میزبانی به سبک شبنم قلی خانی در شام ایرانی

میزبانی به سبک شبنم قلی خانی در شام ایرانی


منبع: نمناک

788

1398/11/12

15:07


بازیگران زن در گروه اول مسابقه شام ایرانی مهمان شبنم قلی خانی شدند و لباس های سنتی ایرانی را به تن کردند.

شب متفاوت بازیگران در شام ایرانی

مسابقه شام ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب برای پخش در شبکه نمایش خانگی در حال ضبط است و دو گروه بازیگران آقا و خانم تابحال مقابل دوربین رفته اند.

بازیگران خانم در گروه اول این مسابقه مهمان شبنم قلی خانی شدند و با لباس های سنتی مناطق مختلف ایران شبی متفاوت را در منزل خانم بازیگر سپری کردند.

در این گروه از مسابقه شام ایرانی شبنم قلی خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد و گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

بازیگران شام ایرانی

بازیگران زیادی در این فصل از مسابقه شام ایرانی حضور دارند که برخی از هنرمندان مانند :آشا محرابی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، شبنم قلی خانی، سیما تیرانداز، نگین معتضدی، مارال فرجاد، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، سامان گوران، سید جواد هاشمی، علیرضا خمسه، حامد آهنگی، امره تتیکل از ترکیه، ژولیا قیزی از کشور آذربایجان و اناهیت گوراسیان حضورشان قطعی است و احتمال حضور چهره های دیگری هم در این مسابقه وجود دارد.

مسابقه شام ایرانی

در شب میزبانی شبنم قلی خانی ، خانم بازیگر با حضور دو نوازنده خانم میهمانانش را غافلگیر کرد و شب هیجان انگیزی را برای آنها رقم زد.

بازیگران شام ایرانی

شبنم قلی خانی در شب کاملا ایرانی مسابقه شام ایرانی به میهمانانش یک رومیزی ترمه هدیه داد و شب کاملا سنتی شام ایرانی را تکمیل تر کرد.

بازیگران زن شام ایرانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو