دانلود بازی Deadsiege برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Deadsiege برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

135

1398/11/9

14:58


بازی Deadsiege با الهام از آثار کلاسیک RPG قدیمی ساخته شده است و یک گیم پلی بالا به پایین را برای علاقه مندان این سبک خواهد داشت. دنیای تخیلی و باستانی بازی، انتخاب های گسترده ای را به شما می دهد و می توانید از سلاح ها، آیتم ها و کاستوم های بسیاری در بازی استفاده کنید. جهان بازی را کشف کنید و فراموش نکنید که تجهیزات ناب کمک زیادی به ایجاد یک مسیر آسان برای شما خواهد کرد. سعی کنید قطه ضعف دشمنان خود را بشناسید و از طریق مرتب سازی درخت مهارت خود، دقیقا در یک مسیر متعادل از قدرت حرکت کنید. این قدرت های شما هستند که برای نابودسازی دشمنان به کار می آید و ویژگی اصلی قهرمان بازی محسوب می شود. سیستم مبارزات بازی پویا همراه با نبردهای پر برخورد خواهد بود.

Deadsiege PC-PLAZA

دانلود-بازی-Deadsiege

در بازی Deadsiege می توانید از سیستم لوت هیجان انگیز آن لذت ببرید. توسط این سیستم لوت شخصیت شما شکل می گیرد و راه ساده ای برای ارتقای تمام قابلیت های خود خواهید داشت. بازی دارای باس فایت های زیادی است و غارت را در بازی ساده تر می کنند. در واقع هرچه قدر چگالی دشمنان بالاتر برود، می توانید تجربیات بیشتری را به شخصیت خود اضافه کنید و از کشتن باس های سخت و طاقت فرسا ابایی نداشته باشید. گرافیک بازی کمی ساده است و فدای گیم پلی روان و هیجان انگیز بازی شده است. در نبردها غوغای اکشن بسیار زیاد دیده می شود و معمولا فرصت سر خواراندن هم نخواهید دشات. حملات خود را با یک برنامه ریزی درست به پیش ببرید و فراموش نکنید که نبردها هرچه قدر حماسی باشند، شما انگیزه بیشتری برای نبردها خواهید داشت. در بخش آماری بازی، می توانید تعداد قتل های خود را مشاهده کنید و عملکرد خود را از نظر دفاعی ارزیابی کنید. سلاح های شما در دو بخش قدرت و جادو تقسیم بندی شده اند و همین سیستم غارت روی نحوه استفاده از سیستم جادویی بازی تاثیر مستقیم خواهد داشت.

info

Heavily inspired by old classic genres, Deadsiege is a top-down Action RPG game set in an ancient fantasy world with a massive selection of weapons, items and outfit. Explore the world and battle vicious enemies, collect unique equipment, level up your character, grow your talent tree and unleash powerful skills to wipe out your foes. Deadsiege features straightforward character development and dynamic combat system.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit and above

Processor: 3.60GHz Intel Core i3-4160

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 480/570/670, ATI Radeon HD 5870/5850

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit and above

Processor: 3.50GHz Intel Core i5-4690K or AMD FX-9370

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or AMD Radeon R7 370

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Deadsiege-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو