دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

116

1398/11/9

17:03


داستان بازی Deus Ex Human Revolution در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex! داستان اصلی این عنوان، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند.

Deus Ex Human Revolution PC-FitGirl

دانلود-بازی-Deus-Ex-Human-Revolution

این کمپانی بزرگ که رییس آن فردی است به نام David Sarif، قصد در انجام تغییراتی روی روحیه و قوای بشر دارد و بیشتر قاصد است تا بشر را به واسطه ی ابزار مصنوعی آن زمان ، قوی و نامحدود جلوه دهد. داستان بازی از جایی شروع می شود که گروهی به سرکردگی فردی ناشناس ، به آزمایشگاه های تحقیقاتی کمپانی Sarif هجوم می آورند و در پی این حمله ی بی رحمانه ، Adam به شدت مجروح شده و پس از آنکه مدت بسیاری را در بیمارستان به سر برد، به فردی مریض و ناقص مبدل گشت و از آن پس کاری نداشت جز کشیدن سیگارو لم دادن روی صندلی مخصوصش!

پس از آنکه وضع و احوال Adam رو به راه شد ، بار دیگر به کمپانی بازگشت. پس از گذشت مدتی ، توطئه ای بزرگ علیه کمپانی صورت گرفت و Adam در میان افرادی که سعی به مقابله در برابر این توطئه داشتند، قرار گرفت. در طول بازی Deus Ex Human Revolution تمام هدف شما با Adam همین است و برای برملا کردن نقشه ها و دسیسه چینی های دشمنان ، باید به چند شهر مختلف سفر کنید و عاملان اصلی این توطئه را نابود سازید. شاید پیام کلی داستان Human Revolution این است که دنیا در حال رفتن به ناکجا آباد است!

گیم پلی بازی Deus Ex Human Revolution تنها بر اساس مود تک نفره یا Single Player بنا شده است. سازنده سعی دارد تا بیشتر تمرکز خود را روی ساخت این مود قرار دهد و آن را به نحو احسن پدید آورد. در ادامه به معرفی برخی قابلیت ها و ویژگی های مود Single Player خواهیم پرداخت. شاید نتوان این عنوان را یک بازی FPS و یا بازی نقش آفرینی کامل دانست. اگر Deus Ex: Human Revolution را بازی دو سبکی بدانیم درست تر است. گیم پلی بازی در یک نگاه بسیار تاکتیکی و داینامیک تر از بازی های هم سبک پدید آورده شده است. بازیکن قادر است با استفاده از چندین حالت بازی را انجام دهد که بهترین و جذاب ترین این حالت ها ، مخفی کاری است که در اینجا کارهای Adam شباهت بسیاری به اعمال Sam Fisher در سری بازی های Splinter Cell دارد و گویا از حرکات وی الهام گرفته شده است.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دو نسخه رسمی Deus Ex Human Revolution Complete Edition READNFO-PROPHET و Deus Ex Human Revolution Directors Cut RELOADED فشرده سازی شده است.
  • نسخه Complete Edition به ورژن v1.4.651.0/v1.4.66.0 آپدیت شده است. نسخه Director’s Cut به ورژن v2.0.66.0/Update 1 آپدیت شده است.
  • آپدیت مناسب نسخه Director’s Cut یعنی UPDATE 1 READNFO-CPY بر روی این نسخه اعمال شده است.
  • کیفیت صدا، تصویر و تکسچرها کاملا اوریجینال و بدون دستکاری هستند. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی فایل ها می باشند.
  • فایل انتخابی ویدیوهای ساخت بازی که در ریلیز Director’s Cut تعبیه شده اند، در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها قرار دارند.
  • شما می توانید نسخه Complete Edition یا نسخه Director’s Cut یا حتی هر دو نسخه را بر روی سیستم خود نصب کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد!
  • مدت زمان نصب باتوجه به قدرت سیستم شما، بین ۱۰ الی ۶۰دقیقه می باشد.
  • فضای مورد نیاز بعد از نصب بازی حداکثر ۳۵گیگابایت (اگر هر دو نسخه بازی را نصب کنید) و در هنگام نصب حدود ۴۱گیگابایت می باشد.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی (با احتساب VRAM) برای نصب این ریپک لازم است.
info

You play Adam Jensen, an ex-SWAT specialist who’s been handpicked to oversee the defensive needs of one of America’s most experimental biotechnology firms. Your job is to safeguard company secrets, but when a black ops team breaks in and kills the very scientists you were hired to protect, everything you thought you knew about your job changes.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

Processor: 2 GHz dual core

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8000 series or ATI Radeon HD 2000 series or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 17 GB available space

Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound device

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or Windows 8

Processor: AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD 5850

DirectX: Version 9.0c

Storage: 17 GB available space

Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound device

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution Twin Pack-FitGirl:

این نسخه، دارای هر دو ریلیز Complete Edition و Director’s Cut می باشد. توضیحات کامل در بخش ویژگی های نسخه فیت گرل گفته شده است.

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو