تعبیر خواب دست برای دیدن دست در حالت های مختلف

تعبیر خواب دست برای دیدن دست در حالت های مختلف


منبع: آرگا

154

1398/11/9

18:47


در این مطلب به معرفی تعبیر خواب دست از دیدگاه تعبیرگران مشهور پرداخته ایم، بنابراین برای بدست آوردن تعابیر صحیحی از خوابتان در ادامه این مقاله همراه شوید.

خواب دست از جمله رویا هایی است که تعابیر گوناگونی برای آن ذکر شده است. معبرانی مثل حضرت یوسف، شکستن دست در خواب را به معنای مصیبت تفسیر کرده اند و برخی معبران غربی همچون آنلی بیتون زشت بودن دست در خواب را به نشانه دچار شدن وی به فقر و تنگدستی می دانند.

تعبیر خواب دست ار دیدگاه های مختلف

انسانها در طول زندگی شان خواب های متعددی می بینند که برخی از آنها صادقانه بوده و نیاز به تعبیر دارد. در مطالب قبلی تا کنون تعبیر خواب کتاب، تعبیر خواب بادام و تعبیر خواب موی سر را به شما معرفی کرده ایم، اکنون در اینجا می توانید از تاویل رویای دست از دیدگاه های مختلف آگاهی پیدا کنید.

تعبیر خواب ابن سیرین

اگر در خواب ببینید که کف دستهایتان می لرزد، تعبیر آن شنیدن سخن تلخ و سخت است.

در صورتی که در خواب کف دستهایتان را به هم بمالید، به معنای جدا شدن از بستگان است، البته برخی نیز آن را به عروسی تعبیر می کنند.

دیدن دست در خواب

برخی معبران قطع شدن دست در خواب را به نشانه زندگی و معیشت خوب و خوش و نیز عمر طولانی می دانند، اما تفسیر آن از دیدگاه ابن سیرین بیانگر عدم توانایی وی در انجام کسب و کار و نرسیدن به خواسته هایش می باشد.

در صورتی که ببینید، پادشاه یا قاضی دست شما را قطع کرده است، تعبیر آن از دنیا رفتن برادر یا خواهر تان می باشد.

تعبیر خواب دست اگر خواب ببینید که در شهر شما، دو نفر را آورده اند که دست یک نفر از آنها را قطع کرده و دیگری را به دار می آویزند، به معنای آن است که حاکم شهرتان برکنار می شود و فرد دیگری جایگزینش خواهد شد.

در صورتی که در خواب دستان شما شُل شده باشد به معنای آن است که شریک یا برادرتان شما را از انجام فعالیتی باز داشته و نیز در کارهایتان اختلال ایجاد می کند.

اگر کسی خواب ببیند که دستش را با کارد بریده است، بیانگر عاشق شدن وی نسبت به شخصی است.

در صورتی که دستان شما در خواب به طور مادرزادی خشک شده باشد، تعبیر آن عدم توفیق در دادن صدقه و انجام کار خیر می باشد.

تفسیر خواب دست

تعبیر خواب دست اگر خواب ببینید که کف می زنید، تأویل آن ارتباط و دوستی با شخصی و یا ازدواج می باشد.

اگر در خواب ببینید، با یک دست، دست دیگرتان را باز می کنید، معنای آن ظلم و ستم کردن در کسب و کار می باشد.

در صورتی که خواب ببینید، دستتان درد می کند، نشانه آن است که به همسایه یا برادر خود ظلم و ستم می کنید، اگر هر دو دست شما بلرزد، تفسیر آن عاجز بودن و ناتوانی در کسب و کار می باشد.

تعبیر خواب امام صادق (ع)

دیدن کف دست در خواب بر ۶ وجه است :

  • سخاوتمندی و بخشندگی
  • مال و اموال
  • ریاست
  • فرزند
  • شجاعت و دلیری
  • ازدواج حرام با زن

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینید که دستتان بزرگتر و قوی شده است، بیانگر آن است که حال و روز فرزند، شریک و یا برادرتان بهتر و قدرتمندتر خواهد شد.

اگر خواب ببینید که دستتان قطع شده، در حالی که نمی دانید دست راست است یا چپ، معنای آن مرگ برادر، شریک یا فرزند می باشد.

اگر کسی خواب ببیند به هنگامی که دستش قطع می شود، در حال قرآن خواندن است، بیانگر آن است که دیگر گناه و معصیت نمی کند و در راه نیک و خیر قدم خواهد گذاشت.

اگر شخصی خواب ببیند که دست راستش را به دلیل انجام دادن گناهی بریده یا قطع کرده اند، نشانه آن است که شخصی دروغگو بوده و امانت دار نیست.

تعبیر خواب دست

اگر کسی ببیند که چپ دست شده و کارهایش را با دست چپ انجام می دهد، یعنی اینکه بیننده خواب کارهایش را به طور پنهانی و مخفیانه انجام می دهد و نیز به حاجتش می رسد به خصوص اینکه رویای جنگیدن با دست چپ را دیده باشید.

تعبیر خواب جابر مغربی

اگر کسی خواب ببیند که یک دستش دراز شده است، دلالت بر بهتر شدن حال و روزش دارد و اینکه توان و قدرت کافی برای رسیدن به خواسته اش داشته و به آنچه امید دارد، خواهد رسید.
اگر کسی در خواب ببیند که بر دستانش زنجیر بسته شده، بیانگر آن است که به اموال مردم دست درازی و تجاوز می کند و از حرام بودن آن نیز هراسی ندارد.
اگر کسی خواب ببیند که در دستانش غل دارد و بسته می باشد، به نشانه خساست و بخیل بودن بیننده خواب است.
همچنین در صورتی که پادشاه ظالمی بببیند که دستش در غل بوده و بسته می باشد، دلالت بر ناتوانی و کوتاهی دستش از انجام ظلم و ستم می باشد.

در صورتی که فردی خواب ببیند، پادشاه دست راست وی را قطع کرده است، به معنای آن است که از وی می خواهند تا قسم و سوگند بخورد اما او قسم دروغ می خورد.

در صورتی که ببینید در جنگ دستان کسی را بریده اید، بیانگر آن است که به واسطه سخنی تلخ و سخت به شخصی، بین شما جدایی می افتد.

تعبیر رویای دست

اگر کسی خواب ببیند که به تنهایی دست می زند و شادی می کند، تأویل آن دچار شدن به غم و اندوه است.

اگر کسی خواب ببیند که دستانش را دور گردنش حلقه زده یا پیچیده و یا بر آن چنبره زده است، یعنی در بیداری عمل نیک انجام می دهد و نماز و طاعت، حج و جهاد را به جا آورده و نیز خیرات می دهد.

در صورتی که شخصی خواب ببیند که بر روی هر دو دست خودش راه می رود، بیانگر آن است که به کارش اطمینان و اعتماد دارد، همچنین برخی معبران آن را به معنای بدست آوردن سود و منفعت از بستگان معنا می کنند.

در صورتی که ببینید، دستتان با شما سخن میی گوید، دلالت بر خوب شدن معاش و وضع معیشت شما می باشد.

 اگر کسی خواب ببیند، دستش را به بدن شخص زاهد و درستکاری منتقل کرده است، بیانگر هدایت شدنش از سوی خداوند است.
اگر خواب ببینید، دست خود را به بدن پادشاه انتقال داده اید، در صورتی که پادشاه شخص درستکار و دینداری بوده باشد، تعبیر خوابتان درستی و خیر در دین و ایمان بوده، اما اگر که بی دین و مفسد باشد، بیانگر فساد و شر در دین و ایمان می باشد.

تعبیر خواب اسماعیل اشعث

اگر کسی خواب ببیند که دست راستش خشک شده است، تفسیر آن از بین رفتن سلامتی اش می باشد.
اگر کسی در خواب دستش را به گردن شخص دیگری انداخته بود، در حالی که نمی دانست آن شخص زنده است یا مرده، تعبیر خواب دست وی به معنای طولانی شدن عمرش می باشد.

تاویل خواب دست

در صورتی که خواب ببینید، دستان شما مانند دست پادشاه شده است، معنای آن بدست آوردن بزرگی و پادشاهی می باشد.

 اگر کسی در خواب، دست فرد دیگری را گرفته باشد و دستش در دست وی باشد، اما نمی دانست که آن شخص زنده است یا مرده، بیانگر طولانی شدن عمرش است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو