خلاصه داستان موضوع و بازیگران فیلم من می ترسم +تیزرها تصاویر و معرفی

منبع: آریا پیکس

273

1398/11/12

14:01


خلاصه داستان و بازیگران فیلم من می ترسم

فیلم من می ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی یکی از فیلم هایی است که در جشنواره فیلم فجر 98 حضور دارد و اولین نمایش آن در این جشنواره اتفاق می افتد. ما در این بخش از آریا پیکس به معرفی و داستان موضوع و عوامل و بازیگران فیلم من می ترسم می پردازیم.

معرفی فیلم من می ترسم

من می‌ترسم فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

داستان فیلم من می ترسم

در خلاصه داستان، چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: «بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه… ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم».

داستان و موضوع فیلم من می ترسم

بازیگران فیلم من می ترسم

بازیگران : الناز شاکردوست / پوریا رحیمی‌سام / امیرجعفری /  ستاره پسیانی / مهران احمدی / پیام یزدانی //مجید جعفری

در مورد بهنام بهزادی کارگردان فیلم

بهزادی پیش از این فیلم‌های «تنها دوبار زندگی می‌کنیم»، «قاعده تصادف» (حاضر در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر) و «وارونگی» (حاضر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر) را کارگردانی کرده است.

بهزادی یکی از کارگردان‌هایی است که آثارش پس از حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی جایزه‌های متعددی دریافت کرده است.

بازیگران فیلم من می ترسم | الناز شاکردوست و امیر جعفری

عوامل فیلم من می ترسم

نویسنده و کارگردان:بهنام بهزادی، مدیر فیلم برداری:امین جعفری،طراح صحنه و لباس:آیدین ظریف،طراح گریم:مهرداد میرکیانی،صدابردار:مهدی صالح کرمانی،دستیار کارگردان:چاوش هنرآموز،برنامه ریزان:فاطمه زیوری/ مجید فاضلی، منشی صحنه:مریم شقاقی،عکاس:آناهید داوری، طراح گرافیک:مجید کاشانی، فیلم بردار پشت صحنه:مهدی شهسوار، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیر تولید:حسین بشگرد،مدیر تدارکات:سجاد نوری، دستیار تهیه:احمدرضا بهزادی، جانشین تهیه کننده:شاهین سخایی وسرمایه گذار و تهیه کننده:بهنام بهزادی.


تیزرها و آنونس ها :

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو