بهترین لباس و جواهرات سلبریتی های در کن ۲۰۱۹

بهترین لباس و جواهرات سلبریتی های در کن ۲۰۱۹


926

1398/3/28

14:55


مروری بر جشنواره کن ۲۰۱۹

هفتاد و دومین جشنواره سینمایی کن فرانسه از چهاردهم تا بیست و پنجم ماه MAY برگزار شد و الخاندرو گونسالس ایتاریتو مکزیمی،  رئیس هیات داوران بود.  فیلم مرده ها نمی میرند با حضور گلشیفته فراهانی، جشنواره را افتتاح کرد. گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی دارد به زیبا ترین استایل سلبریتی ها در مراسم فرش قرمز این رویداد تا با طرح و برند ها آشنا شویم.

با ما همراه باشید.

حتما ببینید: بهترین لباس سلبریتی ها در اسکار ۲۰۱۹

مد گردی در جشنواره کن ۲۰۱۹ فرانسه

لباس  گلشیفته فراهانی در مراسم امسال، با استقبال ایرانیان و برخی از مجلات مد روبرو شد.  گلشیفته  امسال در فرش قرمز فیلم THE DEAD DON’T LIE حاضر شده بود و پیراهنی از کلکسیون کوتور ژیوانشی بر تن داشت. جواهرات او نیز از کالکشن MAGNITUDE از برند کارتیه است. او عادت دارد که اکسسوری های کمی را با لباس مجلسی ست کند. گردن بند گلشیفته فراهانی در این استایل، از دو اوپال سیاه استرالیایی تشکیل شده بود که زمرد کلمبیایی و الماس های خوش تراش، آن را همراهی می کرد. گلشیفته فراهانی، ۶.۳ میلیون فالور در اینستاگرام دارد.

مد گردی در جشنواره کن ۲۰۱۹ فرانسه

در ادامه، شما شاهد چند استایل شیک از ال فنینگ هستید. او با شوپارد همکاری دارد که یکی از اسپانسر های جشنواره کن نیز محسوب می شود. رنگ مو با رنگ  لباس در استایل بسیاری از سلبریتی ها، همراهی خوبی دارد.

حتما بخوانید : سلبریتی (celebrity) کیست ؟

سوپر مدل معروف فرشتگان ویکتوریا سکرت در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در عکس بالا، سوپر مدل معروف فرشتگان ویکتوریا سکرت و خواهر جی جی حدید را مشاهده می کنید. بلا حدید (BELLA HADID) در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ فرانسه، برای نمایش فیلم ROCKETMAN حضور یافت و جدید ترین محصول اوت کوتور کریستین دیور را بر تن داشت. لباسی بلند با یقه دکلته که تناسب خوبی با اندام وی دارد)

حتما ببینید: محرمانه های فرشتگان ویکتوریا سکرت

پریانکا چوپرا در جشنواره کن ۲۰۱۹

(اگر به دنبال الگویی شیک برای لباس های مجلسی چهار فصل هستید، انتخاب هوشمندانه پریانکا چوپرا، عروس محبوب سال ۲۰۱۸ میلادی را در نظر داشته باشید. PRIYANKA CHOPRA برای اکران فیلم راکتمن در جشنواره  کن فرانسه حضور یافت و جامه بلند مشکی یقه دکلته ظریف کاری شده با پولک های درخشان قرمز  رنگ و جواهراتی از برند CHOPARD را در این عکس به نمایش گذاشت. مدل مو پریانکا و نوع آرایش، ارتباط خوبی با میمیک چهره و طرح لباس دارد که نشان از هوشمندی استایلیست چوپرا در این نمایش است)

لباس جولان مور در جشنواره کن ۲۰۱۹

(باز هم طرحی در زمان اکران فیلم ROCKETMAN در کن ۲۰۱۹.  مدل پوشیده بلند جولان مور (JULIANNE MOORE) را شاهد هستیم که لباس نقره ای درخشان و جذابی که با شنل صورتی رنگ بلند دنباله دار ست شده است را به نمایش گذاشت. طراح این لباس نامشخص است)

 لباس اوا لونگوریا در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این تصویر، جدید ترین مدل لباس اوا لونگوریا (EVE LONGORIA) در جشنواره کن ۲۰۱۹ را مشاهده می کنیم که جامه سفید رنگ یکسره را بر تن دارد و با پولک های نقره ای تزیین شده است. یقه V، تناسب خوبی با اندام اوا دارد.  در طراحی لباس های شبک  مجلسی،  طرح یقه و آستین بسیار اهمیت دارد.  مخصوصا برای بانوان به نسبت کوتاه قامت)

 لباسی از اوا هرزیگووا در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این طرح،  شاهد لباسی از اوا هرزیگووا (EVA  HERZIGOVA) از جمله سلبریتی های کم تر شناخته شده برای جامعه ایران هستیم که در مراسم فرش قرمز جشنواره کن جهت اکران فیلم راکتمن حضور یافت.  لباس پولک دار و ظریف کاری شده رنگارنگ وی، یقه بسته  و آستین بلند بوده و با چکمه های چرم مشکی ساق کوتاه و جوراب درخشانی ست شده است)

 لباس شایلین وودولی در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس، لباسی جذاب و با طرحی جالب و کم تر دیده شده از شایلین وودولی (SHAILENE WOODLEY) در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ را مشاهده می کنیم که اوت کوتور دوست داشتنی مشکی از CHRISTIAN DIOR HAUTE COUTURE را بر تن داشت و با کفش پاشنه بلند همین برند با همین رنگ، ست شده است. تاکسیدو مشکی او با یقه برگردان سفید، چاک بالای زانو دارد که جلوه استایل را افزایش داده است)

 لباس تیلور هیل در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس، باز هم طرحی سفید رنگ را از سلبریتی  های فرش قرمز  جشنواره کن فرانسه شاهد هستیم. باز هم مدلی از فرشتگان ویکتوریا سکرت. تیلور هیل (TAYLOR HILL)‌ مدل صاحب نام سال های اخیر، در  مراسم اکران فیلم راکتمن، جامه سفید رنگ پر تور و ظریف کاری شده بدون آستین و بلندی که با طرح های گل دار دیزاین شده است را بر تن داشت. نام برند او اعلام نشد)

 لباس پرایا لوندبرگ در جشنواره کن ۲۰۱۹

(لباس قرمز رنگ نسبتا ساده و شیکی که در بالا مشاهده می کنیم، پرایا لوندبرگ (PRAYA LUNDBERG) در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ بر تن داشت که محصولی از برند ورساچه بوده و الگویی از طرح های ELIZABETH HURLEY محسوب می شود. او نیز در مراسم اکران فیلم راکتمن حاضر شد. انتخاب لباس رنگ قرمز باید تناسب خوبی با مدل و رنگ مو و رنگ پوست فردی باشد که آن را بر تن می کند.  به نوع کفشی که وی برای ست کردن این لباس با چاک بالای زانو سمت راست انتخاب کرده، توجه کنید)

دیتا ون تیس در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس، شاهد لباس مشکی رنگ بلند دنباله دار زیبا از دیتا ون تیس (DITA VON TEESE)‌هستیم که با تور و خز، دیزاین شده و با پارچه توی درشت بافت (FISHNET) ترکیبی شایسته را در تعادل با قامت و وزن و استایل خانم دیتا به ارمغان آورده است. پاشنه کفش مدل سنجاق چوبی (STILETTO HEELS) و گردن بند یقه ای چسبان جواهراتی، تکمیل کننده استایل بانون دیتا در این طرح است)

 لباس جذاب سلنا گومز در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس،  شاهد طرحی از کالکشن های لباس جذاب سلنا گومز،  ملکه اینستاگرام و دارنده پر بیینده صفحه در این شبکه هستیم. دوپیس سفید رنگ بدون آستین یقه  دکلته که با جواهراتی از بولگاری ست شده است، انتخاب او برای حضور در مراسم کن امسال بود.  این طرح، جدید ترین محصول از برند LOUIS VITTON است)

ELLE FANNING در جشنواره کن ۲۰۱۹

(تناسب و تعادل در طراحی استایل و لباس را در این عکس که ELLE FANNING بیست و یک ساله را به نمایش می گذارد، شاهد هستیم. او در کنار  کارگرداان لهستانی و عضو هیات داوران جشنواره کن ۲۰۱۹ میلادی دیده می شود.  پائول پالیکووسکی، الیه فانینگ را همراهی کرده است. ایشان، لباس هلویی رنگ از برند گوچی را بر تن دارد. به کارکرد اکسسوری روی کمر ایشان توجه کنید که چگونه شکست رنگی را به ارمغان آورده و تنالیته خوبی برای همراهی با رنگ این لباس  پوشیده دوست داشتنی دارد)

 تیلدا سوینتون در جشنواره کن ۲۰۱۹

(خانم تیلدا سوینتون (TILDA SWINTON) لباس بلند و پوشیده نقره ای رنگ از برند هایدر آکرمن (HAIDER ACKERMANN) را بر تن دارد)

لباس CHLOE SEVIGNY در جشنواره کن ۲۰۱۹

(خانم CHLOE SEVIGNY هنرپیشه آمریکایی است که لباس مشکی  رنگ چاک دار  روی زانو از برند MUGLER را در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ بر تن داشت و طرح زیبایی برای بانوان مشکل پسند شیک پوست برای استایل های شب جذاب در نیمه اول سال محسوب می شود)

لباس جولیان مور در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس شاهد دو لباس سبز رنگ بلند یقه باز از جولیان مور (JULLIANNE MOORE) و لباس مشکی رنگ از رئیس برند CHOPARD، خانم کارولین شفل (CAROLINE SCHEUFELE)‌ در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ هستیم که جواهرات گران قیمتی را با این لباس ها ست کرده اند)

لباس اوا لونگوریا در جشنواره کن ۲۰۱۹

(هنرپیشه مطرح این سال ها (اوا لونگوریا) باز هم با ترکیبی شایسته در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ فرانسه ظاهر شد. لباس یقه دکلته چاک دار و دنباله دار او، می تواند گزینه ای جذاب برای ساقدوش عروس و هم چنین الگویی برای بانوان شیک پوش در پارتی  ها و مراسم رسمی باشد. نوع طراحی یقه و سینه بند، درس های خوبی برای طراحان لباس دارد)

استایل ساده از شارلوت گاینسبورگ در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس،  استایل ساده از شارلوت گاینسبورگ  (CHARLOTTE GAINSBOURG)، هنرپیشه و خواننده فرانسوی را مشاهده می کنید که با لباس تک شانه سفید و مشکی طرح زبرا (ZEBRA) را با کفش های پاشنه بلند رو باز مشکی رنگ و جوراب شلواری ست کرده است)

هنرپیشه چینی در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس، شاهد طرحی از هنرپیشه چینی، GONG LI را مشاهده می کنیم.  او با فیلم WOMEN IN MOTION PRIZE در مراسم حاضر شده بود)

مدل فرانسوی خانم کارولین مایگریت در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس، لباس ساده بلند مشکی و طلایی از مدل فرانسوی خانم کارولین مایگریت (CAROLINE DE MAIGRET) را در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ مشاهده می کنیم که طرحی از CHANEL را بر تن دارد)

لباس های خیلی شیک در جشنواره کن ۲۰۱۹

(یکی  از لباس های خیلی شیک مراسم فرش قرمز جشنواره کن فرانسه را بر تن ROMEE STRIJD شاهد هستیم. مدل بیست و سه ساله  که لباس دهه نود ابریشمی که با چاک در وسط،  طرح زیبایی را به ان داده است بر تن کرد. )

لباس بلند دنباله دار BARBARA MEIER در جشنواره کن ۲۰۱۹

(لباس بلند دنباله دار BARBARA MEIER مدل آلمانی را ZIAD NAKAD طراحی کرده  است)

 خانم کارلا برونی در جشنواره کن ۲۰۱۹

(خانم کارلا برونی، همسر سابق رییس جمهور قبلی فرانسه به عنوان سوپرمدل مطرح اروپایی با جامه تک شانه آبی خوش  رنگی  از برند CELINE در جشنواره کن امسال حضور یافت)

مدل مطرح ویکتوریا سکرت در جشنواره کن ۲۰۱۹

(لباس قرمز رنگ خاص سوپر مدل مطرح ویکتوریا سکرت را در در فرش قرمز جشنواره کن امسال مشاهده می کنید. الساندرو آمبروسیو (ALESSANDRA AMBROSIO)‌ در این عکس،  لباس قرمز رنگ که با طرح دور گردن مهار شده است، با کفش پاشنه بلند طلایی رنگ از برند GIUSEPPE ZANOTTI ست شده است)

هنرپیشه فرانسوی در جشنواره کن ۲۰۱۹

(هنرپیشه فرانسوی ELLE FANNING  را در این عکس مشاهده می کنیم که طراحی گل دار بلند و دنباله دار شیک از برندVALENTINO  ایتالیا بر تن دارد)

لباس آرایا هارگاته در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس،  آرایا هارگاته (ARAYA HARGATE) را در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ مشاهده می کنیم که طرحی شیک و منحصر به فرد از برندRALPH AND RUSSO را بر تن داشت)

 آمبره هردملکه هالیوود را در فرش قرمز کن ۲۰۱۹

(تصویری از آمبر هرد (AMBER HEARD)، ملکه هالیوود را در فرش قرمز کن ۲۰۱۹ میلادی شاهد هستیم  که لباسی درخشان و پر پولک بلند از برند LOUIS VITTON بر تن دارد. او، با کمربند قهوه ای ضخیم، شکست رنگ فوق العاده ای را در این استایل به نمایش می گذارد)

استایل سلنا گومز در جشنواره کن ۲۰۱۹

(سلنا گومز در این عکس، لباس آبی رنگ از برند شانل را بر تن دارد که با گوشواره هایی از برند MESSIKA ست شده است. )

خانم CHLOE SEVIGNY هنرپیشه آمریکایی در جشنواره کن ۲۰۱۹

(خانم CHLOE SEVIGNY هنرپیشه آمریکایی است که لباس سفید رنگی را را زیر یک جامه مشکی رنگ از برند LOEWE در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ بر تن دارد. رژ قرمز او، تناسب خوبی با این رنگ استایل مجلسی دارد)

 استایلی از جولیان مور در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس، باز هم  استایلی از جولیان مور را شاهد هستیم که برای نمایش فیلم LES MISERABLES با طرح لباس مشکی رنگ  کلاسیک در جشنواره کن امسال  حضور یافت)

 دکلته ساده از NADINE LABAKI در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس، شاهد لباس مشکی رنگ یقه دکلته ساده  از  NADINE LABAKI  رئیس بخش UN هیات داوران جشنواره کن ۲۰۱۹ هستیم)

 لباس سفید رنگ JING TIAN در جشنواره کن ۲۰۱۹

(در این عکس، لباس سفید رنگ JING  TIAN را که برای  اکران فیلم LES  MISERABLES بر تن کرده  بود را شاهد هستیم)

استایل ESTELLE LEFEBURE در جشنواره کن ۲۰۱۹

(لباس مشکی و سفید تور داری که ESTELLE LEFEBURE‌ در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۱۹ بر تن  کرده است، محصولی از برند TANINA COUTURE است)

فیلم های بخش مسابقه اصلی جشنواره کن ۲۰۱۹

اگر قصد دانلود و تماشای فیلم های راه یافته به بخش مسابقه اصلی این رویداد را دارید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • فیلم THE DEAD DON’T LIE از جیم جارموش محصول آمریکا
  • فیلم DOLOR Y GLORIA از پدرو آمودوار از اسپانیا
  • فیلم IL TRADITORE از مارکو بلوکیو محصول ایتالیا
  • فیلم انگل از بونگ جون-هو محصول کره جنوبی
  • فیلم دریاچه غاز وحشی از دیائو یینان از چین
  • فیلم LE JEUNE AGMED از برادران داردن، محصولی از بلژیک
  • فیلم ROUBAIX, UNE LUMIERE از ارنو دپلشن محصولی از فرانسه
  • فیلم آتلانتیک از ماتی دیوپ محصولی از فرانسه
  • فیلم ماتیاس و ماکسیم از زاویه دولان محصول کانادا
  • فیلم LITTLE JOE از جسیکا هاسنر محصولی از اتریش و آلمان
  • فیلم SORRY ME MISSED YOU از کن لوچ محصولی از بریتانیا
  • فیلم LES MIDERABLE از لاج لی محصولی از فرانسه
  • فیلم A HIDDEN LIFE از ترنس مالیک محصولی از آمریکا
  • فیلم BACURAU از کلبر  مندونسا فیلیو محصولی از برزیل
  • فیلم GOMERA از کونلیو پورمبوی محصولی از رومانی و فرانسه
  • فیلم FRANKIE محصولی از آیرا ساکس از فرانسه
  • فیلم PORTRAIT DE LA JEUNE FILLE EN FEU‌ از سلین سیاما محصولی از فارنسه
  • فیلم IT MUST BE HEAVEN از سلین سیاما محصول فرانسه
  • فیلم SIBYLY از ژوستین تریه محصولی از فرانسه
  • فیلم MEKTOUB, MY LOVE: INTERMEZZO اثر عبداللطیف کشیش از فرانسه
  • فیلم ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD اثری از کونتین تارانتینو از ایالات متحده آمریکا

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره ده ها طرح و استایل لباس سلبریتی ها در رویداد جشنواره کن ۲۰۱۹ دارید، نظرات و دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو