دانلود بازی Out There Omega Edition The Alliance برای کامپیوتر

دانلود بازی Out There Omega Edition The Alliance برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

96

1398/11/9

14:58


بازی Out There یک تجربه جذاب اکتشاف فضایی است که ترکیبی از مدیریت منابع، داستان تعاملی و تجربه روگ-لایک را به بازیکنان تحویل می دهد. این بازی از نظر منتقدین موردتحسین واقع شده است و بهترین انتخاب برای کسانی است که تنهایی را به همه چیز ترجیح می دهند. در واقع شما در این بازی فضانوردی هستید که در منظومه شمسی از خواب بیدار می شوید و این مکان ناشناخته، در دور دست های کهکشان قرار گرفته است. شما باید زنده بمانید و سفینه خود را با هر آنچه که پیدا می کنید، ارتقا دهید. این ارتقا کمک می کند که سفر خود را در کهکشان شروع کنید و حرکت به سمت سیاره های بیشتر و ناشناخته را پیش بگیرید. بازی شامل ملاقات با اسرار باستانی است و می توانید همچنان سرنوشت خود و بشریت را تحت تاثیر قرار دهید.

Out There Omega Edition The Alliance PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Out-There-Omega-Edition

بازی Out There شامل المان های بقا در محیطی بزرگ است و هر لحظه از جانب اشیای آسمانی در خطر قرار دارید. خطری که زندگی شما و سفینه را تهدید می کند و ترس می تواند این شخصیت تنها را در شرایط بسیار بدی قرار دهد. بازی شامل یک ماجراجویی حساب شده است و می توانید هر بار جنبه خاصی از کهکشان را جستجو کرده و جواب سوال های خود برسید. گرافیک بازی طنزآلود و فوق العاده دیدنی است و گویا با دست طراحی شده است. امکان بازی دوباره در بازی دیده می شود و هر بار می توانید المان های جدید را در بازی کشف کنید. بازی در خود هیچ صحنه اکشن و نبردی ندارد و تنها با مشخصات فضایی و هنری می تواند شمارا سرگرم کند. داستان اصلی بازی دارای ۴ انتها خواهد بود و هر بار کهکشان از منظری جدید به شما معرفی می شود. این داستان در جاهایی بسیار حماسی است و قدرت و گستردگی زیبای کهکشان راه شیری و منظومه شمسی را نشان می دهد.

info

Out There is an award-winning space exploration game blending roguelike, resource management and interactive fiction. You are an astronaut awaking from cryonics not in the solar system, but… out there… in a far and unknown place of the galaxy. In Out There, you will have to survive, tinkering your ship with what you can gather drifting in the void, and spot garden planets to refill your oxygen supply.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3)

Processor: Dual Core 2Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Hardware Accelerated Graphics with dedicated memory

Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or higher

Processor: Dual Core 4Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Hardware Accelerated Graphics with 1GB memory

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 27م ژانویه 2020 می باشد.

—————–

دانلود بازی Out There Omega Edition The Alliance-SiMPLEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو