دانلود بازی HellScape Two Brothers برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی HellScape Two Brothers برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

125

1398/11/9

14:58


بازی HellScape Two Brothers طرفداران کندی الهی دانته را به جهنمی الهام گرفته است از همین کتاب می برد. جهنمی که تاریک تر از همیشه دیده می شود و توسط خادمین شیطان کنترل می شود. در این بازی شما در تلاش هستید که همسر خود را از دست این شیاطین نجات دهید و نگذارید که آن ها را وی را به قتل برسانند. همه چیز سخت به نظر می رسد، اما شما در نهایت باید کورسوی امید را زنده نگه دارید و تا می توانید در مراحل پیش رفته و دشمنان سر راه خود را نابود کنید. بازی یک سبک گیم پلی هک اند اسلش همراه با تفکرات معمایی دارد. باید مدام همراه با مراحل پیشرفت کنید و مهارت های خود را بهبود بخشید. این مهارت ها از شما از یک جنگجوی آموزش دیده می سازند و می توانید مسیر خود را هموارتر کنید. شخصیت آموس، یک جنگجوی خودآموز است و در مسیر سختی قرار گرفته است.

HellScape Two Brothers PC-CODEX

دانلود-بازی-HellScape-Two-Brothers

در بازی HellScape Two Brothers شما باید مراقب لایه های پنهانی بازی باشید و نگذارید که مسیر از دستتان دربرود. دیالوگ های بسیاری در این رابطه وجود دارد و دروازه ها مکانی هستند که شما را به سمت هدف سوق می دهند. استفاده از قدرت و جادو در بازی آزاد است و هیجان زیادی به نبردها می دهد. سبک فیلم برداری بازی هم تشابه زیادی به سری God of War دارد و آموس هم مثل کریتوس باید وظایف خودش را انجام داده و قدرتمندترین خدایان شیطانی را از سر راه خود بردارید. او عاشق دایان است و در تلاش است که قبل از رفتن وی به دوزخ، او را از شر شیاطین نجات دهید. موسیقی حماسی بازی تشابه آن را به آثار AAA بیشتر می کند و هر زمان می توانید رمز و راز اصلی بازی را کشف کنید و در پیروزی ها، از آن کمک بگیرید. قدرت و جادو در کنار هم معنی پیدا می کنند و نباید فراموش کنید که تا زمانی که جادوی شما به حد نهایی نرسیده است، دشمنان هر آسیبی را می توانند به شما وارد کنند.

info

Hellscape: Two Brothers is an Athmospheric, 3D, Adventure, Puzzle game. A journey through Hell inspired by Dante Alighieri’s Divine Comedy. Two brothers take on a quest to find and save their sister kidnapped by the devils servants. As you progress through hell fight against demons and explore the Hellscape. Collect scrolls to read further into the story and understand the truth of loved ones disappearance.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 7/8/10

Processor: Intel Pentium N4200

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel UHD Graphics 620

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: 7/8/10

Processor: Intel Core I5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1050

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی HellScape Two Brothers-CODEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو