دانلود بازی Nioh Complete Edition + Update v1.21.06 برای کامپیوتر

دانلود بازی Nioh Complete Edition + Update v1.21.06 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

112

1398/11/9

14:41


بازی Nioh روی پی‌سی فقط به‌صورت دیجیتالی منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که پورت این بازی کمی از انتظارات طرفداران بالاتر ظاهر شود. این بازی با در اختیار داشتن یک داستان تاریخی و ترکیب آن با دست نوشته مارکو پولو سعی کرده تا دنیای جدیدی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد که در این راه موفق بوده است. همچنین در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌ پلی توانسته تا حد زیادی موفق شود و وجود یک سری مشکلات نظیر عملکرد نامناسب هوش مصنوعی سبب شده تا Nioh به یک بازی کامل تبدیل نشود.

با این حال نمی‌توان منکر نقاط قوت و ارزش بالای این بازی شد و قطعا تجربه‌ی این اثر بر علاقه‌مندان این سبک واجب است. همان‌طور که در پلی‌استیشن ۴ نیز مشاهده‌ کرده بودید، نسخه‌ی پی‌سی Nioh شامل دو حالت گرافیکی Action و Movie است که با جابجایی بین آن‌ها می‌توانید نرخ فریم یا رزولوشن بهتری به‌دست آورید. در نسخه‌ی پی‌سی قادر نخواهید بود که تنظیمات گرافیکی و رزولوشن بازی را به صورت جداگانه تغییر دهید، ولی با این حال این نسخه‌ مزایای دیگری را نسبت به پلی‌استیشن ۴ دارد. برای مثال، همه‌ی هفت نوع اسلحه به همراه جادوهای نینجوتسو و اونمیو از همان ابتدای بازی در دسترس بازیکنان پی‌سی قرار می‌گیرد.

Nioh Complete Edition PC-CODEX

|آپدیت بازی Update v1.21.06-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Nioh-Complete-Edition

نسخه Complete Edition بازی Nioh روی پی‌سی دارای یک سری تنظیمات خاص است که از میان آن‌ها می‌توان به Action Mode اشاره کرد که نرخ فریم بازی را روی ۶۰ فریم ثابت نگه می‌دارد. حال اگر از پردازنده گرافیکی برای رزولوشن ۴K برخوردار هستید، می‌توانید به سراغ تنظیمات Movie Mode بروید که از رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند. جدای از این موارد، خریداران بازی Nioh: Complete Edition می‌توانند به سه بسته الحاقی بازی با نام‌های Dragon of the North، Defiant Honor و Bloodshed’s End نیز به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

حال در این میان یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که خریداران بازی روی شبکه استیم، می‌توانند از یک کلاه‌خود جنگی انحصاری به نام Dharmachakra Kabuto استفاده کنند که روی این کلاه جنگی، لوگوی مخصوص بازی‌های کمپانی ولو قرار گرفته و از قسمت بینی و سر این کلاه، بخار خارج می‌شود. نسخه پی‌سی بازی Nioh از ماوس پشتیبانی نمی‌کند. از آن‌جایی که بازی Nioh یک بازی سوم شخص است، اگر از ماوس در کنار کیبورد استفاده می‌شد، به راحتی بازیکنان می‌توانستند از ویژگی‌های آن استفاده کنند. برای مثال در بازی Shadow of War، مبارزات از طریق ماوس و کیبورد به راحتی انجام می‌شود و می‌شد چنین ویژگی‌ای را در Nioh هم که سبک مشابهی دارد، قرار داد.

یکی از تغییرات بزرگ مربوط به داستان و سناریو داستانی این بازی است که در نسخه پیشین خود به صورت کامل برگرفته از فیلمنامه‌ای بنام Oni نوشته آکیرا کوروساوا، کارگردان صاحب نام ژاپنی، بوده است و در ابتدا حتی اسم بازی نیز Oni بوده که پس از آن به Ni-Oh و حال Nioh تغییر پیدا کرده است. داستان بازی در اوایل سال ۱۶۰۰ آغاز می‌شود، جایی که شخصیتی مو طلایی و دو رگه (ژاپنی/ انگلیسی) بنام ویلیام آدامس برای تعقیب دشمن مورد نظر خود وارد ژاپن می‌شود. نکته جالب داستان بازی، بازه زمانی سنگوکو ژاپن است. جایی که تمامی قبایل ژاپن قبل از متحد شدن با توکوگاوا ایه یاسو و آغاز دوره ادو، با یکدیگر در حال جنگیدن بودند. البته به دلیل تم خاصی که این بازی به خود اختصاص داده است، شاهد نسخه تاریک‌ و بی‌رحم‌تر از این دوره و حتی جنگ سکیگاهارا خواهیم بود.

منبع توضیحات: زومجی

info

Ready to die? Experience the newest brutal action game from Team NINJA and Koei Tecmo Games. In the age of samurai, a lone traveler lands on the shores of Japan. He must fight his way through the vicious warriors and supernatural Yokai that infest the land in order to find that which he seeks.The Complete Edition contains the full game, as well as the three expansions with additional story chapters: Dragon of the North, Defiant Honor, and Bloodshed’s End.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 10 64bit, Windows® 8.1 64bit, Windows® 7 64bit

Processor: Intel® Core™ i5 3550 or over

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 VRAM 3GB or over AMD Radeon™ R9 280 VRAM 3GB or over

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 80 GB available space

Sound Card: 16 bit stereo, 48KHz WAVE file can be played

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10 64bit, Windows® 8.1 64bit, Windows® 7 64bit

Processor: Intel® Core™ i7 4770K or over

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 VRAM 6GB or over AMD Radeon™ R9 380X VRAM 4GB or over

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 80 GB available space

Sound Card: 16 bit stereo, 48KHz WAVE file can be played

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.

دانلود بازی Nioh Complete Edition + Update v1.21.06 برای کامپیوتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو