پوستر جدیدی از انیمیشن Frozen 2 منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

525

1398/3/28

17:09


پوستر جدیدی از انیمیشن Frozen 2 منتشر شد

به تازگی والت دیزنی پوستر بین المللی جدیدی از انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) منتشر کرده که در آن تمامی شخصیت‌های اصلی داستان حضور دارند.

در هفته گذشته شاهد انتشار اولین تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) بودیم. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی بودیم و تا حدودی با داستان کلی این انیمیشن آشنا شدیم. حال در تازه ترین اخبار پوستر جدیدی از این انیمیشن منتشر شده که در آن شاهد تمامی شخصیت‌های اصلی این انیمیشن از جمله آنا، السا و اولاف هستیم که قرار است ماجراجویی مشترکی را تجربه کنند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Frozen 2، السا چرا با قدرت‌هایی جادویی متولد شده است؟ در انیمیشن فروزن 2 قرار است به ریشه قدرت السا پرداخته شود که این قدرت باعث تهدید پادشاهی او شده و حال السا به‌همراه آنا، کریستف، اولاف و اسون به یک ماجراجویی خطرناک و خاطره‌انگیز قدم خواهد گذاشت.

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. انیمیشن Frozen 2 در تاریخ 22 نوامبر 2019 (1 آذر 1398) اکران می شود. انیمیشن Frozen در سال 2013 به روی پرده‌ سینما ها رفت و در نهایت توانست 1 میلیارد و 200 میلیون دلار بفروشد. شما برای دانلود فیلم Frozen می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو