ساخت سری جدید از فیلم Hunger Games تایید شد

منبع: بلاکس آپ

259

1398/3/28

17:09


ساخت سری جدید از فیلم Hunger Games تایید شد

مدتی بود که اعلام شد رمان پیش درآمدی از مجموعه فیلم Hunger Games (هانگر گیمز) نوشته خواهد شد، حال کمپانی لاینزگیت (سازنده سری فیلم هانگر گیمز) گفته که تصمیم دارد فیلمی براساس آن بسازد. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی رمان پیش درآمد Hunger Games (هانگر گیمز) توسط نویسنده و خالق مجموعه تایید شده که از هم‌ اکنون لاینزگیت تلاش برای ساخت فیلمی براساس آن را آغاز کرده است. سوزان کالینز، نویسنده رمان‌ های سه‌ گانه هانگر گیمز، اخیرا اعلام کرده که او در حال کار روی رمان جدید این مجموعه که در واقع رمان پیش درآمد آن محسوب می‌شود، است و این رمان بدون نام قرار است در ماه می 2020 (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۹) منتشر شود. رمان جدید Hunger Games قرار است در 64 سال پیش از اتفاقات رمان‌ های اصلی جریان داشته باشد که تمرکز آن روی دهمین دوره از مسابقات هانگر گیمز و گروهی که تلاش می‌کنند از آن زنده خارج شوند، خواهد بود. اطلاعات بیشتری از این رمان در دسترس نیست، اما جو دریک، رئیس بخش فیلم لاینگزیت از علاقه این کمپانی برای دریافت حق ساخت و تولید فیلمی براساس رمان پیش درآمد Hunger Games خبر داده است. او در بیانیه منتشر شده لاینگزیت گفت:

از آنجایی که افتخار می‌کنیم که خانه فیلم‌های مجموعه هانگر گیمز هستیم، ما بی‌صبرانه در انتظار انتشار کتاب بعدی سوزان خواهیم بود. ما در طول فرآیند نوشتن کتاب با او ارتباط برقرار کرده‌ایم و منتظر ادامه همکاری با او در فیلم این کتاب هستیم.

قسمت اول فیلم سینمایی The Hunger Games (هانگر گیمز) در سال 2012 اکران شده است و توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. بعد از آن قسمت های بعدی نیز اکران شدند و در مجموع چهارم فیلم ساخته شد که این چهار فیلم براساس 3 رمان تولید شده بود. چهار فیلمی که بر روی پرده رفت، در مجموع 3 میلیارد دلار فروش کردند. جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هارلسون، الیزابت بنکس، جولیان مور و ناتالی دورمر، دیگر بازیگرانی بودند که در مجموعه فیلم The Hunger Games شاهد نقش آفرینی آن‌ها بودیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو