مدل های تخت نوزاد کنار مادر با چند طرح ساده و شیک

مدل های تخت نوزاد کنار مادر با چند طرح ساده و شیک


منبع: دکوراسیون

774

1398/11/9

21:45


تخت نوزاد کنار مادر

همه پدر و مادرها با نزدیک شدن به تولد نوزادشان به فکر تهیه وسایل ضروری و سرویس خواب برای او می افتند و با توجه به اینکه نوزادان سال های اولیه زندگی شان را در اتاق پدر و مادر سپری می کنند از این رو تهیه تختی که در کنار پدر و مادر برای نوزاد قرار بگیرد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

مدل تخت نوزاد کنار مادر با طرح های شیک

تختخواب نوزاد در کنار مادر در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و این تختخواب ها به گونه ای ساخته شده اند که به تختخواب مادر به راحتی متصل می شوند همچنین در طراحی این مدل تختخواب نوزاد از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و … استفاده می شود.

تخت نوزاد کنار مادر

طرح های تختخواب نوزادی کنار مادر

امروزه علاوه بر اینکه پدر و مادرها برای اتاق نوزادان سرویس خواب نوزاد را تهیه می کنند برای راحتی بیشتر خود و فرزندشان تختخواب های کنار تختخواب مادر را نیز تهیه می نمایند تا بتوانند در هنگام خواب از نوزاد خود مراقب بهتری داشته باشند و علاوه بر این در هنگام نیاز نوزاد به مادر ، وی بتواند در طول مدت زمان کوتاهی خودش را به فرزندش برساند.

تختخواب های نوزاد کنار مادر به گونه ای ساخته می شوند که هم سطح تختخواب مادر باشند همچنین این طرح تختخواب ها باید دارای کناره های محکمی باشند تا از غلت زدن مادر روی نوزاد جلوگیری می کنند.

اجرای دکوراسیون داخلی

تختخواب شیک نوزاد کنار مادر

تخت خواب ام دی اف نوزاد

تخت خواب نوزاد

مدل تخت نوزاد کنار مادر

تختخواب شیک نوزادی

تختخواب زیبا نوزادی

تختخواب ساده نوزاد

تخت خواب زیبا برای نوزاد

تختخواب شیک نوزادی

تخت نوزاد کنار مادر

تخت خواب شیک نوزاد در کنار مادر

تخت خواب نوزاد

رنگ تختخواب های نوزادی کنار مادر بهتر است همرنگ با تختخواب مادر انتخاب شوند تا دکوراسیون اتاق خواب شما زیباتر به نظر برسد. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب این طرح تخت ها بهتر است روتختی و لحاف نوزادی نرم و مناسبی را تهیه نمایید و روتختی را در کف تختخواب پهن نمایید تا نوزاد شما در هنگام خواب آرامش بیشتری داشته باشد. برای جذابیت بیشتر طرح تختخواب بهتر است رنگ روتختی خود را با روتختی و لحاف نوزاد ست نمایید.

تختخواب های نوزادی در ابعاد مختلف ساخته می شوند همچنین این طرح تختخواب ها دارای پایه هایی هستند که اغلب پایه های آن ها متحرک می باشد و شما می توانید تختخواب را به راحتی جابجا نمایید.

تخت نوزاد

تختخواب ام دی اف نوزادی

تختخواب زیبا و ساده نوزادی

تختخواب زیبا و ساده نوزادی

طرح تخت نوزادی

تختخواب ساده و زیبا نوزادی

تختخواب پایه دار نوزادی

طرح تخت نوزاد

تختخواب برای نوزاد

تختخواب سفید نوزادی

تختخواب ام دی اف نوزادی

تختخواب شیک نوزادی

در این مطلب با انواع طرح های تختخواب نوزاد کنار مادر آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تختخوابی شیک و بی نظیر را برای فرزند خود انتخاب نمایید و آرامش و امنیت را برای او به ارمغان بیاورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو