دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت و راهکار طلایی پیشگامان

دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت و راهکار طلایی پیشگامان


منبع: روزیاتو

319

1398/11/11

13:44


زود تمام شدن حجم اینترنت

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کاربران زیادی از تمام شدن سریع حجم اینترنت خود گله‌مند هستند. دلایل متفاوتی برای مصرف حجم اینترنت بدون اطلاع کاربران وجود دارد که با اطلاع از آنها می‌توان تا حدودی مصرف حجم اینترنت را مدیریت کرد.

یکی از دلایل را می‌توان آپدیت خودکار نرم افزارهای کامپیوتر و اپلیکیشن‌های گوشی دانست.

برای جلوگیری از مصرف حجم اینترنت به دلیل آپدیت‌های ناخواسته حتما گزینه آپدیت خودکار نرم افزارهایی مثل فایرفاکس، بازار، سرویس‌های گوگل و …  را در کامپیوتر و تلفن همراه غیر فعال کنید.

دلیل دیگر می‌تواند دانلودهای خودکار عکس، فیلم و سایر مدیا ها به وسیله اپ‌های چت باشد.

در تمامی اپلیکیشن‌های چت قابلیت غیرفعال کردن دانلود خودکار وجود دارد. با غیرفعال کردن این گزینه حجم اینترنت شما جهت دانلود و مشاهده مدیاهای ناخواسته اتلاف نخواهد شد. همچنین در برخی از این اپلیکیشن‌ها امکان محدود کردن حجم و فضای اشغال شده از سیستم شما نیز به صورت جزئی‌تر وجود دارد.

زود تمام شدن حجم اینترنت

دانلودهای خودکار سیستم عامل

علاوه بر موارد دیگر مانند دانلودهای خودکار سیستم عامل کامپیوتر و یا تلفن همراه، بازی های آنلاین، آپدیت خودکار آنتی ویروس‌ها، تماس‌های آنلاین و چت‌های تصویری و … ، عدم اطلاع از ترافیک تفکیک شده داخلی و بین‌الملل را می‌توان یکی از مهمترین دلایل سریع تمام شدن حجم اینترنت دانست.

شما به عنوان استفاده کننده روزانه اینترنت ، حتما هنگام انتخاب سرویس اینترنت خود زیاد شنیده‌ و یا دیده‌اید که سرویس اینترنت معرفی شده شامل دو بخش ترافیک بین‌الملل و داخلی می‌شود که روش محاسبه این ترافیک‌ها برای استفاده‌های مختلف مجزا است! در بسیاری از طرح های تبلیغاتی نیز برای جذب بیشتر مشتری، ابتدا ترافیک داخلی که از لحاظ عددی بیشتر است را با هدف جلب توجه مشتریان به آنها معرفی می‌کنند.

درنتیجه یکی از مهم‌ترین دلایل سریع تمام شدن حجم اینترنت را می‌توان عدم اطلاع از ترافیک تفکیک شده داخلی و بین‌الملل به‌خصوص هنگام انتخاب و خرید سرویس دانست.

ذکر این نکته لازم است که شما فقط در مواقعی می توانید از ترافیک داخلی استفاده کنید که سرور سایت یا اپلیکیشن مورد نظر در داخل ایران باشد. تنها در این صورت می‌توانید از امتیاز ۲ یا ۳ برابر بودن ترافیک داخلی بهره‌مند شوید.

اما نکته مهم این است که شما در مصرف روزانه اینترنت در بیشتر مواقع از حجم بین‌الملل استفاده می‌کنید! با استفاده از گوگل، اینستاگرام، واتساپ و… در همه این قبیل اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها به دلیل اینکه در سرورهای خارج از ایران هستند از ترافیک بین‌الملل شما استفاده می‌شود.

نتیجه کاملا واضح و روشن است!! با تصور بین‌الملل بودن حجمی که خریداری کرده‌اید یا با عدم اطلاع از بین‌الملل بودن ترافیک سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، از آن‌ها استفاده می‌کنید و خیلی سریع ترافیک اینترنت خود را تمام شده می‌بینید!

شرکت پیشگامان با ارائه سرویسی با حجم ۵۰۰۰ گیگ اینترنت بین‌الملل، نگرانی شما را از تمام شدن حجم اینترنت کاملا برطرف خواهد کرد. نکته مهم دیگر حجم ترافیک داخلی این سرویس است که برخلاف سایر شرکت‌ها ۳ برابر است! یعنی ۱۵۰۰۰ گیگ ترافیک داخلی که با خیال راحت می توانید از سایت های سرور ایران فیلم تماشا کنید ، موزیک دانلود کنید و …

با خرید سرویس ۵۰۰۰ گیگ پیشگامان با اطمینان از بین‌الملل بودن تمام این ۵۰۰۰ گیگ بدون نیاز به بررسی و تماس بیشتر می‌توانید بلافاصله، با یک کلیک آنلاین خرید کنید.

پیشگامان با ارائه تخفیف قابل توجه برای ۶ ماه سرویس ۵۰۰۰ گیگ اینترنت بین‌الملل با نصب و راه‌ اندازی رایگان را معرفی کرده که با این سرویس مطمئن باشید :

دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت و راهکار طلایی پیشگامان3

پس برای ۶ ماه اینترنتی بدون هیچگونه محدودیت را دارید. سرویس دهی در سراسر ایران است و شما از هر نقطه در ایران می‌توانید این سرویس را خریداری کنید.

جهت دریافت سرویس می‌توانید با کلیک بر روی اینجا به‌صورت آنلاین خریداری کرده یا اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با این سرویس یا سرویس‌های دیگر دارید با شماره سراسری ۱۵۷۷ تماس بگیرید.

دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت و راهکار طلایی پیشگامان

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو