بیوگرافی میترا رفیع و تصاویر جذابش با ژست های مختلف

بیوگرافی میترا رفیع و تصاویر جذابش با ژست های مختلف


منبع: آرگا

463

1398/11/9

21:35


میترا رفیع بازگر جوان و تازه کار ایرانی می باشد که درحال حاضر وی را در سریال از سرنوشت در نقش مه لقا که از شبکه دو صدا سیما پخش می شود می بینید. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر بیوگرافی میترا رفیع همراه با تصاویر جدید و جذاب وی آشنا بشوید.

میترا رفیع بازیگر و کارگردان جوان ۲۵ ساله کشورمان که این شب ها شاهد بازی او در سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان می باشید. میترا فعالیت خود را باتئاتر نمایشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز نمود و توانست در سال ۸۷ با بازی در تئاتر نقطه چین ساخت امیر حسین شفیعی در جشنواره فجر حضور پیدا کرد و جایزه بهترین بازیگر زن را در این جشنواره دریافت نمود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگی میترا رفیع بازیگر با استعداد همراه با تصاویر شخصی و کارنامه هنری وی آشنا شوید.

بیوگرافی میترا رفیع به همراه تصاویر زیبا و جذاب وی

میترا رفیع هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ که هم اکنون ۲۵ سال سن دارد در شهر تهران چشم به جهان گشود وی همچنین فارغ التحصیل مدرک لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشکده هنر تهران می باشد.

بیوگرافی میترا رفیع + تصاویر جدید

میترا از سال ۷۹ با حمایت و تشویق پدر و مادرش برای کار های هنری وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و توانست خیلی زود در حالی که ۱۲ سال سن داشت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران شود.

زندگینامه جالب میترا رفیع

عکس جدید و شیک میترا رفیع بازیگر ایرانی

زندگینامه میترا رفیع

عکس متفاوت و لاکچری میترا رفیع

عکس جدید + بیوگرافی میترا رفیع

در ادامه بیوگرافی میترا رفیع درباره افتخارات وی آمده که او در سال ۸۷ در سن ۱۴ سالگی جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر، سال ۸۵ جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران، سال ۹۱ جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی، سال ۹۲ جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را کسب نموده است.

زندگینامه کامل میترا رفیع

زندگینامه جامع میترا رفیع

شرح زندگی جالب میترا رفیع

سلفی زیبا و جالب میترا رفیع

گالری + بیوگرافی میترا رفیع

عکس و زندگینامه میترا رفیع

میترا رفیع برای دو تئاتر نمایشی به نام از این تاریکی و یک جوری مثل … کارگردانی نمود، که تئاتر یک جوری مثل…  را برای جشنواره پاکستان دعوت شد.

اولین تجربه بازیگری سینما میترا رفیع در سال ۹۷ با بازی در فیلم سینمایی کلمبوس به نویسندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی که وی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون هانیه توسلی، مجید صالحی، فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی، رایان علیمردانی، گیتی قاسمی، عرفان ابراهیمی نیز هم بازی بوده.

زندگینامه میترا رفیع و همسرش

گالری جدید و شیک میترا رفیع

زندگینامه کامل و خواندنی میترا رفیع

عکس لاکچری و قشنگ میترا رفیع

بیوگرافی میترا رفیع و همسرش

سپس در فیلم سینمایی من می ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی به ایفای نقش پرداخت و بلاخره میترا رفیع در سال ۹۸ برای بازی در سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان دعوت شد. میترا در این سریال توانست به شهرت زیادی را به دست بیاورد و همچنین طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. در سریال از سرنوشت بازیگرانی از جمله کامران تفتی، مهرداد فلاحتگر، لیلا بلوکات، فریبا نادری، مائده طماسبی، پوریا پورسرخ، علیرضا آرا، مجید واشقانی، مریم کاظمی، مرضیه موسوی، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مهدی صبایی و … نیز حضور داشتند.

زنرگینامه کامل و خواندنی میترا رفیع

وی هم اکنون مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است. شما عزیزان بعد از مطالعه بیوگرافی میترا رفیع می توانید از تعدادی از تصاویر زیبا جمع آوری شده وی را در این قسمت مشاهده نمایید.

تاریخچه زندگی میترا رفیع + تصاویر زیبا

عکس بازیگر جوان و موفق ایرانی

تصویر شیک + بیوگرافی میترا رفیع

میترا رفیع بازیگر سریال از سرنوشت در نقش مه لقا

زندگینامه جامع میترا رفیع

عکس پوریا پورسرخ، میترا رفیع، لیلا بلوکات

تاریخچه زندگی میترا رفیع

عکس میترا رفیع با پوشش متفاوت

کامل ترین بیوگرافی میترا رفیع

عکس با حال و جالب میترا رفیع

زندگینامه کامل و جالب میترا رفیع

چهره زیبا و دوست داشتنی میترا رفیع

زندگینامه خواندنی میترا رفیع

زندگینامه خواندنی میترا رفیع

عکس و بیوگرافی میترا رفیع

عکس جالب میترا رفیع

گالری شخصی و دیدنی میترا رفیع

عکس های زیبا و متفاوت میترا رفیع بازیگر کشورمان

تاریخچه زندگی جالب میترا رفیع

عکس خاص و متفاوت میترا رفیع

شرح حال کامل میترا رفیع

عکس جدید میترا رفیع بازیگز جوان کشورمان

تاریخچه زندگی جالب میترا رفیع وهمسرش

عکس متفاوت و جدید میترا رفیع

عکس شخصی و جالب میترا رفیع

سلفی زیبا و جالب میترا رفیع

بیوگرافی میترا رفیع + همسرش

عکس دوران کودکی میترا رفیع

زندگینامه کامل و جامع میترا رفیع

امیدواریم در این مطلب با خواندن زندگینامه میترا رفیع بازیگر جوان ایرانی و از تماشای تصاویر زیبا و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو